دانلود کتاب Strengths Finder 2.0 (به فارسی: Strengths Finder 2.0) نوشته شده توسط «Rath – Tom»
اطلاعات کتاب Strengths Finder 2.0
موضوع اصلی: تجارت و اقتصاد – مدیریت و رهبری
نوع: کتاب الکترونیکی
ناشر: Gallup Press
نویسنده: Rath – Tom
زبان: english
فرمت کتاب: EPUB (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)
سال انتشار: 2007
حجم فایل: 206 کیلوبایت
کد کتاب: 159562015X , 9781595620156
توضیحات کتاب Strengths Finder 2.0
توضیحات محصول
آیا شما این فرصت را دارید که کاری را که هر روز انجام می دهید به بهترین شکل انجام دهید؟
به احتمال زیاد، شما این کار را نکنید. اغلب اوقات، استعدادهای طبیعی ما بی بهره می مانند. از گهواره تا اتاقک، ما زمان بیشتری را به رفع کاستی های خود اختصاص می دهیم تا توسعه نقاط قوت خود.
برای کمک به افراد در کشف استعدادهای خود، گالوپ اولین نسخه ارزیابی آنلاین خود را با نام StrengthsFinder در کتاب مدیریت اکنون، نقاط قوت خود را کشف کنید، در سال 2001 معرفی کرد. این کتاب بیش از پنج سال را در فهرست پرفروشها گذراند و گفتگوی جهانی را برانگیخت، در حالی که StrengthsFinder به میلیونها نفر کمک کرد تا پنج استعداد برتر خود را کشف کنند.
گالوپ در آخرین کتاب پرفروش ملی خود، StrengthsFinder 2.0، از نسخه جدید و بهبود یافته ارزیابی محبوب خود، زبان 34 تم، و بسیاری موارد دیگر رونمایی می کند (برای جزئیات به زیر مراجعه کنید). در حالی که می توانید این کتاب را در یک جلسه بخوانید، برای چندین دهه از آن به عنوان مرجع استفاده خواهید کرد.
این کتاب جدید و وب سایت همراه با صدها استراتژی برای به کارگیری نقاط قوت شما، دیدگاه شما را به خود — و دنیای اطرافتان — برای همیشه تغییر خواهد داد.
به طور انحصاری در & جدید موجود است. نسخه ارتقا یافته STRENGTHSFINDER 2.0
(با استفاده از کد دسترسی منحصر به فرد موجود با هر کتاب)
* نسخه جدید و ارتقا یافته ارزیابی StrengthsFinder
* یک راهنمای شخصی سازی شده کشف نقاط قوت و برنامه ریزی عمل برای به کارگیری نقاط قوت خود در هفته، ماه و سال آینده
* یک نسخه سفارشی تر از گزارش پنج موضوع برتر شما
* 50 ایده برای اقدام (10 استراتژی برای ایجاد هر یک از پنج موضوع برتر شما)
* وب سایت همراه StrengthsFinder 2.0 کاربرپسندتر، با منطقه انجمن نقاط قوت، کتابخانه راهنماها و فعالیت های بحث قابل دانلود، محافظ صفحه نمایش نقاط قوت، و برنامه ای برای ایجاد کارت های نمایشی از پنج موضوع برتر شما
از ناشر
نقاط قوت: نسل بعدی
پرسش و پاسخ با نویسنده Tom Rath
(از مجله مدیریت گالوپ؛ مصاحبه با جنیفر رابیسون)
ماه گذشته، StrengthsFinder 2.0 وارد کتابفروشی ها شد. مرورگرهای کتاب، بدون شک، سوالات زیادی داشتند، و احتمالاً یکی از آنها این بود که “آیا قبلاً کتابی در این مورد نخوانده بودم؟”
