تاریخ، خاطرات، زندگینامه

Starbucked: A Double Tall Tale of کافئین، تجارت و فرهنگ

Starbucked: A Double Tall Tale of Caffeine, Commerce, and Culture

دانلود کتاب Starbucked: A Double Tall Tale of Caffeine, Commerce, and Culture (به فارسی: Starbucked: A Double Tall Tale of کافئین، تجارت و فرهنگ) نوشته شده توسط «Taylor Clark»


اطلاعات کتاب Starbucked: A Double Tall Tale of کافئین، تجارت و فرهنگ

موضوع اصلی: بیوگرافی و زندگینامه – تجارت و امور مالی

نوع: کتاب الکترونیکی

ناشر: Little Brown and Company

نویسنده: Taylor Clark

زبان: english

فرمت کتاب: PDF (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)

سال انتشار: 2007

تعداد صفحه: 305

حجم فایل: 1.32 مگابایت

کد کتاب: 031601348X , 9780316013482

توضیحات کتاب Starbucked: A Double Tall Tale of کافئین، تجارت و فرهنگ

STARBUCKED اولین کتابی است که ظهور باورنکردنی شرکت استارباکس و فرهنگ دیوانه کافئین را که باعث موفقیت آن شد بررسی می کند. بخش کشور فست فود، بخش بوبوس در بهشت، STARBUCKED حجم تحقیقی را با مشاهدات فرهنگی شوخ ترکیب می‌کند تا داستانی را بیان کند که چگونه جنبش قهوه‌خانه‌ها زندگی روزمره ما را از محله‌های در حال تکامل ما تغییر داد. و مکان های کار به روش های خرید، معاشرت و خود درمانی.
در STARBUCKED، تیلور کلارک نگاهی عینی و دقیق به موضوعات بی ثباتی مانند اصیل سازی و تجارت منصفانه ارائه می دهد که فعالان و علاقه مندان به قهوه را به طور یکسان آزار می دهد. STARBUCKED از طریق گروهی از شخصیت‌ها شامل هیپی‌های وحشی قهوه، کوسه‌های تجاری، تنبل‌ها، ترندهای هالیوود و غیره، به بررسی چگونگی تبدیل آمریکا به کشوری از قهوه‌شناس‌ها در عرض چند سال می‌پردازد، چگونه استارباکس روان‌ها و عادات اجتماعی را دستکاری می‌کند تا مشتریان وفادار را به دام بیاندازد. و چرا بسیاری از چیزهایی که فکر می کنیم در مورد زنجیره کالای قهوه می دانیم نادرست است.


STARBUCKED will be the first book to explore the incredible rise of the Starbucks Corporation and the caffeine-crazy culture that fueled its success. Part Fast Food Nation, part Bobos in Paradise, STARBUCKED combines investigative heft with witty cultural observation in telling the story of how the coffeehouse movement changed our everyday lives, from our evolving neighborhoods and workplaces to the ways we shop, socialize, and self-medicate.
In STARBUCKED, Taylor Clark provides an objective, meticulously reported look at the volatile issues like gentrification and fair trade that distress activists and coffee zealots alike. Through a cast of characters that includes coffee-wild hippies, business sharks, slackers, Hollywood trendsetters and more, STARBUCKED explores how America transformed into a nation of coffee gourmets in only a few years, how Starbucks manipulates psyches and social habits to snare loyal customers, and why many of the things we think we know about the coffee commodity chain are false.

دانلود کتاب «Starbucked: A Double Tall Tale of کافئین، تجارت و فرهنگ»

مبلغی که بابت خرید کتاب می‌پردازیم به مراتب پایین‌تر از هزینه‌هایی است که در آینده بابت نخواندن آن خواهیم پرداخت.

دیدگاهتان را بنویسید