بازاریابی: تبلیغات

داده کاوی و تحلیل رسانه های اجتماعی

Social Media Data Mining and Analytics

دانلود کتاب Social Media Data Mining and Analytics (به فارسی: داده کاوی و تحلیل رسانه های اجتماعی) نوشته شده توسط «Gabor Szabo – Gungor Polatkan – P. Oscar Boykin – Antonios Chalkiopoulos»


اطلاعات کتاب داده کاوی و تحلیل رسانه های اجتماعی

موضوع اصلی: تجارت و اقتصاد – فروش و بازاریابی

نوع: کتاب الکترونیکی

ناشر: Wiley

نویسنده: Gabor Szabo – Gungor Polatkan – P. Oscar Boykin – Antonios Chalkiopoulos

زبان: english

فرمت کتاب: PDF (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)

سال انتشار: 2018

تعداد صفحه: 352 / 347

حجم فایل: 30.15 مگابایت

کد کتاب: 1118824857 , 9781118824856

توضیحات کتاب داده کاوی و تحلیل رسانه های اجتماعی

از قدرت رسانه های اجتماعی برای پیش بینی رفتار مشتری و بهبود فروش استفاده کنید

رسانه های اجتماعی بزرگترین منبع داده های بزرگ هستند. به همین دلیل، 90٪ از شرکت های Fortune 500 در ابتکارات کلان داده سرمایه گذاری می کنند که به آنها کمک می کند رفتار مصرف کننده را پیش بینی کنند تا نتایج فروش بهتری به دست آورند. نوشته شده توسط دکتر گابور سابو، دانشمند ارشد داده در توییتر، و دکتر اسکار بویکین، مهندس نرم افزار در توییتر، داده کاوی و تجزیه و تحلیل رسانه های اجتماعی به تحلیلگران نشان می دهد که چگونه از تکنیک های پیچیده برای استخراج داده های رسانه های اجتماعی استفاده کنند و اطلاعات مورد نیاز برای تولید شگفت انگیز را به دست آورند. نتایج برای کسب و کار آنها.

داده کاوی و تجزیه و تحلیل رسانه های اجتماعی فقط کتاب دیگری در مورد کسب و کار رسانه های اجتماعی نیست. در عوض، این کتاب نمونه‌های عملی برای استفاده از ابزارها و فن‌آوری‌های پیشرفته برای استخراج رسانه‌های اجتماعی ارائه می‌دهد – نمونه‌هایی از جمله توییتر، فیس‌بوک، پینترست، ویکی‌پدیا، ردیت، فلیکر، لینک‌های وب و سایر منابع داده غنی. در آن، یاد خواهید گرفت:
چهار ویژگی کلیدی خدمات آنلاین-کاربران، شبکه های اجتماعی، اقدامات و محتوا
چرخه حیات کشف کامل داده – استخراج، ذخیره سازی، تجزیه و تحلیل و تجسم داده ها
نحوه کار با کد و استخراج داده برای ایجاد راه حل
چگونه از Big Data برای پیش بینی دقیق مشتری استفاده کنیم

سابو و بویکین این کتاب را نوشتند تا مزیت رقابتی کسب‌وکارها را برای بهره‌برداری از داده‌های غنی که از پلتفرم‌های رسانه‌های اجتماعی در دسترس هستند، فراهم کنند.


Harness the power of social media to predict customer behaviorand improve sales

Social media is the biggest source of Big Data. Because of this,90% of Fortune 500 companies are investing in Big Data initiativesthat will help them predict consumer behavior to produce bettersales results. Written by Dr. Gabor Szabo, a Senior Data Scientistat Twitter, and Dr. Oscar Boykin, a Software Engineer at Twitter,Social Media Data Mining and Analytics shows analysts how touse sophisticated techniques to mine social media data, obtainingthe information they need to generate amazing results for theirbusinesses.

Social Media Data Mining and Analytics isn’t just anotherbook on the business case for social media. Rather, this bookprovides hands-on examples for applying state-of-the-art tools andtechnologies to mine social media – examples include Twitter,Facebook, Pinterest, Wikipedia, Reddit, Flickr, Web hyperlinks, andother rich data sources. In it, you will learn:
The four key characteristics of online services-users, socialnetworks, actions, and content
The full data discovery lifecycle-data extraction, storage,analysis, and visualization
How to work with code and extract data to create solutions
How to use Big Data to make accurate customer predictions

Szabo and Boykin wrote this book to provide businesses with thecompetitive advantage they need to harness the rich data that isavailable from social media platforms.

دانلود کتاب «داده کاوی و تحلیل رسانه های اجتماعی»

مبلغی که بابت خرید کتاب می‌پردازیم به مراتب پایین‌تر از هزینه‌هایی است که در آینده بابت نخواندن آن خواهیم پرداخت.

برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.

دیدگاهتان را بنویسید