تجارت

مدیریت استراتژیک برند: ساخت، اندازه گیری و مدیریت ارزش ویژه برند (ویرایش پنجم)

Strategic Brand Management: Building, Measuring, and Managing Brand Equity (5th Edition)

دانلود کتاب Strategic Brand Management: Building, Measuring, and Managing Brand Equity (5th Edition) (به فارسی: مدیریت استراتژیک برند: ساخت، اندازه گیری و مدیریت ارزش ویژه برند (ویرایش پنجم)) نوشته شده توسط «Kevin Lane Keller»


اطلاعات کتاب مدیریت استراتژیک برند: ساخت، اندازه گیری و مدیریت ارزش ویژه برند (ویرایش پنجم)

موضوع اصلی: تجارت و اقتصاد

نوع: کتاب الکترونیکی

ناشر: Pearson

نویسنده: Kevin Lane Keller

زبان: english

فرمت کتاب: PDF (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)

سال انتشار: 2019

تعداد صفحه: 622

حجم فایل: 251.57 مگابایت

کد کتاب: 0134892496 , 9780134892498

نوبت چاپ: 5

دانلود کتاب «مدیریت استراتژیک برند: ساخت، اندازه گیری و مدیریت ارزش ویژه برند (ویرایش پنجم)»

مبلغی که بابت خرید کتاب می‌پردازیم به مراتب پایین‌تر از هزینه‌هایی است که در آینده بابت نخواندن آن خواهیم پرداخت.

برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.

دیدگاهتان را بنویسید