دانلود کتاب Strategic Thinking: A Nine Step Approach to Strategy and Leadership for Managers and Marketers (به فارسی: تفکر استراتژیک: رویکرد نه مرحله ای به استراتژی و رهبری برای مدیران و بازاریابان) نوشته شده توسط «Simon Wootton – Terry Horne»
اطلاعات کتاب تفکر استراتژیک: رویکرد نه مرحله ای به استراتژی و رهبری برای مدیران و بازاریابان
موضوع اصلی: تجارت و اقتصاد – مدیریت و رهبری
نوع: کتاب الکترونیکی
ناشر: Kogan Page
نویسنده: Simon Wootton – Terry Horne
زبان: english
فرمت کتاب: PDF (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)
سال انتشار: 2010
تعداد صفحه: 160 / 159
حجم فایل: 10.17 مگابایت
کد کتاب: 0749460776 , 9780749460778
نوبت چاپ: Third Edition
توضیحات کتاب تفکر استراتژیک: رویکرد نه مرحله ای به استراتژی و رهبری برای مدیران و بازاریابان
اکنون در ویرایش سوم خود، تفکر استراتژیک، شما را گام به گام در میان سوالاتی که باید بپرسید، به منظور تدوین استراتژی ها و نوشتن برنامه های استراتژیک واضح و مختصر راهنمایی می کند. بر اساس سه اقدام اصلی – ایجاد دانش، نوآوری ایده ها و اجرای تغییر – تفکر استراتژیک متشکل از صدها مثال و توصیه در مورد: چگونه می توانید درک عمیق تری از بازار خود به دست آورید. چگونه یک چشم انداز استراتژیک توسعه دهیم. چگونه در مورد پیشنهادات انتقادی فکر کنیم. چگونه در یک رکود بقا و رشد کنیم. نحوه اجرا و مدیریت تغییرات استراتژیک با مطالب آنلاین برای پشتیبانی از هر مرحله و تقویت توانایی شما برای پیشبینی تغییرات آینده، بخشی که جنبههای کلیدی رهبری و علوم اعصاب را پوشش میدهد. و برگههای سریع، برنامههای اقدام و خلاصههای مفید، این نسخه سوم کاملاً بهروز شده یک راهنمای استراتژی همهجانبه برای بازاریابان، رهبران، مدیران و دانشجویان کسبوکار است.
دانلود کتاب «تفکر استراتژیک: رویکرد نه مرحله ای به استراتژی و رهبری برای مدیران و بازاریابان»
برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.