خوب، در واقع، بله. اما موضوع به دو دلیل ارزش بازنگری داشت. در شش سال پس از انتشار Now, Discover Your Strengths، بیش از 2 میلیون نفر در ارزیابی Clifton StrengthsFinder شرکت کرده اند، که به این معنی است که میلیاردها نفر هنوز این فرصت را نداشته اند. دلیل دوم این است که محققان گالوپ نتوانستهاند اجازه دهند موضوع باقی بماند. در طول دهه گذشته، آنها بررسی های بیشتری، مصاحبه های بیشتر و مطالعات بیشتری انجام داده اند. آنها برانگیختند و به آن اشاره کردند و تجزیه و تحلیل کردند. و آنها متوجه شدند که درک استعدادهای انسانی بسیار بیشتر از آنچه بیشتر مردم می دانند وجود دارد. کسانی که با ارزیابی StrengthsFinder آشنا هستند، میدانند که این ارزیابی برای کشف استعدادهای کلیدی خاص طراحی شده است – الگوهای فکر، احساس و رفتاری که میتوانند به طور سازنده به کار روند. این الگوها در 34 مضمون کلی دسته بندی می شوند – مانند دست آورد، ایده، و رابطه – و آن مضامین نشان دهنده و پیش بینی استعدادهای ذاتی و منحصر به فرد فرد است. این استعدادها، وقتی با سرمایه گذاری زمان صرف شده برای تمرین، توسعه مهارت ها و ایجاد دانش ضرب شوند، می توانند به نقاط قوت تبدیل شوند. برخی از اینها فقط عقل سلیم است. به نظر شهودی است که اگر کاری را که به طور طبیعی انجام می دهید به خوبی انجام دهید، عملکرد شما بهتر خواهد بود. اما برخی از آنها غیرمعمول به نظر میرسند و مستقیماً بر خلاف عقل مرسوم هستند: هیچ مقدار تمرینی به شما کمک نمیکند در زمینههای ضعف خود برتر باشید. شما نمی توانید هر کاری که می خواهید انجام دهید – یا هر کاری که می خواهید باشید – زیرا فقط در همه چیز خوب نخواهید بود. اما اگر با استعدادهای خود کار کنید، می توانید فوق العاده باشید. StrengthsFinder در جامعه تجاری طنین انداز شده است زیرا ارتباط مستقیمی بین توسعه استعداد و عملکرد وجود دارد. در این مصاحبه، تام راث، نویسنده StrengthsFinder 2.0، درباره آنچه دانشمندان گالوپ از زمان انتشار اولین کتاب آموخته اند، چیزهای بیشتری برای کشف استعدادهای شما و چرا بد است که بر روی نقاط ضعف کارمندان خود تمرکز کنید، صحبت می کند. ظالمانه نادیده گرفتن آنها به طور کامل. جی ام جی: چرا کتاب جدید؟
Tom Rath: StrengthsFinder 2.0 تلاشی برای رساندن پیام و زبان اصلی به مخاطبان بسیار گستردهتری است. ما نمیدانستیم که اولین کتاب نقاط قوت چقدر مورد استقبال خوانندگان عمومی قرار میگیرد – این کتاب بیشتر به سمت مدیران معطوف بود – یا اینکه انرژی و هیجان همچنان رو به رشد است. بیش از دو میلیون نفر در ارزیابی StrengthsFinder شرکت کردهاند و هر ماه تعداد افرادی که در مورد استعدادهای خود میآموزند افزایش مییابد. اما خوانندگان مدام از ما می پرسند: “اکنون که در مورد نقاط قوت خود می دانم، بعد چه کار کنم؟” بنابراین ما به عقب برگشتیم و صدها نفر از آنها را بررسی کردیم و از آنها پرسیدیم که چگونه استعدادهای خود را به کار می گیرند. سپس ما پیشنهادات آنها را به ده ایده برتر برای هر موضوع کاهش دادیم. ما همچنین بیش از پنج هزار نقطه قوت بینش را به نسخه 2.0 اضافه کردیم که به ما امکان می دهد توضیحات شخصی بیشتری نسبت به قبل ارائه دهیم. بنابراین، به جای توضیحات کلی از پنج موضوع استعداد برتر، در نسخه 2.0، یک نمایه استعداد به قدری منحصر به فرد دریافت می کنید که بعید است حتی یک جمله را