دانلود کتاب SPIN Selling (به فارسی: SPIN فروش) نوشته شده توسط «Neil Rackham»
اطلاعات کتاب SPIN فروش
موضوع اصلی: تجارت و اقتصاد – فروش و بازاریابی
نوع: کتاب الکترونیکی
ناشر: McGraw-Hill
نویسنده: Neil Rackham
زبان: english
فرمت کتاب: PDF (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)
سال انتشار: 1988
تعداد صفحه: 197 / 207
حجم فایل: 1.97 مگابایت
کد کتاب: 0070511136 , 9780070511132
نوبت چاپ: 1
توضیحات کتاب SPIN فروش
جلد و صفحه حق نشر وجود ندارد.
—
SPIN Selling که توسط نیل راکهام، رئیس سابق و بنیانگذار شرکت Huthwaite نوشته شده است، خواندنی ضروری برای هر کسی است که در فروش یا مدیریت یک نیروی فروش دخیل است. بدون شک بهترین گزارش مستند از موفقیت فروش که تا به حال جمع آوری شده و نتیجه تحقیقات عظیم 12 ساله شرکت Huthwaite به مبلغ 1 میلیون دلار در مورد عملکرد فروش موثر است، این منبع پیشگامانه جزئیات چرخش انقلابی (وضعیت، مشکل، پیامدها، نیاز به پرداخت) را ارائه می کند. ) استراتژی.
در SPIN Selling، راکهام، که به شرکتهای پیشرو مانند IBM و Honeywell مشاوره داده است، اولین کتاب را ارائه میکند که به طور خاص فروش محصولات و خدمات با ارزش را بررسی میکند. با پیروی از تکنیکهای ساده، کاربردی و کاربردی SPIN، خوانندگان میتوانند حجم فروش خود را از حسابهای اصلی بهطور چشمگیری افزایش دهند. راکهام به سؤالات کلیدی مانند «چه چیزی باعث موفقیت در فروش عمده میشود» و «چرا تکنیکهایی مانند بستن در فروشهای کوچک جواب میدهند اما در فروشهای بزرگتر شکست میخورند؟»
شما خواهید آموخت که چرا روش های فروش سنتی که برای فروش های کوچک مصرف کننده ایجاد شده اند، فقط برای فروش های بزرگ کار نمی کنند و چرا روش های فروش مرسوم محکوم به شکست در فروش عمده هستند. مملو از نمونههای واقعی، گرافیکهای روشنکننده، و مطالعات موردی آموزنده – و با پشتوانه دادههای تحقیقاتی سخت – فروش SPIN کلید میلیون دلاری برای درک و تولید رکوردشکنی عملکرد فروش بالا است.
مطالب
پیشگفتار
رفتار فروش و موفقیت در فروش
موفقیت در فروش بزرگتر
فروش عمده
چهار مرحله تماس فروش
سوالات و موفقیت
اخذ تعهد: بستن فروش
بسته شدن چیست؟
اجماع در مورد بسته شدن
شروع تحقیق
تحقیقات اولیه
مطالعه فروشگاه عکس
بسته شدن و پیچیدگی مشتری
رضایت از بسته شدن و پس از فروش
چرا بقیه ارتش خارج از مرحله است؟
اخذ تعهد صحیح
اخذ تعهد: چهار اقدام موفق
نیازهای مشتری در فروش عمده
نیازهای مختلف در فروش کوچک و بزرگ
چگونه نیاز به توسعه
نیازهای ضمنی و آشکار
خرید سیگنال در فروش عمده
استراتژی اسپین
سوالات موقعیت
سوالات مشکل
سوالات مفهومی
سؤالات سودمند
تفاوت بین سؤالات ضمنی و نیاز به پرداخت
بازگشت به سؤالات باز و بسته
مدل SPIN
نحوه استفاده از سوالات SPIN
دادن مزایا در فروش عمده
ویژگی ها و مزایا: روش های کلاسیک برای نشان دادن توانایی
تأثیرات نسبی ویژگی ها، مزایا و مزایا
فروش محصولات جدید
نشان دادن توانمندی به طور موثر
جلوگیری از اعتراض
ویژگی ها و نگرانی های قیمت
مزایا و مخالفت ها
مزایا و پشتیبانی/تأیید
مقدمات: باز کردن تماس
اولین برداشت ها
دهانه های معمولی
چارچوبی برای باز کردن تماس
تبدیل نظریه به عمل
چهار قانون طلایی برای مهارت های یادگیری
خلاصه ای از مراحل تماس
استراتژی برای یادگیری رفتارهای SPIN
یک کلمه نهایی
پیوست A. ارزیابی مدل SPIN
همبستگی ها و علل
آیا اثبات امکان پذیر است؟
وارد موتورولا کانادا شوید
یک آزمون ارزشیابی جدید
نظرات نهایی در مورد ارزشیابی
ضمیمه B. مقیاس نگرش پایانی
امتیاز خود را محاسبه کنید
نمرات به چه معناست؟
فهرست مطالب
—
