تجارت

فروشندگان هوشمند تبلیغات نمی کنند: 10 راه برای پیشی گرفتن از رقبای خود با بازاریابی چریکی

Smart Sales People Don't Advertise: 10 Ways To Outsmart Your Competition With Guerilla Marketing

دانلود کتاب Smart Sales People Don’t Advertise: 10 Ways To Outsmart Your Competition With Guerilla Marketing (به فارسی: فروشندگان هوشمند تبلیغات نمی کنند: 10 راه برای پیشی گرفتن از رقبای خود با بازاریابی چریکی) نوشته شده توسط «Tom Richard»


اطلاعات کتاب فروشندگان هوشمند تبلیغات نمی کنند: 10 راه برای پیشی گرفتن از رقبای خود با بازاریابی چریکی

موضوع اصلی: تجارت و اقتصاد

نوع: کتاب الکترونیکی

ناشر: Lulu.com

نویسنده: Tom Richard

زبان: english

فرمت کتاب: PDF (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)

سال انتشار: 2006

تعداد صفحه: 146

حجم فایل: 628 کیلوبایت

کد کتاب: 1411638026 , 9781411638020

توضیحات کتاب فروشندگان هوشمند تبلیغات نمی کنند: 10 راه برای پیشی گرفتن از رقبای خود با بازاریابی چریکی

فروشندگان هوشمند تبلیغات نمی کنند شما را مجبور می کند که خارج از حوزه بازاریابی سنتی فکر کنید. مفهومی را تصور کنید که به کسب و کارهای کوچک و فروشندگان کمک کند تا در معرض دید و بازار خود قرار بگیرند، بدون اینکه یک سکه صرف تبلیغات کنند؟

سبک سریع تام ریچارد و استراتژی‌های نشانه‌گیری، ذهن شما را با ایده‌ها و مفاهیم جدید در مورد چگونگی شروع سریع یا احیای نیروی فروش خود با بازاریابی چریکی به چالش می‌کشد.

تام ریچارد به شما نشان خواهد داد که چگونه بازاریابی پارتیزانی را برای پیشی گرفتن از رقبای خود بدون نیاز به هزینه کردن، پیاده سازی کنید.


Smart Sales People Don’t Advertise forces you to think outside the traditional marketing sphere. Imagine a concept that will help small business and sales people increase their exposure and market, without spending a dime on advertising?

Tom Richard’s fast paced style and pin-pointing strategies will get your mind racing with new ideas and concepts on how to jump-start or revitalize your sales force with guerilla marketing.

Tom Richard will show you how to implement guerilla marketing to outsmart your competition without having to out spend them.

دانلود کتاب «فروشندگان هوشمند تبلیغات نمی کنند: 10 راه برای پیشی گرفتن از رقبای خود با بازاریابی چریکی»

مبلغی که بابت خرید کتاب می‌پردازیم به مراتب پایین‌تر از هزینه‌هایی است که در آینده بابت نخواندن آن خواهیم پرداخت.

دیدگاهتان را بنویسید