با شخص دیگری به اشتراک بگذارید. و همانطور که گفتم، اولین کتاب واقعا برای مخاطبان تجاری نوشته شد. اگر افراد در نقشهای غیرمدیریتی قرار داشته باشند، در بازسازی توضیحات موضوع مشکل داشتهاند، اما تلاش کردهاند. این کتاب به خوانندگان کمک می کند تا نظریه نقاط قوت را در هر نوع نقشی به کار ببرند و به آنها ایده هایی می دهد تا به آنها کمک کند استعدادهای خود را در زندگی روزمره خود به کار گیرند. جی ام جی: شش سال از انتشار اولین کتاب می گذرد و گالوپ صدها هزار مصاحبه دیگر انجام داده است. آیا چیز جدیدی در مورد استعدادها و نقاط قوت کشف کرده اید؟ آیا فرض اصلی خود را تغییر داده اید؟
راث: نه، اما شواهد بیشتری دیدهایم که نشان میدهد تمرکز بر استعدادهای شما مهم است. ما یک نظرسنجی در سال 2004 انجام دادیم که بررسی کرد وقتی مدیر شما شما را نادیده می گیرد، روی نقاط قوت شما تمرکز می کند یا روی نقاط ضعف شما تمرکز می کند چه اتفاقی می افتد. ما متوجه شدیم که اگر مدیر شما بر نقاط قوت شما تمرکز کند، شانس شما برای جدا شدن فعالانه به یک در صد کاهش می یابد. با این حال، اگر مدیر شما در درجه اول بر نقاط ضعف شما تمرکز کند، شانس شما برای جدا شدن فعالانه 22٪ است و اگر مدیر شما شما را نادیده بگیرد، این درصد به 40٪ افزایش می یابد. GMJ: چرا چنین نرخ بالایی از عدم مشارکت در میان کسانی که نادیده گرفته می شوند؟
راث: اساساً منعکس کننده روانشناسی تربیت کودکان است — نادیده گرفته شدن کامل بدترین حالت روانی ممکن است. اگر مدیرتان همیشه از نادیده گرفتن شما به تمرکز بر کارهای اشتباهی که انجام می دهید، احساس بهتری خواهید داشت، زیرا در این صورت حداقل او به شما توجه می کند. GMJ: آیا تحقیقات جدید شما چیزی را پیدا کرد که شما را شگفت زده کرد؟
راث: ما در مورد اینکه چگونه نقاط قوت میتواند به شما کمک کند تا از بهترین بازیکنان خود بیشتر بهره ببرید، صحبت کردهایم. اما در ده سال گذشته، ما همچنین دریافتهایم که این یک استراتژی خوب برای از بین بردن منفیهای شدید در محل کار است. تقریباً هر بار که با گروهی صحبت میکنم این سؤال برایم پیش میآید: “در مورد آن فردی که هر روز همه را پایین میکشد چه کار کنم؟” پاسخ ناب من خلاص شدن از شر آن شخص بود. من همیشه فکر میکردم افرادی هستند که فقط مقدر شدهاند که از شغلشان خلاص شوند، زیرا این شخصیت آنها بود، و هر چقدر هم که مدیران تلاش کردند، با برخی از این افراد کار زیادی نمیتوانستند انجام دهند. اما دادههای پنج سال اخیر نشان میدهد که بسیاری از این همهگیری عدم مشارکت قابل رفع است. بیش از حدس می زنم، اگر مدیری با تمرکز بر نقاط قوت یک نفر شروع کند، بسیار کمک می کند. شما ممکن است کسی را که فعالانه درگیر است را انتخاب نکنید و او را به درگیرترین کارمند خود تبدیل کنید، اما این به او کمک می کند تا از آن طرز فکری که در آن همکاران و مشتریان را می ترساند، خارج کنید. جیامجی: پس آیا این کار باید برای قرار دادن افراد در نقشهایی که نقاط قوت آنها را بازی میکنند ساخته شود؟ راث: من فکر می کنم این یک مورد تجاری ثانویه است. مورد اصلی کسب و کار این است که اگر افراد بتوانند زمانی را در مناطقی بگذرانند که در آن استعدادهای طبیعی دارند، سرگرمی بیشتری داشته باشند و کارهای بیشتری انجام دهند. من فکر می کنم این یک اصل اساسی است که اصلاً تغییر زیادی نکرده است. تنها چیزی که ما در StrengthsFinder 2.0 در مورد آن واضح بودیم این بود که ایده آل رویای آمریکایی که “شما می توانید هر چیزی که می خواهید باشید اگر به اندازه کافی تلاش کنید” مضر است. این امر به ویژه زمانی صادق است که مردم آن را قلاب، خط و سینک بخرند. ممکن است نتوانید آن چیزی باشید که می خواهید باشید، اما می توانید خیلی بیشتر از آن چیزی که هستید باشید. [در نظر گرفتن] StrengthsFinder فقط یک نقطه شروع است. این مرحله یک از صدها در کشف مناطقی است که بیشترین پتانسیل رشد را دارید. GMJ: چالش برانگیزترین جنبه تحقیقات مستمر نقاط قوت شما چیست؟
راث: در حالی که صدها نفر در سازمان ما هر سال به تحقیق در مورد این موضوع ادامه می دهند، بزرگترین چالش ما ممکن است ترکیب تحقیقات جدید باشد و در عین حال پیام را مختصرتر و برای مخاطبان وسیع تری قابل اجرا کنیم. بنابراین در حالی که ما صدها مطالعه موردی جدید و متاآنالیز در مورد نقاط قوت – و در مورد مشارکت کارکنان و نتایج تجاری داریم – سعی کردیم تا آنجا که میتوانیم به اصول اولیه نزدیک باشیم. GMJ: ارزیابی Clifton StrengthsFinder همیشه استعدادها را در سی و چهار موضوع طبقه بندی کرده است. آیا تا به حال به افزودن یا تفریق یا اصلاح بیشتر آنها فکر کرده اید؟
راث: بله، زمانی که شروع به بررسی طرح خود برای نسخه به روز ارزیابی کردیم، به طور گسترده به آن نگاه کردیم. ما دریافتیم که تا کنون، سی و چهار موضوع کار خوبی برای توصیف بسیاری از چیزهایی که از زمان انتشار اولین نسخه ارزیابی آموختهایم انجام دادهاند. اگر افراد کافی در مورد موضوع خاصی که وجود نداشت موردی را مطرح کرده بودند، ما آماده بودیم که آن موضوع را اضافه کنیم. من فکر میکنم احتمالاً به بررسی اینکه آیا موضوعاتی وجود دارد که هنوز آنها را انتخاب نکردهایم، ادامه خواهیم داد. اما در این زمان مورد قوی واقعی برای هیچ گونه افزودنی وجود نداشت. GMJ: بیشتر دوست دارید با StrengthsFinder 2.0 چه کاری انجام دهید؟
Rath: هدف و ماموریت بزرگ ما به عنوان یک شرکت این است که به مردم کمک کنیم کارهایی را که به خوبی انجام می دهند بیشتر انجام دهند. ما از دو میلیون ارزیابی تکمیلشده StrengthsFinder عبور کردهایم، و تصور اینکه این رقم به زودی به بیست میلیون برسد، چندان سخت نیست. سازمانی که برای کمک به مردم وجود دارد، مسئولیت دارد که بهتر و بهتر شود. با فراتر رفتن از مخاطبان اولیه خود، به مردم کمک می کنیم تا جدیدترین و بهترین تحقیقات را دریافت کنند. اما ما همچنین امیدواریم که به مردم کمک کند زندگی بهتری داشته باشند.
DO YOU HAVE THE OPPORTUNITY TO DO WHAT YOU DO BEST EVERY DAY?
Chances are, you don’t. All too often, our natural talents go untapped. From the cradle to the cubicle, we devote more time to fixing our shortcomings than to developing our strengths.
