دانلود کتاب Social Media and Crisis Communication (به فارسی: رسانه های اجتماعی و ارتباطات بحران) نوشته شده توسط «Lucinda L Austin – Yan Jin»
اطلاعات کتاب رسانه های اجتماعی و ارتباطات بحران
موضوع اصلی: تجارت و اقتصاد – دیگران
نوع: کتاب الکترونیکی
ناشر: Routledge
نویسنده: Lucinda L Austin – Yan Jin
زبان: english
فرمت کتاب: PDF (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)
سال انتشار: 2017
تعداد صفحه: 482
حجم فایل: 3.01 مگابایت
کد کتاب: 1138811998 , 9781138811997
توضیحات کتاب رسانه های اجتماعی و ارتباطات بحران
رسانههای اجتماعی و ارتباطات بحران، با پرداختن به اینکه چگونه رسانههای اجتماعی بر عملکرد ارتباطات بحران تأثیر میگذارند، کمکی منحصربهفرد و به موقع به حوزه ارتباطات بحران ارائه میکند. این کتاب با مجموعهای از فصول ارائه شده توسط محققان برجسته ارتباطات، تعامل فعلی و در حال ظهور رسانههای اجتماعی و ارتباطات بحران، نظریهها و چارچوبهای اخیر، مروری بر جریانهای تحقیقاتی غالب، کاربردها در مناطق بحرانی خاص، و جهتگیریهای آینده را پوشش میدهد.
هر دو جنبه نظری و عملی مورد بحث قرار میگیرند و حجمی را ارائه میدهند که هم برای خوانندگان آکادمیک و هم برای متخصصان در سطح مدیریتی و تصمیمگیری جذابیت دارد. مخاطبان شامل روابط عمومی و دانش پژوهان ارتباطات شرکتی، دانشجویان فارغ التحصیل در حال مطالعه رسانه های اجتماعی و ارتباطات بحران، محققان، مدیران بحران شاغل در بخش های ارتباطات، و رهبران کسب و کار هستند که برنامه ریزی استراتژیک ارتباطات تجاری را انجام می دهند. هیچ جلد دیگری ترکیبی جامع از اطلاعات مربوط به حوزه ارتباطات بحران و رسانه های اجتماعی را که این کتاب شامل می شود ارائه نکرده است. در این مجلد، مدل ارتباطی بحران با واسطه اجتماعی اخیر است که توسط ویراستاران و نویسندگان همکار آنها توسعه یافته است، که به عنوان چارچوبی برای مدیریت بحران و مسائل در یک چشم انداز رسانه ای به سرعت در حال تحول عمل می کند.
Both the theoretical and the practical are discussed, providing a volume that appeals to both academic-minded readers as well as professionals at the managerial, decision-making level. The audience includes public relations and corporate communication scholars, graduate students studying social media and crisis communication, researchers, crisis managers working in communication departments, and business leaders who make strategic business communication planning. No other volume has provided the overarching synthesis of information regarding the field of crisis communication and social media that this book contains. Incorporated in this volume is the recent Social-mediated Crisis Communication Model developed by the editors and their co-authors, which serves as a framework for crisis and issues management in a rapidly evolving media landscape.
دانلود کتاب «رسانه های اجتماعی و ارتباطات بحران»

برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.