بازاریابی: تبلیغات

چوب ها و سنگ ها: چگونه شهرت کسب و کار دیجیتال در طول زمان ایجاد می شود و با یک کلیک از بین می رود

Sticks and Stones: How Digital Business Reputations Are Created Over Time and Lost in a Click

دانلود کتاب Sticks and Stones: How Digital Business Reputations Are Created Over Time and Lost in a Click (به فارسی: چوب ها و سنگ ها: چگونه شهرت کسب و کار دیجیتال در طول زمان ایجاد می شود و با یک کلیک از بین می رود) نوشته شده توسط «Larry Weber»


اطلاعات کتاب چوب ها و سنگ ها: چگونه شهرت کسب و کار دیجیتال در طول زمان ایجاد می شود و با یک کلیک از بین می رود

موضوع اصلی: تجارت و اقتصاد – فروش و بازاریابی

نوع: کتاب الکترونیکی

ناشر: Wiley

نویسنده: Larry Weber

زبان: english

فرمت کتاب: PDF (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)

سال انتشار: 2009

تعداد صفحه: 243

حجم فایل: 1.04 مگابایت

کد کتاب: 0470457384 , 9780470457382

نوبت چاپ: 1

توضیحات کتاب چوب ها و سنگ ها: چگونه شهرت کسب و کار دیجیتال در طول زمان ایجاد می شود و با یک کلیک از بین می رود

لری وبر سهم مهمی در کمک به هر رهبر برای درک نحوه مدیریت و محافظت از شهرت در دنیای دیجیتال داشته است. تأثیرات بر شهرت از کنترل خارج شده است و این کتاب یک رویکرد بسیار عملی برای حرکت از واکنش به مدیریت یکی از آنها است. مهم‌ترین دارایی‌های هر سازمان.»—مایکل ای. پورتر، استاد دانشگاه ویلیام لارنس، اسقف ویلیام لارنس، استاد دانشکده بازرگانی هاروارد، لری وبر در کتاب «چوب‌ها و سنگ‌ها» نگاهی قانع‌کننده به چالش‌های حفاظت از شهرت شرکت در جهانی ارائه می‌کند که اطلاعات شرکت می‌تواند از مرزها عبور کند. و در یک لحظه از طریق اینترنت شتاب بیشتری به دست آورید. لری با توجه به روندهای ارتباطات، توصیه های عملی را برای پیمایش در این محیط همیشه در حال تغییر ارائه می دهد. رهبران شرکت عاقلانه خواهند بود که از مشاوره او استقبال کنند.» (ران سارجنت، رئیس و مدیرعامل، Staples, Inc.”کسب و کارها دیگر برندهای خود را کنترل نمی کنند. در بهترین حالت، آنها می توانند بر جوامعی که در مورد آنها بحث می کنند، شکل می دهند و آنها را اصلاح می کنند تأثیر بگذارند. r تعریفی از معنای برند برای آنها. بازاریابان و مدیران کسب و کار می توانند از این مکالمات بهره ببرند تا پیوندهای بسیار غنی و ماندگاری ایجاد کنند یا به خود اجازه دهند که توسط آن ها غلبه کنند. لری وبر این پویایی را خیلی قبل از اکثر رهبران فکری ارتباطات درک کرده بود. در Sticks and Stones، او نه تنها نمونه‌های فراوانی از بهترین و بدترین شیوه‌ها در مدیریت شهرت ارائه می‌کند، بلکه توصیه‌های عملی را نیز ارائه می‌کند که هر رهبر می‌تواند برای درک و شکل دادن به شهرت در این دنیای پیچیده جدید استفاده کند. این کتابی است که باید برای بازاریاب مدرن بخواند.»—پل جیلین، نویسنده، تأثیرگذاران جدید و اسرار بازاریابی رسانه های اجتماعی. مقیاس بزرگ، در توانایی آن برای ایجاد یک حضور آنلاین معتبر. Sticks and Stones برای هر رهبر در تجارت، دانشگاه یا سیاست که می‌خواهد به مزیت رقابتی آنلاین قرن بیست و یکم دست یابد و حفظ کند، خواندنی است.» (دبورا وینس اسمیت، رئیس شورای رقابت پذیری)


“Larry Weber has made an important contribution to helping any leader understand how to manage and protect reputation in a digital world. The influences on reputation have spun out of control, and this book is a highly actionable approach to move from reacting to managing one of every organization’s most important assets.”—Michael E. Porter, Bishop William Lawrence University Professor, Harvard Business School”In Sticks and Stones, Larry Weber presents a compelling look at the challenges of protecting corporate reputation in a world where company information can cross borders and gain momentum in an instant via the Internet. Drawing on his keen eye for communications trends, Larry offers practical advice for navigating this ever-changing environment. Corporate leaders would be wise to embrace his counsel.”—Ron Sargent, Chairman and CEO, Staples, Inc.”Businesses no longer control their brands. At best, they can influence the communities of constituents who debate, shape, and refine their definition of what the brand means to them. Marketers and business executives can tap into these conversations to form incredibly rich and lasting bonds or allow themselves to be rolled by them. Larry Weber understood this dynamic long before most commu-nications thought leaders. In Sticks and Stones, he delivers not only bountiful examples of the best and worst practices in reputation management, but also practical advice that any leader can use to understand and shape reputation in this complex new world. This is a must-read book for the modern marketer.”—Paul Gillin, author, The New Influencers and Secrets of Social Media Marketing”In today’s interconnected world of social networking, 24/7 blogging and Twitter, a company’s livelihood relies, in large measure, on its ability to build a reputable online presence. Sticks and Stones is a must-read for any leader in business, academia, or politics who wants to achieve and maintain a 21st-century, online competitive advantage.”—Deborah Wince-Smith, President, Council on Competitiveness

دانلود کتاب «چوب ها و سنگ ها: چگونه شهرت کسب و کار دیجیتال در طول زمان ایجاد می شود و با یک کلیک از بین می رود»

مبلغی که بابت خرید کتاب می‌پردازیم به مراتب پایین‌تر از هزینه‌هایی است که در آینده بابت نخواندن آن خواهیم پرداخت.

برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.

دیدگاهتان را بنویسید