To help people uncover their talents, Gallup introduced the first version of its online assessment, StrengthsFinder, in the 2001 management book Now, Discover Your Strengths. The book spent more than five years on the bestseller lists and ignited a global conversation, while StrengthsFinder helped millions to discover their top five talents.
In its latest national bestseller, StrengthsFinder 2.0, Gallup unveils the new and improved version of its popular assessment, language of 34 themes, and much more (see below for details). While you can read this book in one sitting, you’ll use it as a reference for decades.
Loaded with hundreds of strategies for applying your strengths, this new book and accompanying website will change the way you look at yourself — and the world around you — forever.
AVAILABLE EXCLUSIVELY IN THE NEW & UPGRADED EDITION OF STRENGTHSFINDER 2.0
(using the unique access code included with each book)
* A new and upgraded edition of the StrengthsFinder assessment
* A personalized Strengths Discovery and Action-Planning Guide for applying your strengths in the next week, month, and year
* A more customized version of your top five theme report
* 50 Ideas for Action (10 strategies for building on each of your top five themes)
* The more user-friendly StrengthsFinder 2.0 companion website, with a strengths community area, library of downloadable discussion guides and activities, a strengths screensaver, and a program for creating display cards of your top five themes
From the Publisher
STRENGTHS: THE NEXT GENERATION
Q&A with author Tom Rath
(From the Gallup Management Journal; interviewed by Jennifer Robison)
Last month, StrengthsFinder 2.0 hit the bookstores. Book browsers, no doubt, had many questions, and among them was probably “Didn’t I already read a book about this?”
Well, actually, yes. But the topic was worth revisiting for two reasons. In the six years since the release of Now, Discover Your Strengths, more than 2 million people have taken the Clifton StrengthsFinder assessment, which means billions of people have not yet had the opportunity. The second reason is that Gallup researchers just haven’t been able to let the topic rest. Over the past decade, they’ve done more surveys, more interviews, and more studies; they’ve prodded and poked and analyzed. And they realized that there’s a lot more to understanding human talent than most people know. Those who are familiar with the StrengthsFinder assessment know that it is designed to uncover certain key talents — patterns of thought, feeling, and behavior that can be productively applied. These patterns are categorized into 34 broad themes — such as Achiever, Ideation, and Relator — and those themes indicate and predict one’s innate and unique talents. Those talents, when multiplied by the investment of time spent practicing, developing skills, and building knowledge, can become strengths. Some of this is just common sense; it seems intuitive that your performance will be better if you’re doing what you naturally do well. But some of it seems counterintuitive and runs directly against conventional wisdom: No amount of training will help you excel in your areas of weakness. You can’t do anything you want to do — or be anything you want to be — because you’re just not going to be good at everything. But if you work with your talents, you can be extraordinary. StrengthsFinder has resonated with the business community because there’s a direct link between talent development and performance. In this interview, Tom Rath, author of StrengthsFinder 2.0, discusses what Gallup scientists have learned since the publication of the first book, what more there is to discover about your talents, and why it’s bad to focus on your employees’ weaknesses, but simply cruel to ignore them completely. GMJ: Why the new book?
Tom Rath: StrengthsFinder 2.0 is an effort to get the core message and language out to a much broader audience. We had no idea how well received the first strengths book would be by general readers — it was oriented more toward managers — or that the energy and excitement would continue to grow. More than two million people have taken the StrengthsFinder assessment, and each month, the number of people learning about their talents goes up. But readers keep asking us: “Now that I know about my strengths, what do I do next?” So we went back and surveyed hundreds of them and asked them how they apply their talents. Then we whittled their suggestions down to the ten best ideas for each theme. We also added more than five thousand Strengths Insights to version 2.0 that allow us to offer more individualized theme descriptions than we could before. So, instead of general descriptions of your top five talent themes, in 2.0, you get a talent profile so unique that you’re unlikely to share even a sentence with someone else. And as I said, the first book was really written for a business audience. People have had trouble retrofitting the theme descriptions if they are in non-management roles, but they’ve tried. This book helps readers apply strengths theory to any type of role and gives them ideas to help them apply their talents in their daily life. GMJ: It’s been six years since the first book was published, and Gallup has done hundreds of thousands more interviews. Have you discovered anything new about talents and strengths? Have you altered your original premise?
