دانلود کتاب Strategic Alliances and Marketing Partnerships: Gaining Competitive Advantage through Collaboration and Partnering (به فارسی: اتحادهای استراتژیک و مشارکت های بازاریابی: به دست آوردن مزیت رقابتی از طریق همکاری و مشارکت) نوشته شده توسط «Andrew Humphries – Richard Gibbs»
اطلاعات کتاب اتحادهای استراتژیک و مشارکت های بازاریابی: به دست آوردن مزیت رقابتی از طریق همکاری و مشارکت
موضوع اصلی: تجارت و اقتصاد – مدیریت و رهبری
نوع: کتاب الکترونیکی
ناشر: Kogan Page
نویسنده: Andrew Humphries – Richard Gibbs
زبان: english
فرمت کتاب: PDF (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)
سال انتشار: 2009
تعداد صفحه: 240 / 257
حجم فایل: 1.76 مگابایت
کد کتاب: 0749454849 , 9780749454845
توضیحات کتاب اتحادهای استراتژیک و مشارکت های بازاریابی: به دست آوردن مزیت رقابتی از طریق همکاری و مشارکت
اتحادهای استراتژیک و مشارکتهای بازاریابی به خوانندگان کمک میکند تا بفهمند شراکتها چگونه کار میکنند و چگونه میتوانند آنها را به طور مؤثرتر و کارآمدتر مدیریت کنند. پرداختن به موضوعات کلیدی مانند مدیریت زنجیره تامین، کانال های بازاریابی و مدیریت روابط، عوامل کلیدی تعیین کننده تعالی شراکت را شناسایی می کند. ماهیت رابطه هر چه باشد – خواه برون سپاری، اتحادهای استراتژیک یا تولید مشترک – هشت نوع رابطه متمایز وجود دارد که توسط نویسندگان شناسایی شده است تا به مدیران کمک کند تا شراکتهای بین کسب و کار خود را بهینه کنند. با مطالعات موردی از سازمانهای برجسته جهانی مانند وال مارت، تویوتا، جنرال موتورز و دل، اتحادهای استراتژیک و مشارکتهای بازاریابی به خوانندگان کمک میکند تا مشکلاتی را که بر شراکت تأثیر میگذارند و نحوه تصمیمگیری برای بهبود رابطه و بهرهوری را درک کنند.

برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.