دانلود کتاب Strategic Management: A Competitive Advantage Approach, Concepts and Cases (به فارسی: مدیریت استراتژیک: رویکرد مزیت رقابتی، مفاهیم و موارد) نوشته شده توسط «Fred R David – Forest R David»
اطلاعات کتاب مدیریت استراتژیک: رویکرد مزیت رقابتی، مفاهیم و موارد
موضوع اصلی: تجارت و اقتصاد – مدیریت و رهبری
نوع: کتاب الکترونیکی
ناشر: Pearson
نویسنده: Fred R David – Forest R David
زبان: english
فرمت کتاب: PDF (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)
سال انتشار: 2016
تعداد صفحه: 692
حجم فایل: 12.01 مگابایت
کد کتاب: 1292148500 , 9781292148502
نوبت چاپ: 16 ed, global edition
توضیحات کتاب مدیریت استراتژیک: رویکرد مزیت رقابتی، مفاهیم و موارد
برای دوره های استراتژی رویکردی عملی و مهارت محور به مدیریت استراتژیک در اقتصاد امروز، به دست آوردن و حفظ مزیت رقابتی دشوارتر از همیشه است. مدیریت استراتژیک پیچیدگی محیط کسب و کار فعلی را به تصویر می کشد و جدیدترین مهارت ها و مفاهیم را با وضوح بی نظیر ارائه می دهد و به دانش آموزان کمک می کند تا استراتژی پیشرفته خود را از طریق تمرین های توسعه مهارت توسعه دهند. نسخه شانزدهم به طور کامل با تحقیقات و مفاهیم فعلی به روز شده و تجدید نظر شده است. این نسخه شامل 30 مورد جدید و مطالب پایان فصل، از جمله تمرینات اضافه شده و سؤالات مروری است. MyManagementLab® گنجانده نشده است. دانشجویان، اگر MyManagementLab جزء توصیه شده/اجباری دوره است، لطفاً از استاد خود ISBN و شناسه دوره صحیح را بخواهید. MyManagementLab فقط باید زمانی خریداری شود که توسط یک مربی مورد نیاز باشد. مربیان، برای اطلاعات بیشتر با نماینده پیرسون خود تماس بگیرید. MyManagementLab یک محصول آنلاین تکالیف، آموزش و ارزیابی است که برای شخصی سازی یادگیری و بهبود نتایج طراحی شده است. با طیف گستردهای از فعالیتهای تعاملی، جذاب و قابل واگذاری، دانشآموزان تشویق میشوند تا به طور فعال مفاهیم دوره سخت را یاد بگیرند و حفظ کنند.
دانلود کتاب «مدیریت استراتژیک: رویکرد مزیت رقابتی، مفاهیم و موارد»
برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.