دانلود کتاب Strategic Brand Management: Building, Measuring, and Managing Brand Equity (5th Edition) (به فارسی: مدیریت استراتژیک برند: ساخت، اندازه گیری و مدیریت ارزش ویژه برند (ویرایش پنجم)) نوشته شده توسط «Kevin Lane Keller»
اطلاعات کتاب مدیریت استراتژیک برند: ساخت، اندازه گیری و مدیریت ارزش ویژه برند (ویرایش پنجم)
موضوع اصلی: تجارت و اقتصاد
نوع: کتاب الکترونیکی
ناشر: Pearson
نویسنده: Kevin Lane Keller
زبان: english
فرمت کتاب: PDF (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)
سال انتشار: 2019
تعداد صفحه: 622
حجم فایل: 251.57 مگابایت
کد کتاب: 0134892496 , 9780134892498
نوبت چاپ: 5
دانلود کتاب «مدیریت استراتژیک برند: ساخت، اندازه گیری و مدیریت ارزش ویژه برند (ویرایش پنجم)»

برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.