Rath: No, but we’ve seen more and more evidence that demonstrates that focusing on your talents is important. We did a survey in 2004 that examined what happens when your manager ignores you, focuses on your strengths, or focuses on your weaknesses. We found that if your manager focuses on your strengths, your chances of being actively disengaged go down to one in one hundred. However, if your manager primarily focuses on your weaknesses, your chances of being actively disengaged are 22%, and if your manager ignores you, that percentage rises to 40%. GMJ: Why such a high rate of disengagement among those who are ignored?
Rath: It basically mirrors the psychology of raising kids — being completely ignored is the worst possible psychological state. You would actually feel better if your manager went from ignoring you to focusing on what you do wrong all the time, because then at least she’s paying attention to you. GMJ: Did your new research turn up anything that surprised you?
Rath: We’ve talked a lot about how strengths can help you be more of who you are, and you get more out of your best players, and all of that. But in the last ten years, we’ve also found that it’s a good strategy just to wipe out the extreme negativity in the workplace. I get this question almost every time I talk to a group: “What do I do about that one person who just drags everyone down every day?” My glib answer was to get rid of the person. I always thought there were some people who were just destined to be disengaged in their jobs because that was their personality, and no matter how hard managers tried, there wasn’t much they could do with some of those people. But the data from the last five years would suggest that much of that epidemic of disengagement is fixable. More than I ever would have guessed, it helps tremendously if a manager starts by focusing on someone’s strengths. You may not take someone who’s actively disengaged and make him into your most engaged employee, but it will help get him out of that mindset where he’s scaring off colleagues and customers. GMJ: So is that the business case to be made for putting people in roles that play to their strengths? Rath: I think it’s the secondary business case. The main business case is that people have a lot more fun and get a lot more done if they’re able to spend time in areas where they have some natural talent. I think that’s a fundamental principle that hasn’t changed much at all. The one thing that we were clear about in StrengthsFinder 2.0 is that the American dream ideal that “You can be anything you want if you just try hard enough” is detrimental. This is especially true when people buy into it hook, line, and sinker. You may not be able to be anything you want to be, but you can be a lot more of who you already are. [Taking] StrengthsFinder is just a starting point; it’s step one of a hundred in figuring out the areas where you have the most potential for growth. GMJ: What is the most challenging aspect of your ongoing strengths research?
Rath: While hundreds of people in our organization continue to research this topic each year, our greatest challenge might be incorporating the new research while making the message even more succinct and applicable to a wider audience. So while we have hundreds of new case studies and meta-analyses about strengths — and about employee engagement and business outcomes — we tried to stay as close as we could to the basics. GMJ: The Clifton StrengthsFinder assessment has always categorized talents into thirty-four themes. Have you ever considered adding or subtracting any, or refining them further?
Rath: Yes, we looked at that extensively as we started to review our plan for the updated version of the assessment. We found that so far, the thirty-four themes have done a good job of describing much of what we’ve learned since releasing the first version of the assessment. If enough people had made a case about a specific theme that didn’t exist, we were open to adding that theme. I think we probably will continue to investigate whether there are themes that emerge that we haven’t yet picked up on. But there wasn’t a real strong case for any additions at this time. GMJ: What would you most like to accomplish with StrengthsFinder 2.0?
Rath: Our big goal and mission as a company is to help people do more of what they do well. We’ve topped two million completed StrengthsFinder assessments, and it’s not too hard to imagine that number getting to twenty million soon. An organization that exists to help people has a responsibility to get better and better. By reaching beyond our initial audience, we help people get the latest and greatest research. But we also hope it helps people live better lives.
دانلود کتاب «Strengths Finder 2.0»
برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.