مدیریت

مدیریت استراتژیک: رویکرد مزیت رقابتی، مفاهیم و موارد

Strategic Management: A Competitive Advantage Approach, Concepts and Cases

دانلود کتاب Strategic Management: A Competitive Advantage Approach, Concepts and Cases (به فارسی: مدیریت استراتژیک: رویکرد مزیت رقابتی، مفاهیم و موارد) نوشته شده توسط «Fred R David – Forest R David»


اطلاعات کتاب مدیریت استراتژیک: رویکرد مزیت رقابتی، مفاهیم و موارد

موضوع اصلی: تجارت و اقتصاد – مدیریت و رهبری

نوع: کتاب الکترونیکی

ناشر: Pearson

نویسنده: Fred R David – Forest R David

زبان: english

فرمت کتاب: PDF (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)

سال انتشار: 2016

تعداد صفحه: 692

حجم فایل: 12.01 مگابایت

کد کتاب: 1292148500 , 9781292148502

نوبت چاپ: 16 ed, global edition

توضیحات کتاب مدیریت استراتژیک: رویکرد مزیت رقابتی، مفاهیم و موارد

برای دوره های استراتژی رویکردی عملی و مهارت محور به مدیریت استراتژیک در اقتصاد امروز، به دست آوردن و حفظ مزیت رقابتی دشوارتر از همیشه است. مدیریت استراتژیک پیچیدگی محیط کسب و کار فعلی را به تصویر می کشد و جدیدترین مهارت ها و مفاهیم را با وضوح بی نظیر ارائه می دهد و به دانش آموزان کمک می کند تا استراتژی پیشرفته خود را از طریق تمرین های توسعه مهارت توسعه دهند. نسخه شانزدهم به طور کامل با تحقیقات و مفاهیم فعلی به روز شده و تجدید نظر شده است. این نسخه شامل 30 مورد جدید و مطالب پایان فصل، از جمله تمرینات اضافه شده و سؤالات مروری است. MyManagementLab® گنجانده نشده است. دانشجویان، اگر MyManagementLab جزء توصیه شده/اجباری دوره است، لطفاً از استاد خود ISBN و شناسه دوره صحیح را بخواهید. MyManagementLab فقط باید زمانی خریداری شود که توسط یک مربی مورد نیاز باشد. مربیان، برای اطلاعات بیشتر با نماینده پیرسون خود تماس بگیرید. MyManagementLab یک محصول آنلاین تکالیف، آموزش و ارزیابی است که برای شخصی سازی یادگیری و بهبود نتایج طراحی شده است. با طیف گسترده‌ای از فعالیت‌های تعاملی، جذاب و قابل واگذاری، دانش‌آموزان تشویق می‌شوند تا به طور فعال مفاهیم دوره سخت را یاد بگیرند و حفظ کنند.


For courses in strategy. A Practical, Skills-oriented Approach to Strategic ManagementIn today’s economy, gaining and sustaining a competitive advantage is harder than ever. Strategic Management captures the complexity of the current business environment and delivers the latest skills and concepts with unrivaled clarity, helping students develop their own cutting-edge strategy through skill-developing exercises. The Sixteenth Edition has been thoroughly updated and revised with current research and concepts. This edition includes 30 new cases and end-of-chapter material, including added exercises and review questions. MyManagementLab® not included. Students, if MyManagementLab is a recommended/mandatory component of the course, please ask your instructor for the correct ISBN and course ID. MyManagementLab should only be purchased when required by an instructor. Instructors, contact your Pearson representative for more information.MyManagementLab is an online homework, tutorial, and assessment product designed to personalize learning and improve results. With a wide range of interactive, engaging, and assignable activities, students are encouraged to actively learn and retain tough course concepts.

دانلود کتاب «مدیریت استراتژیک: رویکرد مزیت رقابتی، مفاهیم و موارد»

مبلغی که بابت خرید کتاب می‌پردازیم به مراتب پایین‌تر از هزینه‌هایی است که در آینده بابت نخواندن آن خواهیم پرداخت.

برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.

دیدگاهتان را بنویسید