دانلود کتاب Strategic Brand Management: Building, Measuring, and Managing Brand Equity (به فارسی: مدیریت استراتژیک برند: ایجاد، اندازه گیری و مدیریت ارزش ویژه برند) نوشته شده توسط «Kevin Lane Keller – Ambi M. G. Parameswaran – Isaac Jacob»
اطلاعات کتاب مدیریت استراتژیک برند: ایجاد، اندازه گیری و مدیریت ارزش ویژه برند
موضوع اصلی: تجارت و اقتصاد – فروش و بازاریابی
نوع: کتاب الکترونیکی
ناشر: Pearson Education
نویسنده: Kevin Lane Keller – Ambi M. G. Parameswaran – Isaac Jacob
زبان: english
فرمت کتاب: PDF (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)
سال انتشار: 2015
تعداد صفحه: 617
حجم فایل: 106.31 مگابایت
کد کتاب: 9332558930 , 9789332558939
دانلود کتاب «مدیریت استراتژیک برند: ایجاد، اندازه گیری و مدیریت ارزش ویژه برند»

برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.