دانلود کتاب Social Media and Public Relations: Fake Friends and Powerful Publics (به فارسی: رسانه های اجتماعی و روابط عمومی: دوستان جعلی و مردم قدرتمند) نوشته شده توسط «Judy Motion – Robert L. Heath – Shirley Leitch»
اطلاعات کتاب رسانه های اجتماعی و روابط عمومی: دوستان جعلی و مردم قدرتمند
موضوع اصلی: تجارت و اقتصاد – فروش و بازاریابی
نوع: کتاب الکترونیکی
ناشر: Routledge
نویسنده: Judy Motion – Robert L. Heath – Shirley Leitch
زبان: english
فرمت کتاب: PDF (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)
سال انتشار: 2016
تعداد صفحه: 234 / 235
حجم فایل: 1.28 مگابایت
کد کتاب: 0415856264 , 9780415856263
توضیحات کتاب رسانه های اجتماعی و روابط عمومی: دوستان جعلی و مردم قدرتمند
رسانههای اجتماعی تأثیر عمیقی بر روابط عمومی دارند، اما هنوز کاملاً درک نشده است. آیا در دنیای 24 ساعته و هفت روزه مردمی که دائماً در ارتباط هستند، آیا روابط عمومی به عنوان یک هنر تاریک عمل می کند که انواع حقیقت را برای مخاطبان زودباور می چرخاند (یا توییت می کند)؟ یا آیا تابش کامل اینترنت و انتظارات فزاینده مردم قدرتمند، آن را تشویق می کند تا صادقانه تر در خدمت منافع عمومی باشد؟
هدف این کتاب بررسی این موضوع است. نقش روابط عمومی با بررسی راههای بیشماری که رسانههای اجتماعی در حال تغییر مفهومسازی، استراتژیها و تاکتیکهای خود هستند. به طور خاص، دوگانگی های جعلی و معتبر، ناتوان و قدرتمند، بی معنا و معنادار را بررسی می کند. این تخلفات مرتکب شده توسط پزشکان را آشکار می کند – کمبود سواد دیجیتال، عدم درک هنجارهای رسانه های اجتماعی، ساده لوحی در مورد خطرات هویت شرکتی، و تاکید کلی بر روی تعامل واقعی. اما همچنین نشان دهنده قدرتی است که کاربران شبکه های اجتماعی نزدیک به شبکه های اجتماعی برای درج اطلاعات و نظرات در بحث ها و وادار کردن “دوستان روابط عمومی دروغین” کمتر این کار را دارند.
این به موقع و چالش برانگیز است. و کتاب جذاب مورد توجه همه دانشجویان، محققان و دست اندرکاران در روابط عمومی، رسانه ها و مطالعات ارتباطات خواهد بود.
Social media is having a profound, but not yet fully understood impact on public relations. In the 24/7 world of perpetually connected publics, will public relations function as a dark art that spins (or tweets) self-interested variations of the truth for credulous audiences? Or does the full glare of the internet and the increasing expectations of powerful publics motivate it to more honestly engage to serve the public interest?
The purpose of this book is to examine the role of PR by exploring the myriad ways that social media is reshaping its conceptualization, strategies, and tactics. In particular, it explores the dichotomies of fake and authentic, powerless and powerful, meaningless and meaningful. It exposes transgressions committed by practitioners―the paucity of digital literacy, the lack of understanding of the norms of social media, naivety about corporate identity risks, and the overarching emphasis on spin over authentic engagement. But it also shows the power that closely networked social media users have to insert information and opinion into discussions and force “false PR friends” to be less so.
This timely, challenging, and fascinating book will be of interest to all students, researchers, and practitioners in Public Relations, Media, and Communication Studies.
دانلود کتاب «رسانه های اجتماعی و روابط عمومی: دوستان جعلی و مردم قدرتمند»
برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.