دانلود کتاب Social Selling: Techniques to Influence Buyers and Changemakers (به فارسی: فروش اجتماعی: تکنیک هایی برای تأثیرگذاری بر خریداران و تغییر دهندگان) نوشته شده توسط «Tim Hughes – Matt Reynolds»
اطلاعات کتاب فروش اجتماعی: تکنیک هایی برای تأثیرگذاری بر خریداران و تغییر دهندگان
موضوع اصلی: تجارت و اقتصاد – فروش و بازاریابی
نوع: کتاب الکترونیکی
ناشر: Kogan Page
نویسنده: Tim Hughes – Matt Reynolds
زبان: english
فرمت کتاب: PDF (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)
سال انتشار: 2020
تعداد صفحه: 208 / 209
حجم فایل: 8.26 مگابایت
کد کتاب: 0749478012 , 9780749478018
نوبت چاپ: 1
توضیحات کتاب فروش اجتماعی: تکنیک هایی برای تأثیرگذاری بر خریداران و تغییر دهندگان
استراتژی روشنی را برای فروش اجتماعی اتخاذ کنید، از جمله نحوه ایجاد اقتدار آنلاین، به دست آوردن نفوذ در جوامع هدف و تعامل با تصمیمگیرندگان و تغییر دهندگان برای “هک” فرآیند خرید، با پرفروشترین کتاب از تفکر صنعت – رهبر تیم هیوز.
از آنجایی که چشم انداز دیجیتال به تغییر عادات خرید در سطح B2B و B2C ادامه می دهد، دسترسی به مشتریان در مراحل اولیه تصمیم گیری از طریق روش های فروش سنتی به طور فزاینده ای دشوار شده است. . توسعه روابط با تصمیمگیرندگان از طریق شبکههای اجتماعی به یک مهارت حیاتی تبدیل شده است – به متخصصان فروش این امکان را میدهد تا در مراحل اولیه خرید شرکت کنند و «هک» شوند.
فروش اجتماعی نقشه ای عملی و گام به گام برای استفاده از این تکنیک های خاص و اثبات شده از جمله:
-نحوه استفاده هدفمند از شبکه ها ارائه می کند. برای ایجاد اعتماد اجتماعی و ایجاد یک جامعه با کیفیت بالا
-چگونه نفوذ و اقتدار واقعی در حوزه موضوعی خود ایجاد کنید و با عوامل تغییر ارتباط برقرار کنید
-چگونه استراتژی فروش اجتماعی را در یک سازمان از جمله بلوغ و سرمایه گذاری مقیاس بندی کنید. مدلها، ریسک و حکمرانی، و پلتفرمهای فناوری
نوشته شده توسط تیم هیوز، یک رهبر متفکر و متخصص مشهور در فروش اجتماعی، و مت رینولدز، یکی این کتاب از جامعهشناسان فناوری برجسته بریتانیا، خواندنی ضروری برای متخصصان فروش، مدیران فروش دیجیتال و شرکتهای کوچک و متوسط است که میخواهند قدرت فروش اجتماعی را در سازمان خود بپذیرند.
Adopt a clear strategy for social selling, including how to build authority online, gain influence in target communities and engage with decision-makers and changemakers to ‘hack’ the buying process, with the bestselling book from industry thought-leader Tim Hughes.
As the digital landscape continues to change buying habits at both B2B and B2C level, it has become increasingly difficult to reach customers early enough in their decision-making process through traditional sales methods. Developing relationships with decision-makers through social networks has become an increasingly critical skill – enabling sales professionals to engage early on and ‘hack’ the buying process.
Social Selling provides a practical, step-by-step blueprint for harnessing these specific and proven techniques including:
-How to use networks purposefully to build social trust and create a high-quality community
-How to develop real influence and authority in your subject area and connect with change-makers
-How to scale the social selling strategy across an organization including maturity and investment models, risk and governance, and technology platforms
Written by Tim Hughes, a thought-leader and renowned practitioner in social selling, and Matt Reynolds, one of the UK’s leading technology sociologists, this book is essential reading for sales professionals, digital sales directors and SMEs who want to embrace the power of social selling in their organization.
دانلود کتاب «فروش اجتماعی: تکنیک هایی برای تأثیرگذاری بر خریداران و تغییر دهندگان»

برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.