دانلود کتاب Stakeholder Relationship Management (به فارسی: مدیریت ارتباط با ذینفعان) نوشته شده توسط «Lynda Bourne»
اطلاعات کتاب مدیریت ارتباط با ذینفعان
موضوع اصلی: تجارت و اقتصاد – مدیریت و رهبری
نوع: کتاب الکترونیکی
ناشر: Routledge
نویسنده: Lynda Bourne
زبان: english
فرمت کتاب: PDF (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)
سال انتشار: 2009
تعداد صفحه: 242 / 239
حجم فایل: 6.77 مگابایت
کد کتاب: 0566088649 , 9780566088643
نوبت چاپ: Har/Ele
توضیحات کتاب مدیریت ارتباط با ذینفعان
در هر فعالیتی که یک سازمان انجام می دهد، اعم از استراتژیک، عملیاتی یا تاکتیکی، آن فعالیت تنها با ورودی، تعهد و حمایت افراد – ذینفعان خود می تواند موفق باشد. کسب و حفظ حمایت و تعهد ذینفعان مستلزم یک فرآیند مستمر از مشارکت ذینفعان مناسب در زمان مناسب و درک و مدیریت انتظارات آنها است. متأسفانه، اکثر سازمان ها در اجرای چنین تغییر فرهنگی با مشکل مواجه هستند و برای اجرای فرآیندی منسجم برای شناسایی و مدیریت ذینفعان و انتظارات متغیر آنها، به کمک و راهنمایی نیاز دارند. به عنوان یک فرآیند بهبود مستمر، مدیریت ذینفعان نیازمند درک و حمایت همه افراد در سازمان از مدیر عامل تا پیمانکار کوتاه مدت است. این مستلزم این است که مفاهیم و شیوههای مدیریت مؤثر ذینفعان در فرهنگ سازمان گنجانده شود: «چگونه کارها را در اینجا انجام میدهیم»، این کتاب «نقشه راه» را برای کمک به سازمانها در دستیابی به این اهداف ارائه میکند. متن دو هدف خاص دارد. اولاً، این کتاب «چگونگی» است که فرآیندها و شیوههای اساسی را برای بهبود مدیریت سهامداران در تلاشهایی مانند پروژهها و دفاتر مدیریت برنامه (PMO) ارائه میکند، همچنین راهنماییهایی درباره بقای سازمانی در طول ادغام و تملک، آمادهسازی برای مناقصه مناقصه و کمپین های بازاریابی ثانیاً، کتاب لیندا بورن برای سازمانهایی است که اهمیت مشارکت ذینفعان را برای موفقیت خود تشخیص دادهاند، این کتاب راهنمای ارزیابی بلوغ فعلی آنها در مورد اجرای مدیریت ارتباط با سهامداران با مجموعهای از دستورالعملها و نقاط عطف برای دستیابی به سطح مطلوب بلوغ است.
دانلود کتاب «مدیریت ارتباط با ذینفعان»
برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.