تجارت

استراتژی های بین المللی سازی SME: نوآوری برای تسخیر بازارهای جدید

SME Internationalization Strategies: Innovation to Conquer New Markets

دانلود کتاب SME Internationalization Strategies: Innovation to Conquer New Markets (به فارسی: استراتژی های بین المللی سازی SME: نوآوری برای تسخیر بازارهای جدید) نوشته شده توسط «Dominguez – Noémie»


اطلاعات کتاب استراتژی های بین المللی سازی SME: نوآوری برای تسخیر بازارهای جدید

موضوع اصلی: تجارت و اقتصاد

نوع: کتاب الکترونیکی

ناشر: Wiley-ISTE

نویسنده: Dominguez – Noémie

زبان: english

فرمت کتاب: PDF (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)

سال انتشار: 2018

تعداد صفحه: 360 / 349

حجم فایل: 7.47 مگابایت

کد کتاب: 1786301539 , 9781786301536

نوبت چاپ: 1

توضیحات کتاب استراتژی های بین المللی سازی SME: نوآوری برای تسخیر بازارهای جدید

بین المللی سازی یک موضوع استراتژیک برای شرکت ها است زیرا امروزه محور اصلی توسعه شرکت های کوچک و متوسط ​​(SMEs) است. گسترش بازار و اهمیت روزافزون بازارهای نوظهور فرصت‌های توسعه جدیدی را برای شرکت‌های کوچک و متوسط ​​ارائه می‌کند تا از استراتژی‌های نوآورانه استفاده کنند – مانند استراتژی‌های اصلی – برای نفوذ مؤثر به این بازارها. این کتاب بر درک این استراتژی های جدید تمرکز دارد. چرا شرکت‌های کوچک و متوسط ​​برای بین‌المللی شدن از استراتژی‌های سرپل استفاده می‌کنند؟ چگونه چنین استراتژی هایی را در خارج از کشور به کار می گیرند؟ این کتاب بر اساس مثال پنج شرکت کوچک و متوسط ​​تولیدی که در مراحل مختلف بین‌المللی شدن قرار دارند، انگیزه‌های اصلی، مراحل استقرار و همچنین مشکلات پیش روی در این مسیر را برجسته می‌کند. این کتاب ابزاری برای ارزیابی مکان‌های بالقوه است و گزینه‌ای جدید از نظر بین‌المللی شدن، امکان شناسایی سریع ذینفعان کلیدی، تطبیق برنامه توسعه بین‌المللی آنها و پیش‌بینی مشکلات احتمالی را در اختیار مدیران قرار می‌دهد.


Internationalization is a strategic issue for companies as it is today the central axis for the development of small and medium-sized enterprises (SMEs). Market expansion and the growing importance of emerging markets offer new development opportunities for SMEs to use innovative strategies – such as head-deck strategies – to effectively penetrate these markets. This book focuses on understanding these new strategies. Why do SMEs use head-of-bridge strategies in order to internationalize? How do they deploy such strategies abroad? Based on the example of five manufacturing SMEs, which are at different stages of internationalization, this book highlights the main motivations, stages of deployment but also difficulties encountered in this direction. This book is a tool for assessing potential locations and provide managers with a new alternative in terms of internationalization, enabling rapid identification of key stakeholders, adapting their international development plan and anticipating potential pitfalls

دانلود کتاب «استراتژی های بین المللی سازی SME: نوآوری برای تسخیر بازارهای جدید»

مبلغی که بابت خرید کتاب می‌پردازیم به مراتب پایین‌تر از هزینه‌هایی است که در آینده بابت نخواندن آن خواهیم پرداخت.

برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.

دیدگاهتان را بنویسید