مدیریت

مدیریت ارتباط با ذینفعان

Stakeholder Relationship Management

دانلود کتاب Stakeholder Relationship Management (به فارسی: مدیریت ارتباط با ذینفعان) نوشته شده توسط «Lynda Bourne»


اطلاعات کتاب مدیریت ارتباط با ذینفعان

موضوع اصلی: تجارت و اقتصاد – مدیریت و رهبری

نوع: کتاب الکترونیکی

ناشر: Routledge

نویسنده: Lynda Bourne

زبان: english

فرمت کتاب: PDF (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)

سال انتشار: 2009

تعداد صفحه: 242 / 239

حجم فایل: 6.77 مگابایت

کد کتاب: 0566088649 , 9780566088643

نوبت چاپ: Har/Ele

توضیحات کتاب مدیریت ارتباط با ذینفعان

در هر فعالیتی که یک سازمان انجام می دهد، اعم از استراتژیک، عملیاتی یا تاکتیکی، آن فعالیت تنها با ورودی، تعهد و حمایت افراد – ذینفعان خود می تواند موفق باشد. کسب و حفظ حمایت و تعهد ذینفعان مستلزم یک فرآیند مستمر از مشارکت ذینفعان مناسب در زمان مناسب و درک و مدیریت انتظارات آنها است. متأسفانه، اکثر سازمان ها در اجرای چنین تغییر فرهنگی با مشکل مواجه هستند و برای اجرای فرآیندی منسجم برای شناسایی و مدیریت ذینفعان و انتظارات متغیر آنها، به کمک و راهنمایی نیاز دارند. به عنوان یک فرآیند بهبود مستمر، مدیریت ذینفعان نیازمند درک و حمایت همه افراد در سازمان از مدیر عامل تا پیمانکار کوتاه مدت است. این مستلزم این است که مفاهیم و شیوه‌های مدیریت مؤثر ذینفعان در فرهنگ سازمان گنجانده شود: «چگونه کارها را در اینجا انجام می‌دهیم»، این کتاب «نقشه راه» را برای کمک به سازمان‌ها در دستیابی به این اهداف ارائه می‌کند. متن دو هدف خاص دارد. اولاً، این کتاب «چگونگی» است که فرآیندها و شیوه‌های اساسی را برای بهبود مدیریت سهامداران در تلاش‌هایی مانند پروژه‌ها و دفاتر مدیریت برنامه (PMO) ارائه می‌کند، همچنین راهنمایی‌هایی درباره بقای سازمانی در طول ادغام و تملک، آماده‌سازی برای مناقصه مناقصه و کمپین های بازاریابی ثانیاً، کتاب لیندا بورن برای سازمان‌هایی است که اهمیت مشارکت ذینفعان را برای موفقیت خود تشخیص داده‌اند، این کتاب راهنمای ارزیابی بلوغ فعلی آنها در مورد اجرای مدیریت ارتباط با سهامداران با مجموعه‌ای از دستورالعمل‌ها و نقاط عطف برای دستیابی به سطح مطلوب بلوغ است.


In any activity an organisation undertakes, whether strategic, operational or tactical, the activity can only be successful with the input, commitment and support of its people – stakeholders. Gaining and maintaining the support and commitment of stakeholders requires a continuous process of engaging the right stakeholders at the right time and understanding and managing their expectations. Unfortunately, most organisations have difficulty implementing such culture change, and need assistance and guidance to implement a consistent process for identification and management of stakeholders and their changing expectations. As a continuous improvement process, stakeholder management requires understanding and support from everyone in the organisation from the CEO to the short-term contractor. This requires the concepts and practices of effective stakeholder management to become embedded in the culture of the organisation: ‘how we do things around here’, this book provides the ‘road map’ to help organisations achieve these objectives. The text has two specific purposes. Firstly, it is a ‘how-to’ book providing the fundamental processes and practices for improving stakeholder management in endeavours such as projects, and program management offices (PMO), it also gives guidance on organisational survival during mergers and acquisitions, preparing for the tender bidding, and marketing campaigns. Secondly, Lynda Bourne’s book is for organisations that have recognised the importance of stakeholder engagement to their success, it is a guidebook for assessing their current maturity regarding implementation of stakeholder relationship management with a series of guidelines and milestones for achieving the preferred level of maturity.

دانلود کتاب «مدیریت ارتباط با ذینفعان»

مبلغی که بابت خرید کتاب می‌پردازیم به مراتب پایین‌تر از هزینه‌هایی است که در آینده بابت نخواندن آن خواهیم پرداخت.

دیدگاهتان را بنویسید