تجارت

تجارت ساختاریافته و تامین مالی کالا در بازارهای نوظهور: چه چیزی ممکن است اشتباه باشد و چگونه از آن اجتناب کنیم

Structured trade and commodity finance in emerging markets: What can go wrong and how to avoid it

دانلود کتاب Structured trade and commodity finance in emerging markets: What can go wrong and how to avoid it (به فارسی: تجارت ساختاریافته و تامین مالی کالا در بازارهای نوظهور: چه چیزی ممکن است اشتباه باشد و چگونه از آن اجتناب کنیم) نوشته شده توسط «John MacNamara»


اطلاعات کتاب تجارت ساختاریافته و تامین مالی کالا در بازارهای نوظهور: چه چیزی ممکن است اشتباه باشد و چگونه از آن اجتناب کنیم

موضوع اصلی: تجارت و اقتصاد

نوع: کتاب الکترونیکی

ناشر: Woodhead Publishing

نویسنده: John MacNamara

زبان: english

فرمت کتاب: PDF (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)

سال انتشار: 2001

تعداد صفحه: 194

حجم فایل: 956 کیلوبایت

کد کتاب: 1855737205 , 9781855737204

توضیحات کتاب تجارت ساختاریافته و تامین مالی کالا در بازارهای نوظهور: چه چیزی ممکن است اشتباه باشد و چگونه از آن اجتناب کنیم

گزارش به موقع جان مک نامارا به اصول و عملکرد معاملات ساختاریافته تجارت و تامین مالی کالا و مواردی که ممکن است اشتباه باشد، می پردازد. این توسط مواد مطالعه موردی ارزشمند پشتیبانی می شود.


John MacNamara’s timely report looks at the principles and practice of structured trade and commodity finance deals and what can go wrong. It is supported by invaluable case study material.

دانلود کتاب «تجارت ساختاریافته و تامین مالی کالا در بازارهای نوظهور: چه چیزی ممکن است اشتباه باشد و چگونه از آن اجتناب کنیم»

مبلغی که بابت خرید کتاب می‌پردازیم به مراتب پایین‌تر از هزینه‌هایی است که در آینده بابت نخواندن آن خواهیم پرداخت.

دیدگاهتان را بنویسید