دانلود کتاب Steam Power and Sea Power: Coal, the Royal Navy, and the British Empire, c. 1870-1914 (به فارسی: نیروی بخار و نیروی دریایی: زغال سنگ، نیروی دریایی سلطنتی و امپراتوری بریتانیا، ج. 1870-1914) نوشته شده توسط «Steven Gray (auth.)»
اطلاعات کتاب نیروی بخار و نیروی دریایی: زغال سنگ، نیروی دریایی سلطنتی و امپراتوری بریتانیا، ج. 1870-1914
موضوع اصلی: تاریخ – تاریخ جهان
نوع: کتاب الکترونیکی
ناشر: Palgrave Macmillan UK
نویسنده: Steven Gray (auth.)
زبان: english
فرمت کتاب: PDF (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)
سال انتشار: 2018
تعداد صفحه: 297
حجم فایل: 5.30 مگابایت
کد کتاب: 1137576421 , 9781137576422
نوبت چاپ: 1
توضیحات کتاب نیروی بخار و نیروی دریایی: زغال سنگ، نیروی دریایی سلطنتی و امپراتوری بریتانیا، ج. 1870-1914
این کتاب بررسی میکند که چگونه گسترش نیروی دریایی سلطنتی با نیروی بخار از نیمه دوم قرن نوزدهم پیامدهای گستردهتری در سراسر امپراتوری بریتانیا داشت. به طور خاص، در نظر دارد که چگونه نیروی محرکه بخار کشتی ها را کاملاً به یک منبع خاص – زغال سنگ – و توزیع آن در سراسر جهان وابسته می کند. با انجام این کار، نشان میدهد که «مسئله زغال سنگ» برای دفاع امپراتوری و حفاظت از تجارت مرکزی بوده و مستلزم ایجاد زیرساختهایی است که سراسر جهان را در بر میگیرد. این زیرساخت نیاز به مدیریت دقیق داشت و فرآیندهای درگیر توسعه بوروکراسی و اتکا به «دولت پیمانکار» را نشان میدهد تا اطمینان حاصل شود که این امر هم قوی است و هم میتواند امکان بسیج سریع در جنگ را فراهم کند. الزام به توقف منظم در ایستگاه های خارجی همچنین باعث شد تا مردان نیروی دریایی سلطنتی با ذغال سنگ های محلی و همچنین جمعیت ها و مناظر بومی در تماس باشند. این برخوردها و انتشار آنها برای درک ما از روابط و تصورات امپراتوری در اوج عصر امپراتوری بسیار مهم است.
This book examines how the expansion of a steam-powered Royal Navy from the second half of the nineteenth century had wider ramifications across the British Empire. In particular, it considers how steam propulsion made vessels utterly dependent on a particular resource – coal – and its distribution around the world. In doing so, it shows that the ‘coal question’ was central to imperial defence and the protection of trade, requiring the creation of infrastructures that spanned the globe. This infrastructure required careful management, and the processes involved show the development of bureaucracy and the reliance on the ‘contractor state’ to ensure this was both robust and able to allow swift mobilisation in war. The requirement to stop regularly at foreign stations also brought men of the Royal navy into contact with local coal heavers, as well as indigenous populations and landscapes. These encounters and their dissemination are crucial to our understanding of imperial relationships and imaginations at the height of the imperial age.
برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.