اقتصاد

راه اندازی کسب و کار کوچک

Small Business Start Up

دانلود کتاب Small Business Start Up (به فارسی: راه اندازی کسب و کار کوچک) نوشته شده توسط «Cheryl Rickman»


اطلاعات کتاب راه اندازی کسب و کار کوچک

موضوع اصلی: بازرگانی و اقتصاد – صنایع

نوع: کتاب الکترونیکی

نویسنده: Cheryl Rickman

زبان: english

فرمت کتاب: PDF (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)

سال انتشار: 2005

تعداد صفحه: 288 / 287

حجم فایل: 18.51 مگابایت

کد کتاب: 1845280385 , 9781845280383

توضیحات کتاب راه اندازی کسب و کار کوچک

در این کتاب کار کاربردی و جامع، شریل ریکمن، رویکردی مدرن برای خوداشتغالی و راه اندازی کسب و کار ارائه می دهد. مملو از مطالعات موردی واقعی و تمرین‌های عملی، چک‌لیست‌ها و کاربرگ‌ها، راهنمای گام‌به‌گامی برای تحقیق و فرمول‌بندی ایده‌های کسب‌وکار شما، برنامه‌ریزی استراتژی‌های بازاریابی مناسب و مدیریت تیمی است که چشم‌انداز شما را با شما به پیش می‌برد. . شما متوجه خواهید شد که کارآفرینان مشهور با نگاهی به گذشته چه کارهایی را انجام می‌دادند، بزرگترین اشتباهاتشان چه بوده است و چه چیزهایی آموخته‌اند: خانم آنیتا رادیک، جولی مایر، استلیوس حاجی یوآنو، سایمون وودروفه و دیگران بهترین‌های خود را آشکار می‌کنند. و بدترین تصمیمات و کمک به خرد و نکات آنها برای موفقیت در کسب و کار. شما یاد خواهید گرفت که چگونه: “ایده” را توسعه دهید، تحقیق کنید و برنامه ریزی کنید. طراحی و ایجاد محصولات و خدمات مناسب؛ مشتریان و مخاطبان هدف خود را تعریف و درک کنید. تامین مالی و مدیریت جریان نقدی و حساب ها؛ ایجاد یک برند برنده و پیام بازاریابی؛ به دست آوردن و حفظ مشتریان؛ دستیابی به مزیت رقابتی؛ برنامه ریزی، ایجاد، راه اندازی و تبلیغ وب سایت خود؛ و کسب و کار و زمان خود را مدیریت کنید. این رویکرد تازه برای راه اندازی یک کسب و کار کوچک همچنین شامل اطلاعات و توصیه هایی در مورد اخلاقی کردن کسب و کار شما و مسئولیت پذیری اجتماعی، همراه با تمرین هایی برای کمک به ایجاد اعتماد به نفس و تجسم موفقیت است.


In this practical and comprehensive workbook, Cheryl Rickman, offers a modern approach to self-employment and business start-up. Packed with real-life case studies and practical exercises, checklists and worksheets, it provides a step-by-step guide to researching and formulating your business ideas, planning the right marketing strategies, and managing a team that will drive your vision forward with you. You’ll discover what, with hindsight, well-known entrepreneurs would have done differently, what their biggest mistakes have been and what they’ve learnt: Dame Anita Roddick, Julie Meyer, Stelios Haji-Ioannou, Simon Woodroffe and others reveal their best and worst decisions and contribute their wisdom and tips for succeeding in business. You’ll learn how to: develop, research and plan “the idea”; design and create the right products and services; define and understand your customers and target audience; secure finance and manage cash flow and accounts; create a winning brand and marketing message; gain and retain customers; achieve competitive advantage; plan, create, launch and promote your website; and manage your business and time. This fresh approach to small business start-up also includes information and recommendations on making your business ethical and socially responsible, along with exercises to help build self-confidence and visualize success.

دانلود کتاب «راه اندازی کسب و کار کوچک»

مبلغی که بابت خرید کتاب می‌پردازیم به مراتب پایین‌تر از هزینه‌هایی است که در آینده بابت نخواندن آن خواهیم پرداخت.

برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.

دیدگاهتان را بنویسید