تجارت

ورزش و رسانه: مدیریت رابطه

Sport and the Media: Managing the nexus

دانلود کتاب Sport and the Media: Managing the nexus (به فارسی: ورزش و رسانه: مدیریت رابطه) نوشته شده توسط «Matthew Nicholson»


اطلاعات کتاب ورزش و رسانه: مدیریت رابطه

موضوع اصلی: تجارت و اقتصاد

نوع: کتاب الکترونیکی

ناشر: Butterworth-Heinemann

نویسنده: Matthew Nicholson

زبان: english

فرمت کتاب: PDF (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)

سال انتشار: 2006

تعداد صفحه: 240 / 239

حجم فایل: 1.42 مگابایت

کد کتاب: 0080467008 , 9780750681094

توضیحات کتاب ورزش و رسانه: مدیریت رابطه

رابطه بین ورزش و رسانه، ارتباط تجاری تعیین کننده برای هر دو صنعت در آغاز قرن بیست و یکم است. رسانه ها ورزش را از یک حرفه آماتور به یک صنعت بیش از حد تجاری تبدیل کرده اند، در حالی که ورزش مخاطبان و درآمدهای تبلیغاتی زیادی را به رسانه ها ارائه کرده است. به این ترتیب، رابطه رسانه های ورزشی باید مدیریت شود. ورزش و رسانه: مدیریت پیوند ورزش و رسانه متنی منحصر به فرد است که تجزیه و تحلیل صنعت رسانه ورزشی را با مهارت های عملی مدیریت رسانه ورزشی ترکیب می کند. این کتاب برای تجهیز دانش‌آموزان در مدیریت ورزشی و دوره‌های مرتبط طراحی شده است که باید ماهیت و دامنه پیوند رسانه‌های ورزشی را درک کنند و همچنین مهارت‌های مدیریت تبلیغات و پوشش رسانه‌ای سازمان‌های ورزشی را توسعه دهند. پس از استفاده از این کتاب در طول یک ترم تحصیلی، دانشجو این موارد را درک خواهد کرد: * توسعه تاریخی ورزش و رسانه * روابط تجاری و زمینه ای فعلی بین رسانه ها و صنایع ورزشی * راه هایی که در آن مخاطبان و تبلیغ کنندگان پوشش رسانه ای را هدایت می کنند. ورزش * روش هایی که در آن صنعت رسانه به طور کلی و صنعت ورزش به طور خاص تر برای تولید محتوا/اخبار/محصولات ساختار یافته اند * روش هایی که رسانه ها ورزش را به منظور فروش آن نشان می دهند با درک این موضوعات، انتظار می رود که دانش آموز دانش پایه ای خواهد داشت که او را قادر می سازد مدیریت رسانه ورزشی موفقی را اجرا کند. به این ترتیب، پس از استفاده از این کتاب در طول یک ترم تحصیلی، دانش‌آموز طیفی از مهارت‌ها را توسعه می‌دهد و می‌تواند: * برای پوشش رسانه‌های ورزشی در طول یک فصل یا سال برنامه‌ریزی کند * از طیف وسیعی از ابزارهای تبلیغاتی استفاده کند. و استراتژی های متناسب با نیاز و زمینه (مانند انتشار الکترونیکی، کنفرانس رسانه ای و غیره) * تصویر رسانه ای ورزشکاران را در یک سازمان ورزشی مدیریت کنید و از روش هایی که رسانه ها در پی استفاده از آن ورزشکاران هستند آگاه باشید * مدیریت نمایندگی رسانه ای یک سازمان ورزشی در یک دوره بحران یا رسوایی در نهایت، انتظار می رود دانش آموزی که از ورزش استفاده می کند & رسانه ها: مدیریت پیوند ورزش-رسانه دانش کافی از تحولات احتمالی آینده در صنعت ورزش و رسانه خواهد داشت تا بتواند سازمان ورزشی را که در آن کار می کند توسعه دهد تا بتواند به پوشش رسانه ای سریع و موثر پاسخ دهد. و فرصت‌های تبلیغاتی در یک محیط ورزشی با واسطه، تجاری و جهانی. به طور مشابه، کسانی که در سازمان‌های ورزشی کار می‌کنند، با خواندن این متن می‌توانند پوشش رسانه‌ای پایدار، با کیفیت و مثبت را از سازمان‌های رسانه‌ای مختلف به دست آورند. * ترکیبی کاربرپسند از مفاهیم نظری و کاربردهای عملی که توسط مطالب مطالعه موردی جهانی تکمیل شده است * ویژگی های یادگیری توسعه یافته به طور خاص برای دوره های طولانی ترم همراه با منابع آنلاین برای اساتید ایجاد شده است.


The relationship between sport and the media is the defining commercial connection for both industries at the beginning of the twenty-first century. The media has transformed sport from an amateur pursuit into a hyper-commercialised industry, while sport has delivered massive audiences and advertising revenues to the media. As such, the sport media relationship must be managed. Sport and the Media: managing the sport-media nexus is a unique text which combines an analysis of the sport media industry with practical sport media management skills. The book is designed to equip students within sport management and related courses who need to understand the nature and scope of the sport media nexus, as well as develop the skills to manage the media promotion and coverage of sport organisations. After using this book throughout the course of a semester of study a student will understand the: * Historical development of sport and the media * Current commercial and contextual relationships between the media and sport industries * Ways in which audiences and advertisers drive the media coverage of sport * Ways in which the media industry generally and the sport industry more specifically are structured to produce content/news/products * Ways in which the media represents sport in order to sell it Through an understanding of these issues, it is expected that the student will have the foundation knowledge that will enable he or she to implement successful sport media management. As such, after using this book throughout the course of a semester of study a student will have developed a range of skills and be able to: * Plan for sport media coverage throughout the course of a season or year * Use a range of promotional tools and strategies as appropriate to the requirement and context (such as e-release, media conference, etc.) * Manage the media image of athletes within a sport organisation and be aware of the ways in which the media will seek to use those athletes * Manage the media representation of a sport organisation during a period of crisis or scandal Finally, it is expected that a student who uses Sport & the Media: managing the sport-media nexus will have sufficient knowledge of the possible future developments in the sport and media industries to be able to develop the sport organisation in which they work, so that they are able to respond quickly and effectively to media coverage and promotional opportunities in an increasingly mediated, commercial and global sport environment. Similarly, those who work within sport organisations will be able to obtain sustainable, quality and positive media coverage from a variety of media organisations, through reading this text * The definitive undergraduate resource for understanding how to manage the commercially critical relationship between sport and the media * A user-friendly combination of theoretical concepts and practical applications completed by global case study material * Developed learning features specifically created for semester long courses accompanied with online resources for lecturers

دانلود کتاب «ورزش و رسانه: مدیریت رابطه»

مبلغی که بابت خرید کتاب می‌پردازیم به مراتب پایین‌تر از هزینه‌هایی است که در آینده بابت نخواندن آن خواهیم پرداخت.

برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.

دیدگاهتان را بنویسید