Written by Neil Rackham, former president and founder of Huthwaite corporation, SPIN Selling is essential reading for anyone involved in selling or managing a sales force. Unquestionably the best-documented account of sales success ever collected and the result of the Huthwaite corporation’s massive 12-year, $1-million dollar research into effective sales performance, this groundbreaking resource details the revolutionary SPIN (Situation, Problem, Implication, Need-payoff) strategy.
In SPIN Selling, Rackham, who has advised leading companies such as IBM and Honeywell delivers the first book to specifically examine selling high-value product and services. By following the simple, practical, and easy-to-apply techniques of SPIN, readers will be able to dramatically increase their sales volume from major accounts. Rackham answers key questions such as “What makes success in major sales” and “Why do techniques like closing work in small sales but fail in larger ones?”
You will learn why traditional sales methods which were developed for small consumer sales, just won’t work for large sales and why conventional selling methods are doomed to fail in major sales. Packed with real-world examples, illuminating graphics, and informative case studies – and backed by hard research data – SPIN Selling is the million-dollar key to understanding and producing record-breaking high-end sales performance.
Contents
Preface
Sales Behavior and Sales Success
Success in the Larger Sale
The Major Sale
The Four Stages of a Sales Call
Questions and Success
Obtaining Commitment: Closing the Sale
What Is Closing?
The Consensus on Closing
Starting the Research
Initial Research
The Photo-Store Study
Closing and Client Sophistication
Closing and Post-Sale Satisfaction
Why Is the Rest of the Army Out of Step?
Obtaining the Right Commitment
Obtaining Commitment: Four Successful Actions
Customer Needs in the Major Sale
Different Needs in Small Sales and Large
How Needs Develop
Implied and Explicit Needs
Buying Signals in the Major Sale
The SPIN Strategy
Situation Questions
Problem Questions
Implication Questions
Need-payoff Questions
The Difference between Implication and Need-payoff Questions
Back to Open and Closed Questions
The SPIN Model
How to Use SPIN Questions
Giving Benefits in Major Sales
Features and Benefits: The Classic Ways to Demonstrate Capability
The Relative Impacts of Features, Advantages, and Benefits
Selling New Products
Demonstrating Capability Effectively
Preventing Objections
Features and Price Concerns
Advantages and Objections
Benefits and Support/Approval
Preliminaries: Opening the Call
First Impressions
Conventional Openings
A Framework for Opening the Call
Turning Theory into Practice
The Four Golden Rules for Learning Skills
A Summary of the Call Stages
A Strategy for Learning the SPIN Behaviors
A Final Word
Appendix A. Evaluating the SPIN Model
Correlations and Causes
Is Proof Possible?
Enter Motorola Canada
A New Evaluation Test
Final Thoughts on Evaluation
Appendix B. Closing-Attitude Scale
Calculate Your Score
What Do the Scores Mean?
Index
![مبلغی که بابت خرید کتاب میپردازیم به مراتب پایینتر از هزینههایی است که در آینده بابت نخواندن آن خواهیم پرداخت.](https://blog.balyan.ir/wp-content/uploads/2023/01/Buy-books-and-build-a-good-life.jpg)