مدیریت

اتحادهای استراتژیک و مشارکت های بازاریابی: به دست آوردن مزیت رقابتی از طریق همکاری و مشارکت

Strategic Alliances and Marketing Partnerships: Gaining Competitive Advantage through Collaboration and Partnering

دانلود کتاب Strategic Alliances and Marketing Partnerships: Gaining Competitive Advantage through Collaboration and Partnering (به فارسی: اتحادهای استراتژیک و مشارکت های بازاریابی: به دست آوردن مزیت رقابتی از طریق همکاری و مشارکت) نوشته شده توسط «Andrew Humphries – Richard Gibbs»


اطلاعات کتاب اتحادهای استراتژیک و مشارکت های بازاریابی: به دست آوردن مزیت رقابتی از طریق همکاری و مشارکت

موضوع اصلی: تجارت و اقتصاد – مدیریت و رهبری

نوع: کتاب الکترونیکی

ناشر: Kogan Page

نویسنده: Andrew Humphries – Richard Gibbs

زبان: english

فرمت کتاب: PDF (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)

سال انتشار: 2009

تعداد صفحه: 240 / 257

حجم فایل: 1.76 مگابایت

کد کتاب: 0749454849 , 9780749454845

توضیحات کتاب اتحادهای استراتژیک و مشارکت های بازاریابی: به دست آوردن مزیت رقابتی از طریق همکاری و مشارکت

اتحادهای استراتژیک و مشارکت‌های بازاریابی به خوانندگان کمک می‌کند تا بفهمند شراکت‌ها چگونه کار می‌کنند و چگونه می‌توانند آن‌ها را به طور مؤثرتر و کارآمدتر مدیریت کنند. پرداختن به موضوعات کلیدی مانند مدیریت زنجیره تامین، کانال های بازاریابی و مدیریت روابط، عوامل کلیدی تعیین کننده تعالی شراکت را شناسایی می کند. ماهیت رابطه هر چه باشد – خواه برون سپاری، اتحادهای استراتژیک یا تولید مشترک – هشت نوع رابطه متمایز وجود دارد که توسط نویسندگان شناسایی شده است تا به مدیران کمک کند تا شراکت‌های بین کسب و کار خود را بهینه کنند. با مطالعات موردی از سازمان‌های برجسته جهانی مانند وال مارت، تویوتا، جنرال موتورز و دل، اتحادهای استراتژیک و مشارکت‌های بازاریابی به خوانندگان کمک می‌کند تا مشکلاتی را که بر شراکت تأثیر می‌گذارند و نحوه تصمیم‌گیری برای بهبود رابطه و بهره‌وری را درک کنند.


Strategic Alliances and Marketing Partnerships will help readers understand how partnerships function and how they can manage them more effectively and efficiently.  Dealing with key topics such as supply chain management, marketing channels and relationship management, it identifies the key factors that determine partnering excellence. Whatever the nature of the relationship – whether outsourcing, strategic alliances or co-manufacturing – there are eight distinctive relationship types identified by the authors to help managers optimize their business-to-business partnerships. With case studies from prominent, global organizations such as Wal-Mart, Toyota, General Motors and Dell, Strategic Alliances and Marketing Partnerships will help readers understand the problems that effect partnering and how to make decisions to improve both the relationship and productivity.

دانلود کتاب «اتحادهای استراتژیک و مشارکت های بازاریابی: به دست آوردن مزیت رقابتی از طریق همکاری و مشارکت»

مبلغی که بابت خرید کتاب می‌پردازیم به مراتب پایین‌تر از هزینه‌هایی است که در آینده بابت نخواندن آن خواهیم پرداخت.

برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.

دیدگاهتان را بنویسید