مدیریت

تفکر استراتژیک: رویکرد نه مرحله ای به استراتژی و رهبری برای مدیران و بازاریابان

Strategic Thinking: A Nine Step Approach to Strategy and Leadership for Managers and Marketers

دانلود کتاب Strategic Thinking: A Nine Step Approach to Strategy and Leadership for Managers and Marketers (به فارسی: تفکر استراتژیک: رویکرد نه مرحله ای به استراتژی و رهبری برای مدیران و بازاریابان) نوشته شده توسط «Simon Wootton – Terry Horne»


اطلاعات کتاب تفکر استراتژیک: رویکرد نه مرحله ای به استراتژی و رهبری برای مدیران و بازاریابان

موضوع اصلی: تجارت و اقتصاد – مدیریت و رهبری

نوع: کتاب الکترونیکی

ناشر: Kogan Page

نویسنده: Simon Wootton – Terry Horne

زبان: english

فرمت کتاب: PDF (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)

سال انتشار: 2010

تعداد صفحه: 160 / 159

حجم فایل: 10.17 مگابایت

کد کتاب: 0749460776 , 9780749460778

نوبت چاپ: Third Edition

توضیحات کتاب تفکر استراتژیک: رویکرد نه مرحله ای به استراتژی و رهبری برای مدیران و بازاریابان

اکنون در ویرایش سوم خود، تفکر استراتژیک، شما را گام به گام در میان سوالاتی که باید بپرسید، به منظور تدوین استراتژی ها و نوشتن برنامه های استراتژیک واضح و مختصر راهنمایی می کند. بر اساس سه اقدام اصلی – ایجاد دانش، نوآوری ایده ها و اجرای تغییر – تفکر استراتژیک متشکل از صدها مثال و توصیه در مورد: چگونه می توانید درک عمیق تری از بازار خود به دست آورید. چگونه یک چشم انداز استراتژیک توسعه دهیم. چگونه در مورد پیشنهادات انتقادی فکر کنیم. چگونه در یک رکود بقا و رشد کنیم. نحوه اجرا و مدیریت تغییرات استراتژیک با مطالب آنلاین برای پشتیبانی از هر مرحله و تقویت توانایی شما برای پیش‌بینی تغییرات آینده، بخشی که جنبه‌های کلیدی رهبری و علوم اعصاب را پوشش می‌دهد. و برگه‌های سریع، برنامه‌های اقدام و خلاصه‌های مفید، این نسخه سوم کاملاً به‌روز شده یک راهنمای استراتژی همه‌جانبه برای بازاریابان، رهبران، مدیران و دانشجویان کسب‌وکار است.


Now in its third edition, Strategic Thinking, takes you step by step through the questions to ask, in order to formulate strategies and write clear and concise strategic plans. Based on three core actions – creating knowledge, innovating ideas and implementing change – Strategic Thinking consists of hundreds of examples and advice on: how to gain a deeper understanding of your market; how to develop a strategic vision; how to think critically about proposals; how to survive and thrive in a recession; how to implement and manage strategic changes. With online material to support each step and strengthen your ability to predict future changes, a section covering key aspects of leadership and neuroscience; and prompt sheets, action plans and useful summaries, this fully updated third edition is an all-in-one strategy manual for marketers, leaders, managers and business students.

دانلود کتاب «تفکر استراتژیک: رویکرد نه مرحله ای به استراتژی و رهبری برای مدیران و بازاریابان»

مبلغی که بابت خرید کتاب می‌پردازیم به مراتب پایین‌تر از هزینه‌هایی است که در آینده بابت نخواندن آن خواهیم پرداخت.

برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.

دیدگاهتان را بنویسید