دانلود کتاب Strategic management for travel and tourism (به فارسی: مدیریت استراتژیک برای سفر و گردشگری) نوشته شده توسط «Nigel Evans – David Campbell – George Stonehouse»
اطلاعات کتاب مدیریت استراتژیک برای سفر و گردشگری
موضوع اصلی: بازرگانی و اقتصاد – صنایع
نوع: کتاب الکترونیکی
ناشر: Butterworth-Heinemann
نویسنده: Nigel Evans – David Campbell – George Stonehouse
زبان: english
فرمت کتاب: PDF (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)
سال انتشار: 2003
تعداد صفحه: 409
حجم فایل: 18.84 مگابایت
کد کتاب: 0750648546 , 9780750648547
توضیحات کتاب مدیریت استراتژیک برای سفر و گردشگری
مدیریت استراتژیک برای سفر و گردشگری متن ضروری برای دانشجویانی است که در حال تحصیل در سفر و گردشگری هستند. با استفاده از مطالعات موردی مبتنی بر صنعت، تئوری را زنده می کند، و در انجام این کار، به زبان دانشجوی سفر و جهانگردی صحبت می کند. از جمله ویژگی ها و موضوعات جدید موجود در این نسخه عبارتند از: * مطالعات موردی بین المللی از کسب و کارهای بزرگ مانند Airtours، MyTravel و South West Airlines * کاربردهای کاربر پسند تئوری مدیریت استراتژیک، مانند اهداف، محصولات و بازارها. و اجرای استراتژیک، همراه با مطالعات موردی گویا، و مطالعات موردی طولانی تر برای کار سمینارها و خلاصه ها * مسائل استراتژیک معاصر مؤثر بر سازمان های مسافرتی و گردشگری، مانند ادغام عمودی و اتحادهای استراتژیک مدیریت استراتژیک برای سفر و گردشگری، کتابی کامل و ایده آل است. برای همه دانشجویان کارشناسی و کارشناسی ارشد با تمرکز بر استراتژی در سفر و گردشگری. * به طور خاص برای صنعت سفر و گردشگری با کاربردها و تئوری مدیریت استراتژیک نوشته شده است * نظریه را با مطالعات موردی مبتنی بر صنعت از Airtours، Marriott و Thomas Cook به منظور افزایش یادگیری و درک زنده می کند * کتاب جامعی که مسائل استراتژیک معاصر را تحت تأثیر قرار می دهد. و سازمانهای گردشگری، مانند سفرهای دریایی و تعطیلات فراگیر. بیشتر بخوانید…
دانلود کتاب «مدیریت استراتژیک برای سفر و گردشگری»
برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.