تجارت

روابط تجاری چین و مکزیک: چالش ها و فرصت ها

Sino-Mexican Trade Relations: Challenges and Opportunities

دانلود کتاب Sino-Mexican Trade Relations: Challenges and Opportunities (به فارسی: روابط تجاری چین و مکزیک: چالش ها و فرصت ها) نوشته شده توسط «Yi Liu – Laixun Zhao (auth.)»


اطلاعات کتاب روابط تجاری چین و مکزیک: چالش ها و فرصت ها

موضوع اصلی: تجارت و اقتصاد

نوع: کتاب الکترونیکی

ناشر: Springer Singapore

نویسنده: Yi Liu – Laixun Zhao (auth.)

زبان: english

فرمت کتاب: PDF (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)

سال انتشار: 2017

تعداد صفحه: 87

حجم فایل: 1.56 مگابایت

کد کتاب: 9811046603 , 9789811046605

نوبت چاپ: 1

توضیحات کتاب روابط تجاری چین و مکزیک: چالش ها و فرصت ها

این کتاب دو وظیفه اصلی را بر عهده دارد. ابتدا، مروری بر روابط تجاری و اقتصادی چین و مکزیک از زمان عادی سازی روابط دیپلماتیک در دهه 1980 ارائه می کند. دوم، ارزیابی مجدد سیاست های تجاری مکزیک با چین، از دوره صنعتی سازی جایگزینی واردات (ISI) در اوایل دهه 1990 تا تقویت روابط اقتصادی و تجاری در سال های اخیر را ارائه می دهد.

هر دو جنبه در چارچوبی یکپارچه با مستندسازی رویدادهای تاریخی و انجام تحلیل‌های تجربی در سراسر توسعه اقتصادی مکزیک، که با رشد و رکود مشخص شده است، مورد توجه قرار می‌گیرند. این کتاب با بررسی موارد آنتی دامپینگ (AD) و جریان های تجارت بین المللی و با پرداختن به موانع فعلی، درگیری ها و همکاری های تجاری چین و مکزیک را تجزیه و تحلیل می کند.


This book undertakes two main tasks. First, it provides an overview of Sino-Mexican trade and economic relations since the normalization of diplomatic relations in the 1980s. Second, it presents a re-evaluation of Mexico’s trade policies with China, from the import substitution industrialization (ISI) period in the early 1990s to the strengthening of economic and trade relations in recent years.

Both aspects are addressed within a unified framework by documenting historical events and conducting empirical analyses throughout Mexico’s economic development, which has been characterized by both growth and stagnation. The book analyzes the Sino-Mexican trade conflicts and cooperation by examining cases of antidumping (AD) and flows of international trade, and by addressing the current obstacles.

دانلود کتاب «روابط تجاری چین و مکزیک: چالش ها و فرصت ها»

مبلغی که بابت خرید کتاب می‌پردازیم به مراتب پایین‌تر از هزینه‌هایی است که در آینده بابت نخواندن آن خواهیم پرداخت.

برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.

دیدگاهتان را بنویسید