تربیت بدنی. و ورزش

علم فوتبال

Soccer science

دانلود کتاب Soccer science (به فارسی: علم فوتبال) نوشته شده توسط «Strudwick – Tony»


اطلاعات کتاب علم فوتبال

موضوع اصلی: ورزش، سرگرمی و بازی – فوتبال و راگبی

نوع: کتاب الکترونیکی

ناشر: Human Kinetics

نویسنده: Strudwick – Tony

زبان: english

فرمت کتاب: PDF (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)

سال انتشار: 2016

تعداد صفحه: 649 / 666

حجم فایل: 9.21 مگابایت

کد کتاب: 1450496792 , 9781450496797

نوبت چاپ: 1

توضیحات کتاب علم فوتبال

در طول سالها اطلاعات زیادی در فوتبال جمع آوری شده است. دانش تجربی و مبتنی بر علم در این ورزش فراوان است. با این حال، اطلاعات علمی به اندازه کافی برای کسانی که بیشتر از آن سود می برند، منتشر نشده است.

علوم فوتبال با بهترین و به روزترین تحقیقات در این ورزش جای خالی این ورزش را پر می کند. با ویراستار تونی استرادویک و فهرستی از متخصصان بین‌المللی در این ورزش، Soccer Science اطلاعات بی‌سابقه‌ای پیشرفته و در عین حال قابل دسترس در مورد بیومکانیک، فیزیولوژی، روان‌شناسی، کسب مهارت و مربیگری، رویکردهای تاکتیکی و عملکرد و تجزیه و تحلیل مسابقات را به شما ارائه می‌دهد. این به سادگی مهم ترین و جامع ترین اثر منتشر شده در مورد این ورزش است.


Through the years a wealth of information has been accumulated in soccer. Experiential and science-based knowledge abounds in the sport. Yet the scientific information has not been sufficiently disseminated to those who would benefit most from it.

Soccer Science fills the void with the best and most up-to-date research in the sport. With editor Tony Strudwick and a who’s-who list of international experts on the sport, Soccer Science offers you an unprecedented wealth of advanced yet accessible information on biomechanics, physiology, psychology, skill acquisition and coaching, tactical approaches and performance and match analysis. It is simply the most significant and comprehensive published work on the sport.

دانلود کتاب «علم فوتبال»

مبلغی که بابت خرید کتاب می‌پردازیم به مراتب پایین‌تر از هزینه‌هایی است که در آینده بابت نخواندن آن خواهیم پرداخت.

دیدگاهتان را بنویسید