بازاریابی: تبلیغات

مدیریت استراتژیک برند: ایجاد، اندازه گیری و مدیریت ارزش ویژه برند

Strategic Brand Management: Building, Measuring, and Managing Brand Equity

دانلود کتاب Strategic Brand Management: Building, Measuring, and Managing Brand Equity (به فارسی: مدیریت استراتژیک برند: ایجاد، اندازه گیری و مدیریت ارزش ویژه برند) نوشته شده توسط «Kevin Lane Keller – Ambi M. G. Parameswaran – Isaac Jacob»


اطلاعات کتاب مدیریت استراتژیک برند: ایجاد، اندازه گیری و مدیریت ارزش ویژه برند

موضوع اصلی: تجارت و اقتصاد – فروش و بازاریابی

نوع: کتاب الکترونیکی

ناشر: Pearson Education

نویسنده: Kevin Lane Keller – Ambi M. G. Parameswaran – Isaac Jacob

زبان: english

فرمت کتاب: PDF (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)

سال انتشار: 2015

تعداد صفحه: 617

حجم فایل: 106.31 مگابایت

کد کتاب: 9332558930 , 9789332558939

دانلود کتاب «مدیریت استراتژیک برند: ایجاد، اندازه گیری و مدیریت ارزش ویژه برند»

مبلغی که بابت خرید کتاب می‌پردازیم به مراتب پایین‌تر از هزینه‌هایی است که در آینده بابت نخواندن آن خواهیم پرداخت.

برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.

دیدگاهتان را بنویسید