دانلود کتاب SME Internationalization Strategies: Innovation to Conquer New Markets (به فارسی: استراتژی های بین المللی سازی SME: نوآوری برای تسخیر بازارهای جدید) نوشته شده توسط «Dominguez – Noémie»
اطلاعات کتاب استراتژی های بین المللی سازی SME: نوآوری برای تسخیر بازارهای جدید
موضوع اصلی: تجارت و اقتصاد
نوع: کتاب الکترونیکی
ناشر: Wiley-ISTE
نویسنده: Dominguez – Noémie
زبان: english
فرمت کتاب: PDF (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)
سال انتشار: 2018
تعداد صفحه: 360 / 349
حجم فایل: 7.47 مگابایت
کد کتاب: 1786301539 , 9781786301536
نوبت چاپ: 1
توضیحات کتاب استراتژی های بین المللی سازی SME: نوآوری برای تسخیر بازارهای جدید
بین المللی سازی یک موضوع استراتژیک برای شرکت ها است زیرا امروزه محور اصلی توسعه شرکت های کوچک و متوسط (SMEs) است. گسترش بازار و اهمیت روزافزون بازارهای نوظهور فرصتهای توسعه جدیدی را برای شرکتهای کوچک و متوسط ارائه میکند تا از استراتژیهای نوآورانه استفاده کنند – مانند استراتژیهای اصلی – برای نفوذ مؤثر به این بازارها. این کتاب بر درک این استراتژی های جدید تمرکز دارد. چرا شرکتهای کوچک و متوسط برای بینالمللی شدن از استراتژیهای سرپل استفاده میکنند؟ چگونه چنین استراتژی هایی را در خارج از کشور به کار می گیرند؟ این کتاب بر اساس مثال پنج شرکت کوچک و متوسط تولیدی که در مراحل مختلف بینالمللی شدن قرار دارند، انگیزههای اصلی، مراحل استقرار و همچنین مشکلات پیش روی در این مسیر را برجسته میکند. این کتاب ابزاری برای ارزیابی مکانهای بالقوه است و گزینهای جدید از نظر بینالمللی شدن، امکان شناسایی سریع ذینفعان کلیدی، تطبیق برنامه توسعه بینالمللی آنها و پیشبینی مشکلات احتمالی را در اختیار مدیران قرار میدهد.
دانلود کتاب «استراتژی های بین المللی سازی SME: نوآوری برای تسخیر بازارهای جدید»

برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.