مدیریت

استراتژی‌های اقتصاد سبز: فرصت‌ها و چالش‌ها در دنیای جدید تجارت

Strategies for the Green Economy: Opportunities and Challenges in the New World of Business

دانلود کتاب Strategies for the Green Economy: Opportunities and Challenges in the New World of Business (به فارسی: استراتژی‌های اقتصاد سبز: فرصت‌ها و چالش‌ها در دنیای جدید تجارت) نوشته شده توسط «Joel Makower»


اطلاعات کتاب استراتژی‌های اقتصاد سبز: فرصت‌ها و چالش‌ها در دنیای جدید تجارت

موضوع اصلی: تجارت و اقتصاد – مدیریت و رهبری

نوع: کتاب الکترونیکی

ناشر: McGraw-Hill

نویسنده: Joel Makower

زبان: english

فرمت کتاب: PDF (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)

سال انتشار: 2008

تعداد صفحه: 313

حجم فایل: 1.01 مگابایت

کد کتاب: 3540209875 , 9783540209874

نوبت چاپ: 1

توضیحات کتاب استراتژی‌های اقتصاد سبز: فرصت‌ها و چالش‌ها در دنیای جدید تجارت

رهبران تجاری که در جستجوی یک استراتژی سبز هستند، با نقشه‌های راه و قوانین تثبیت‌شده و پیچش‌ها و چرخش‌های پنهان زیادی مواجه می‌شوند. استراتژی‌ها برای اقتصاد سبز جدیدتوضیح می‌دهد که چگونه شرکت‌ها می‌توانند در بازار سبز موفق شوند و با تقاضاهای مشتری و جامعه برای کاهش اثرات زیست‌محیطی خود همگام شوند.

در این کتاب، جوئل ماکوور راهنمایی روشنی برای این چالش ارائه می‌کند. او بینش و الهام گرفته شده از تجربه 20 ساله خود را ارائه می دهد که به شرکت های Fortune 500 و استارت آپ ها کمک می کند تا استراتژی هایی را تدوین کنند که اهداف محیطی و تجاری را همسو می کند.

با ارائه نگاهی جامع و واقع بینانه به فرصت‌ها و چالش‌ها، استراتژی‌ها برای اقتصاد سبز به طور سیستماتیک به مسائل اصلی سبز کردن کسب‌وکار شما می‌پردازد:

  • برای اینکه به عنوان یک رهبر محیط زیست دیده شوید چه چیزی لازم است؟
  • استانداردهای ضمنی یا صریح که برای سبز بودن باید رعایت کنید چیست؟
  • چگونه به شما اطلاع می‌دهید که کسب‌وکارتان چه کاری را درست انجام می‌دهد و چه کارهایی را اشتباه انجام می‌دهد؟
  • چگونه می توانید بر بی اعتمادی مصرف کنندگان، رسانه ها و فعالان غلبه کنید؟
  • چگونه می توان شرکت شما را در میان “صدای سبز” در بازار شنید؟
  • فرصت های جدیدی که در اقتصاد سبز برای شرکت ها پدیدار می شود چیست؟

Business leaders searching for a green strategy encounter few roadmaps and established rules and plenty of hidden twists and turns. Strategies for the New Green Economy describes how companies can succeed in the green marketplace, keeping pace with customer and societal demands to reduce their environmental impact. 

In this book, Joel Makower provides clear guidance for this challenge. He offers insights and inspiration gleaned from his 20 years’ experience helping Fortune 500 companies and start-ups alike formulate strategies that align environmental and business goals.

Providing a comprehensive and realistic look at both the opportunities and challenges, Strategies for the Green Economy systematically tackles the central issues of greening your business:

  • What does it take to be seen as an environmental leader?
  • What are the standards, implicit or explicit, that you must meet to be green?
  • How do you communicate what your business is doing right–and what it’s doing wrong?
  • How can you overcome consumer, media, and activist distrust?
  • How can your company be heard amid the “green noise” in the marketplace?
  • What are the new opportunities emerging for companies in the green economy?

دانلود کتاب «استراتژی‌های اقتصاد سبز: فرصت‌ها و چالش‌ها در دنیای جدید تجارت»

مبلغی که بابت خرید کتاب می‌پردازیم به مراتب پایین‌تر از هزینه‌هایی است که در آینده بابت نخواندن آن خواهیم پرداخت.

دیدگاهتان را بنویسید