بازاریابی: تبلیغات

فروش اسپین

SPIN selling

دانلود کتاب SPIN selling (به فارسی: فروش اسپین) نوشته شده توسط «Rackham – Neil»


اطلاعات کتاب فروش اسپین

موضوع اصلی: تجارت و اقتصاد – فروش و بازاریابی

نوع: کتاب الکترونیکی

ناشر: McGraw-Hill

نویسنده: Rackham – Neil

زبان: english

فرمت کتاب: EPUB (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)

سال انتشار: 1988

تعداد صفحه: 197

حجم فایل: 4.14 مگابایت

کد کتاب: 0070511136 , 9780070511132

توضیحات کتاب فروش اسپین

نوشته‌ی نیل راکهام، رئیس‌جمهور سابق و مؤسس شرکت Huthwaite، «فروش SPIN» خواندنی ضروری برای هر کسی است که در فروش یا مدیریت یک نیروی فروش دخیل است. بدون شک بهترین گزارش مستند از موفقیت در فروش که تا به حال جمع آوری شده است و نتیجه تحقیقات عظیم 12 ساله شرکت Huthwaite به مبلغ 1 میلیون دلار در مورد عملکرد فروش موثر است و این منبع پیشگامانه جزئیات انقلابی SPIN (وضعیت، مشکل، پیامدها) , Need-payoff) استراتژی. در «فروش اسپین»، راکهام، که به شرکت‌های پیشرو مانند IBM و Honeywell مشاوره داده است، اولین کتاب را ارائه می‌کند که به طور خاص فروش محصولات و خدمات با ارزش را بررسی می‌کند. با پیروی از تکنیک‌های ساده، کاربردی و کاربردی SPIN، خوانندگان می‌توانند حجم فروش خود را از حساب‌های اصلی به‌طور چشمگیری افزایش دهند. راکهام به سوالات کلیدی مانند “چه چیزی باعث موفقیت در فروش عمده می شود” و “چرا تکنیک هایی مانند پایان کار در فروش های کوچک موفق هستند اما در فروش های بزرگ شکست می خورند؟” شما خواهید آموخت که چرا روش های فروش سنتی که برای فروش های کوچک مصرف کننده ایجاد شده اند، فقط برای فروش های بزرگ کار نمی کنند و چرا روش های فروش مرسوم محکوم به شکست در فروش عمده هستند. مملو از نمونه‌های واقعی، گرافیک‌های روشن‌کننده، و مطالعات موردی آموزنده – و با پشتوانه داده‌های تحقیقاتی سخت.  بیشتر بخوانید…


Written by Neil Rackham, former president and founder of Huthwaite Corporation, “SPIN Selling” is essential reading for anyone involved in selling or managing a sales force. Unquestionably the best-documented account of sales success ever collected and the result of the Huthwaite Corporation’s massive 12-year, $1-million dollar research into effective sales performance, and this groundbreaking resource details the revolutionary SPIN (Situation, Problem, Implication, Need-payoff) strategy. In “SPIN Selling,” Rackham, who has advised leading companies such as IBM and Honeywell delivers the first book to specifically examine selling high-value product and services. By following the simple, practical, and easy-to-apply techniques of SPIN, readers will be able to dramatically increase their sales volume from major accounts. Rackham answers key questions such as “What makes success in major sales” and “Why do techniques like closing work in small sales succeed but fail in larger ones?” You will learn why traditional sales methods which were developed for small consumer sales, just won’t work for large sales and why conventional selling methods are doomed to fail in major sales. Packed with real-world examples, illuminating graphics, and informative case studies – and backed by hard research data.  Read more…

دانلود کتاب «فروش اسپین»

مبلغی که بابت خرید کتاب می‌پردازیم به مراتب پایین‌تر از هزینه‌هایی است که در آینده بابت نخواندن آن خواهیم پرداخت.

دیدگاهتان را بنویسید