دانلود کتاب Sport and the Media: Managing the nexus (به فارسی: ورزش و رسانه: مدیریت رابطه) نوشته شده توسط «Matthew Nicholson»
اطلاعات کتاب ورزش و رسانه: مدیریت رابطه
موضوع اصلی: تجارت و اقتصاد
نوع: کتاب الکترونیکی
ناشر: Butterworth-Heinemann
نویسنده: Matthew Nicholson
زبان: english
فرمت کتاب: PDF (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)
سال انتشار: 2006
تعداد صفحه: 240 / 239
حجم فایل: 1.42 مگابایت
کد کتاب: 0080467008 , 9780750681094
توضیحات کتاب ورزش و رسانه: مدیریت رابطه
رابطه بین ورزش و رسانه، ارتباط تجاری تعیین کننده برای هر دو صنعت در آغاز قرن بیست و یکم است. رسانه ها ورزش را از یک حرفه آماتور به یک صنعت بیش از حد تجاری تبدیل کرده اند، در حالی که ورزش مخاطبان و درآمدهای تبلیغاتی زیادی را به رسانه ها ارائه کرده است. به این ترتیب، رابطه رسانه های ورزشی باید مدیریت شود. ورزش و رسانه: مدیریت پیوند ورزش و رسانه متنی منحصر به فرد است که تجزیه و تحلیل صنعت رسانه ورزشی را با مهارت های عملی مدیریت رسانه ورزشی ترکیب می کند. این کتاب برای تجهیز دانشآموزان در مدیریت ورزشی و دورههای مرتبط طراحی شده است که باید ماهیت و دامنه پیوند رسانههای ورزشی را درک کنند و همچنین مهارتهای مدیریت تبلیغات و پوشش رسانهای سازمانهای ورزشی را توسعه دهند. پس از استفاده از این کتاب در طول یک ترم تحصیلی، دانشجو این موارد را درک خواهد کرد: * توسعه تاریخی ورزش و رسانه * روابط تجاری و زمینه ای فعلی بین رسانه ها و صنایع ورزشی * راه هایی که در آن مخاطبان و تبلیغ کنندگان پوشش رسانه ای را هدایت می کنند. ورزش * روش هایی که در آن صنعت رسانه به طور کلی و صنعت ورزش به طور خاص تر برای تولید محتوا/اخبار/محصولات ساختار یافته اند * روش هایی که رسانه ها ورزش را به منظور فروش آن نشان می دهند با درک این موضوعات، انتظار می رود که دانش آموز دانش پایه ای خواهد داشت که او را قادر می سازد مدیریت رسانه ورزشی موفقی را اجرا کند. به این ترتیب، پس از استفاده از این کتاب در طول یک ترم تحصیلی، دانشآموز طیفی از مهارتها را توسعه میدهد و میتواند: * برای پوشش رسانههای ورزشی در طول یک فصل یا سال برنامهریزی کند * از طیف وسیعی از ابزارهای تبلیغاتی استفاده کند. و استراتژی های متناسب با نیاز و زمینه (مانند انتشار الکترونیکی، کنفرانس رسانه ای و غیره) * تصویر رسانه ای ورزشکاران را در یک سازمان ورزشی مدیریت کنید و از روش هایی که رسانه ها در پی استفاده از آن ورزشکاران هستند آگاه باشید * مدیریت نمایندگی رسانه ای یک سازمان ورزشی در یک دوره بحران یا رسوایی در نهایت، انتظار می رود دانش آموزی که از ورزش استفاده می کند & رسانه ها: مدیریت پیوند ورزش-رسانه دانش کافی از تحولات احتمالی آینده در صنعت ورزش و رسانه خواهد داشت تا بتواند سازمان ورزشی را که در آن کار می کند توسعه دهد تا بتواند به پوشش رسانه ای سریع و موثر پاسخ دهد. و فرصتهای تبلیغاتی در یک محیط ورزشی با واسطه، تجاری و جهانی. به طور مشابه، کسانی که در سازمانهای ورزشی کار میکنند، با خواندن این متن میتوانند پوشش رسانهای پایدار، با کیفیت و مثبت را از سازمانهای رسانهای مختلف به دست آورند. * ترکیبی کاربرپسند از مفاهیم نظری و کاربردهای عملی که توسط مطالب مطالعه موردی جهانی تکمیل شده است * ویژگی های یادگیری توسعه یافته به طور خاص برای دوره های طولانی ترم همراه با منابع آنلاین برای اساتید ایجاد شده است.
دانلود کتاب «ورزش و رسانه: مدیریت رابطه»

برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.