تجارت

ارتباطات استراتژیک برای سازمان های غیرانتفاعی: هفت گام برای ایجاد یک برنامه موفق

Strategic Communications for Nonprofit Organization: Seven Steps to Creating a Successful Plan

دانلود کتاب Strategic Communications for Nonprofit Organization: Seven Steps to Creating a Successful Plan (به فارسی: ارتباطات استراتژیک برای سازمان های غیرانتفاعی: هفت گام برای ایجاد یک برنامه موفق) نوشته شده توسط «Sally J. Patterson – Janel M. Radtke»


اطلاعات کتاب ارتباطات استراتژیک برای سازمان های غیرانتفاعی: هفت گام برای ایجاد یک برنامه موفق

موضوع اصلی: تجارت و اقتصاد

نوع: کتاب الکترونیکی

ناشر: Wiley

نویسنده: Sally J. Patterson – Janel M. Radtke

زبان: english

فرمت کتاب: PDF (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)

سال انتشار: 2009

تعداد صفحه: 274 / 291

حجم فایل: 2.09 مگابایت

کد کتاب: 0470401222 , 9780470401224

نوبت چاپ: 2

توضیحات کتاب ارتباطات استراتژیک برای سازمان های غیرانتفاعی: هفت گام برای ایجاد یک برنامه موفق

اینکه چگونه یک بخش ارتباطات استراتژیک غیرانتفاعی مسائل و خط مشی های خود را تعریف می کند، تعیین می کند که آیا عموم آن را به عنوان یک سازمان کارآمد نگاه می کنند یا خیر. ارتباطات استراتژیک برای سازمان‌های غیرانتفاعی، ویرایش دوم از سازمان‌های غیرانتفاعی در استفاده مؤثرتر از منابعشان پشتیبانی می‌کند. نسخه دوم شامل یک وب سایت اختصاصی است که متخصصان را به کاربرگ ها، فرم ها، نظرسنجی ها و ابزارهای خودارزیابی مورد نیاز برای ایجاد یک برنامه ارتباطی کامل مجهز می کند. به علاوه، دستورالعمل های گام به گام کتاب، راهبردهای ارتباطی غیرانتفاعی را نشان می دهد که کار می کنند. این کتاب کاربردی و واضح، بینش‌های تخصصی را برای دستیابی به مأموریت خود به مدیران غیرانتفاعی ارائه می‌کند.


How a nonprofit s strategic communications department defines its issues and policies determines whether the public views it as an effective organization. Strategic Communications for Nonprofit Organizations, Second Edition supports nonprofits in using their resources most effectively. The Second Edition includes a dedicated web site, equipping professionals with the worksheets, forms, surveys, and self-assessment tools needed to create a total communications plan. Plus, the book s step-by-step instructions demonstrate nonprofit communications strategies that work. Practical and clear, this in-the-trenches book provides nonprofit CEOs with expert insights to achieve their mission.

دانلود کتاب «ارتباطات استراتژیک برای سازمان های غیرانتفاعی: هفت گام برای ایجاد یک برنامه موفق»

مبلغی که بابت خرید کتاب می‌پردازیم به مراتب پایین‌تر از هزینه‌هایی است که در آینده بابت نخواندن آن خواهیم پرداخت.

برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.

دیدگاهتان را بنویسید