دانلود کتاب Strategic Communications for Nonprofit Organization: Seven Steps to Creating a Successful Plan (به فارسی: ارتباطات استراتژیک برای سازمان های غیرانتفاعی: هفت گام برای ایجاد یک برنامه موفق) نوشته شده توسط «Sally J. Patterson – Janel M. Radtke»
اطلاعات کتاب ارتباطات استراتژیک برای سازمان های غیرانتفاعی: هفت گام برای ایجاد یک برنامه موفق
موضوع اصلی: تجارت و اقتصاد
نوع: کتاب الکترونیکی
ناشر: Wiley
نویسنده: Sally J. Patterson – Janel M. Radtke
زبان: english
فرمت کتاب: PDF (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)
سال انتشار: 2009
تعداد صفحه: 274 / 291
حجم فایل: 2.09 مگابایت
کد کتاب: 0470401222 , 9780470401224
نوبت چاپ: 2
توضیحات کتاب ارتباطات استراتژیک برای سازمان های غیرانتفاعی: هفت گام برای ایجاد یک برنامه موفق
اینکه چگونه یک بخش ارتباطات استراتژیک غیرانتفاعی مسائل و خط مشی های خود را تعریف می کند، تعیین می کند که آیا عموم آن را به عنوان یک سازمان کارآمد نگاه می کنند یا خیر. ارتباطات استراتژیک برای سازمانهای غیرانتفاعی، ویرایش دوم از سازمانهای غیرانتفاعی در استفاده مؤثرتر از منابعشان پشتیبانی میکند. نسخه دوم شامل یک وب سایت اختصاصی است که متخصصان را به کاربرگ ها، فرم ها، نظرسنجی ها و ابزارهای خودارزیابی مورد نیاز برای ایجاد یک برنامه ارتباطی کامل مجهز می کند. به علاوه، دستورالعمل های گام به گام کتاب، راهبردهای ارتباطی غیرانتفاعی را نشان می دهد که کار می کنند. این کتاب کاربردی و واضح، بینشهای تخصصی را برای دستیابی به مأموریت خود به مدیران غیرانتفاعی ارائه میکند.
دانلود کتاب «ارتباطات استراتژیک برای سازمان های غیرانتفاعی: هفت گام برای ایجاد یک برنامه موفق»

برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.