دانلود کتاب Sticks and Stones: How Digital Business Reputations Are Created Over Time and Lost in a Click (به فارسی: چوب ها و سنگ ها: چگونه شهرت کسب و کار دیجیتال در طول زمان ایجاد می شود و با یک کلیک از بین می رود) نوشته شده توسط «Larry Weber»
اطلاعات کتاب چوب ها و سنگ ها: چگونه شهرت کسب و کار دیجیتال در طول زمان ایجاد می شود و با یک کلیک از بین می رود
موضوع اصلی: تجارت و اقتصاد – فروش و بازاریابی
نوع: کتاب الکترونیکی
ناشر: Wiley
نویسنده: Larry Weber
زبان: english
فرمت کتاب: PDF (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)
سال انتشار: 2009
تعداد صفحه: 243
حجم فایل: 1.04 مگابایت
کد کتاب: 0470457384 , 9780470457382
نوبت چاپ: 1
توضیحات کتاب چوب ها و سنگ ها: چگونه شهرت کسب و کار دیجیتال در طول زمان ایجاد می شود و با یک کلیک از بین می رود
لری وبر سهم مهمی در کمک به هر رهبر برای درک نحوه مدیریت و محافظت از شهرت در دنیای دیجیتال داشته است. تأثیرات بر شهرت از کنترل خارج شده است و این کتاب یک رویکرد بسیار عملی برای حرکت از واکنش به مدیریت یکی از آنها است. مهمترین داراییهای هر سازمان.»—مایکل ای. پورتر، استاد دانشگاه ویلیام لارنس، اسقف ویلیام لارنس، استاد دانشکده بازرگانی هاروارد، لری وبر در کتاب «چوبها و سنگها» نگاهی قانعکننده به چالشهای حفاظت از شهرت شرکت در جهانی ارائه میکند که اطلاعات شرکت میتواند از مرزها عبور کند. و در یک لحظه از طریق اینترنت شتاب بیشتری به دست آورید. لری با توجه به روندهای ارتباطات، توصیه های عملی را برای پیمایش در این محیط همیشه در حال تغییر ارائه می دهد. رهبران شرکت عاقلانه خواهند بود که از مشاوره او استقبال کنند.» (ران سارجنت، رئیس و مدیرعامل، Staples, Inc.”کسب و کارها دیگر برندهای خود را کنترل نمی کنند. در بهترین حالت، آنها می توانند بر جوامعی که در مورد آنها بحث می کنند، شکل می دهند و آنها را اصلاح می کنند تأثیر بگذارند. r تعریفی از معنای برند برای آنها. بازاریابان و مدیران کسب و کار می توانند از این مکالمات بهره ببرند تا پیوندهای بسیار غنی و ماندگاری ایجاد کنند یا به خود اجازه دهند که توسط آن ها غلبه کنند. لری وبر این پویایی را خیلی قبل از اکثر رهبران فکری ارتباطات درک کرده بود. در Sticks and Stones، او نه تنها نمونههای فراوانی از بهترین و بدترین شیوهها در مدیریت شهرت ارائه میکند، بلکه توصیههای عملی را نیز ارائه میکند که هر رهبر میتواند برای درک و شکل دادن به شهرت در این دنیای پیچیده جدید استفاده کند. این کتابی است که باید برای بازاریاب مدرن بخواند.»—پل جیلین، نویسنده، تأثیرگذاران جدید و اسرار بازاریابی رسانه های اجتماعی. مقیاس بزرگ، در توانایی آن برای ایجاد یک حضور آنلاین معتبر. Sticks and Stones برای هر رهبر در تجارت، دانشگاه یا سیاست که میخواهد به مزیت رقابتی آنلاین قرن بیست و یکم دست یابد و حفظ کند، خواندنی است.» (دبورا وینس اسمیت، رئیس شورای رقابت پذیری)
برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.