تجارت

بازاریابی ورزشی و روانشناسی ارتباطات بازاریابی

Sports Marketing and the Psychology of Marketing Communication

دانلود کتاب Sports Marketing and the Psychology of Marketing Communication (به فارسی: بازاریابی ورزشی و روانشناسی ارتباطات بازاریابی) نوشته شده توسط «Lynn R. Kahle – Chris Riley»


اطلاعات کتاب بازاریابی ورزشی و روانشناسی ارتباطات بازاریابی

موضوع اصلی: تجارت و اقتصاد

نوع: کتاب الکترونیکی

ناشر: Lawrence Erlbaum Associates

نویسنده: Lynn R. Kahle – Chris Riley

زبان: english

فرمت کتاب: PDF (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)

سال انتشار: 2005

تعداد صفحه: 444

حجم فایل: 5.62 مگابایت

کد کتاب: 0805857907 , 9780805857900

نوبت چاپ: 1

توضیحات کتاب بازاریابی ورزشی و روانشناسی ارتباطات بازاریابی

بازاریابی ورزشی یکی از سریع ترین حوزه های در حال رشد ارتباطات بازاریابی است. این کتاب درک این حوزه نوظهور را ارتقا می دهد. بازاریابی ورزشی را به روشی علمی و جامع ارائه می دهد و موضوعات اصلی بحث در بازاریابی ورزشی و روانشناسی ارتباطات را پوشش می دهد. چندین موضوع جدید و مبتکرانه مانند SportNEST و جوامع مصرف معرفی شده‌اند، و بسیاری از موضوعات کلاسیک از جمله حمایت مالی، بازاریابی کمین، شناسایی، تأییدیه‌ها، افتخارات منعکس‌شده و صدور مجوز به‌روز شده‌اند. بسیاری از موضوعاتی که به نظر می رسد حول محور ورزش هستند نیز ظاهر می شوند، مانند کفش های کتانی، اخلاق، رفتارهای پرخطر و حتی سرمایه گذاری.


Sports marketing is one of the fastest growing areas of marketing communication. This book advances understanding in this emerging area.It presents sports marketing in a scholarly and comprehensive way, covering major topics of discussion in sports marketing and the psychology of communication. Several new, innovative topics are introduced, such as SportNEST and consumption communities, and many classic topics are brought up to date, including sponsorship, ambush marketing, identification, endorsements, basking in reflected glory, and licensing. Many of the topics that seem to center around sports show up as well, such as sneakers, ethics, risky behavior, and even investments.

دانلود کتاب «بازاریابی ورزشی و روانشناسی ارتباطات بازاریابی»

مبلغی که بابت خرید کتاب می‌پردازیم به مراتب پایین‌تر از هزینه‌هایی است که در آینده بابت نخواندن آن خواهیم پرداخت.

دیدگاهتان را بنویسید