دانلود کتاب Sustainable Value Chain Management: Delivering Sustainability Through the Core Business (به فارسی: مدیریت زنجیره ارزش پایدار: ارائه پایداری از طریق کسب و کار اصلی) نوشته شده توسط «Michael D'heur (eds.)»
اطلاعات کتاب مدیریت زنجیره ارزش پایدار: ارائه پایداری از طریق کسب و کار اصلی
موضوع اصلی: جامعه، سیاست و فلسفه – دولت و سیاست
نوع: کتاب الکترونیکی
ناشر: Springer International Publishing
نویسنده: Michael D’heur (eds.)
زبان: english
فرمت کتاب: PDF (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)
سال انتشار: 2015
تعداد صفحه: 426 / 424
حجم فایل: 17.32 مگابایت
کد کتاب: 3319121413 , 9783319121413
نوبت چاپ: 1
توضیحات کتاب مدیریت زنجیره ارزش پایدار: ارائه پایداری از طریق کسب و کار اصلی
این کتاب مفهوم مدیریت یکپارچه “ایجاد ارزش پایدار” را معرفی می کند که پایداری را از درون به بیرون از کسب و کار اصلی ارائه می دهد. این بر این فرض استوار است که پایداری میتواند بستری برای رشد فراهم کند، اگر در محصولات، خدمات و زنجیرههای تأمین یک شرکت (که به عنوان «زنجیره ارزش» نیز شناخته میشود) پیادهسازی شود. مدیریت زنجیره ارزش از ابتدا با ذهنیت پایداری متعاقباً باعث رشد اقتصادی، زیست محیطی و اجتماعی سودآور می شود. این نیاز به افزایش پایداری و اجرای آن در عملیات یک شرکت را ترکیب می کند. این کتاب به موضوعات زیر میپردازد: عوامل اقتصادی، محیطی و اجتماعی چگونه بر فرآیند ارزشآفرینی یک شرکت تأثیر میگذارند؟ چه الزامات و انتظاراتی باید برآورده شود تا ایجاد ارزش اقتصادی، اکولوژیکی و اجتماعی متعادل شود؟ بلوکهای سازنده و اقداماتی که میتوان در سفر به سوی ساختن یک زنجیره ارزش پایدار مورد استفاده قرار داد چیست؟ از طریق زنجیره ارزش پایدار به چه مزایایی می توان دست یافت؟ نمونههای عملی زنجیرههای ارزش پایدار در شرکتهای پیشرو که میتوانند دیگران را به دنبال کردن آن ترغیب کنند، چیست؟ این کتاب شامل مشارکتهای سازمانها و شرکتهای زیر است: Beiersdorf، SAP، Klenk und Hoursch، VAUDE، Infineon Technologies، Independent Capital Management، BASF، Nanogate، شورای فدرال آلمان برای توسعه پایدار، Henkel، Symrise، shared.value.chain، زیمنس، Fairphone و کارخانه هوای نازک
This book introduces the integrated management concept of “Sustainable Value Creation”, which delivers sustainability ‘inside-out’ from the core business. It is based on the premise that sustainability can provide a platform for growth, if it is implemented in a company’s products, services and supply chains (combined also known as the ‘Value Chain’). Managing the Value Chain from the outset with a sustainability mindset subsequently allows profitable economical, ecological and societal growth. It combines the need for increased sustainability and its implementation in the operations of a company. The book addresses the following issues: How do economic, environmental and societal factors impact the value-creation process of a company? What requirements and expectations need to be met to balance economic, ecologic and societal value creation? What are the building blocks and measures that can be utilized on the journey towards building a sustainable value chain? What benefits can be achieved through sustainable value chains? What are the practical examples of sustainable value chains in leading companies that can inspire others to follow? The book includes contributions from the following organisations and companies: Beiersdorf, SAP, Klenk und Hoursch, VAUDE, Infineon Technologies, Independent Capital Management, BASF, Nanogate, the Federal German Council for Sustainable Development, Henkel, Symrise, shared.value.chain, Siemens, Fairphone and Thin Air Factory
دانلود کتاب «مدیریت زنجیره ارزش پایدار: ارائه پایداری از طریق کسب و کار اصلی»
برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.