دانلود کتاب Strategic Leadership for Business Value Creation: Principles and Case Studies (به فارسی: رهبری استراتژیک برای ایجاد ارزش تجاری: اصول و مطالعات موردی) نوشته شده توسط «Don Argus – Danny Samson»
اطلاعات کتاب رهبری استراتژیک برای ایجاد ارزش تجاری: اصول و مطالعات موردی
موضوع اصلی: تجارت و اقتصاد – مدیریت و رهبری
نوع: کتاب الکترونیکی
ناشر: Palgrave Macmillan
نویسنده: Don Argus – Danny Samson
زبان: english
فرمت کتاب: PDF (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)
سال انتشار: 2021
تعداد صفحه: 489 / 504
حجم فایل: 4.76 مگابایت
کد کتاب: 9811594295 , 9789811594298
توضیحات کتاب رهبری استراتژیک برای ایجاد ارزش تجاری: اصول و مطالعات موردی
این کتاب بر رهبری و استراتژی، حاکمیت شرکتی، تعالی عملیاتی و مسئولیت اجتماعی شرکت تمرکز دارد. در انجام این کار، هم دیدگاههای مفهومی و هم مطالعات موردی را در مورد این موضوعات ارائه میکند که مدیران تجاری را هدف قرار میدهد که میخواهند به سمت ایجاد ارزشآفرینان موفق در نقشهای رهبری خود توسعه یافته و بالغ شوند.
این کتاب که توسط مدیر عامل سابق بانک ملی استرالیا (NAB)، دان آرگوس، و استاد دانشکده بازرگانی دنی سامسون نوشته شده است، بینشهایی در مورد عوامل رهبری استراتژیک ارائه میکند که در صورت اجرای مؤثر و مؤثر، تفاوت مهم و مثبتی ایجاد میکنند. در مقابل، وقتی رهبری/استراتژی ناکارآمد به کار گرفته شود چه اتفاقی می افتد. بدیهیات اصلی رهبری را پیشنهاد و نشان می دهد، و همچنین به توسعه پایدار به عنوان عنصری از استراتژی می پردازد. نویسندگان این کار را با توسعه و نشان دادن مفاهیم اصلی مرتبط با دو شرکت بزرگ مورد مطالعه NAB و BHP انجام میدهند.
خوانندگان بهویژه به عناصر اصلی رهبری و استراتژی، و واقعیت مبتنی بر نحوه عملکردشان علاقهمند خواهند شد. مطالعات موردی نویسندگان دیدگاههای خودی و رهبران را به این موضوعات میآورند، از جمله جداولی که ایجاد ارزش سهامداران، و منطق پشت تصمیمهای استراتژیک، و همچنین رهبری سازمانی کلیدی و فرآیندهای تصمیمگیری استراتژیک را مستند میکنند.
Authored by the former CEO of National Australia Bank (NAB), Don Argus, and business school professor Danny Samson, the book provides insights on the strategic leadership factors that make a significant and positive difference when they are executed effectively and, in contrast, what happens when ineffective leadership/ strategy are deployed. It proposes and illustrates core leadership axioms, and also delves into sustainable development as an element of strategy. The authors do this by developing and illustrating core concepts that relate to the two major case study companies of NAB and BHP.
Readers will be particularly interested in the core elements of leadership and strategy, and the grounded reality of how they operated in the case studies. The authors bring insiders’ and leaders’ perspectives to these topics, including tables that document shareholder value creation, and the logic behind strategic decisions, as well as key organisational leadership and strategic decision processes.
دانلود کتاب «رهبری استراتژیک برای ایجاد ارزش تجاری: اصول و مطالعات موردی»
برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.