بازاریابی: تبلیغات

به سادگی ارتباطات بازاریابی

Simply Marketing Communications

دانلود کتاب Simply Marketing Communications (به فارسی: به سادگی ارتباطات بازاریابی) نوشته شده توسط «Chris Fill»


اطلاعات کتاب به سادگی ارتباطات بازاریابی

موضوع اصلی: تجارت و اقتصاد – فروش و بازاریابی

نوع: کتاب الکترونیکی

ناشر: Financal Times Management

نویسنده: Chris Fill

زبان: english

فرمت کتاب: PDF (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)

سال انتشار: 2006

تعداد صفحه: 435

حجم فایل: 30.06 مگابایت

کد کتاب: 1405872098 , 9781405872096

توضیحات کتاب به سادگی ارتباطات بازاریابی

“ارتباطات بازاریابی ساده” یک نمای کلی مختصر از تعاملات، استراتژی ها و عملکرد ارتباطات بازاریابی ارائه می دهد. برخلاف بسیاری از متون رقیب که «چگونه» در پس ارتباطات بازاریابی را توصیف می کنند، این کتاب «چرا» را در پس ارتباطات بازاریابی ارائه می دهد. این کتاب بر اساس کتاب جامع “ارتباطات بازاریابی: تعامل، استراتژی ها و تمرین” کریس فیل، برای دانشجویان مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد که می خواهند دانش خود را در زمینه ارتباطات بازاریابی گسترش دهند و همچنین نیازهای آن دسته از دانشجویانی را که برای صلاحیت حرفه ای تحصیل می کنند، پاسخ دهد. با موسسه بازاریابی خبره ادامه مطلب… جلد — ارتباطات بازاریابی ساده — مطالب مختصر — مطالب — مقدمه — تقدیرنامه — قسمت 1 مقدمه — ارتباطات بازاریابی58; مقدمه — اهداف و مقاصد — مقدمه — مفهوم بازاریابی به عنوان یک مبادله — وظایف ارتباطات بازاریابی — تعریف ارتباطات بازاریابی — نقش ارتباطات بازاریابی — ارتباطات بازاریابی و محیط — ارتباطات بازاریابی ترکیب — اثربخشی ابزارهای ارتباطی — معیارهای انتخاب — نام تجاری و نقش ارتباطات بازاریابی — تفاوت های ارتباطی در بازارهای مصرف کننده و تجاری — خلاصه نکات کلیدی — بررسی سوالات — مراجع — ارتباطات58. نظریه44; تعامل و افراد — اهداف و مقاصد — مقدمه ای بر فرآیند ارتباطات — مدل خطی ارتباطات — عوامل موثر بر فرآیند ارتباطات — Word45;of45; ارتباطات دهان — فرآیند پذیرش — فرآیند انتشار — تعاملی ارتباطات — جذب مخاطب از طریق گفتگو — خلاصه نکات کلیدی — بررسی سوالات — مراجع — مخاطبان58. رفتار44; نگرش ها و تصمیم گیری — اهداف و مقاصد — مقدمه — پردازش اطلاعات مخاطب — تصمیم گیری 45 ؛ اخذ — انواع تصمیم گیری مصرف کننده 45 ؛ تصمیم گیری — ریسک درک شده — نظریه مشارکت — دو رویکرد به تصمیم 45 ؛ تصمیم گیری — خرید سازمانی 45 فرآیندهای تصمیم گیری — خلاصه نکات کلیدی — بررسی سوالات — مراجع — خلاصه قسمت 1 — مرور — سوالات و تمرینات — مطالعه موردی کوچک 58 . کفش های آموزشی آدیداس اورجینال — Mini Case Study58; Cr232;me — قسمت 2 مدیریت ارتباطات بازاریابی — Strategy58; رویکردهای44; ادغام و برنامه ریزی — اهداف و مقاصد — مقدمه — 3Ps استراتژی ارتباطات بازاریابی — ارتباطات بازاریابی یکپارچه — آنچه باید ادغام شود63; — دلایل رشد علاقه به IMC — مقاومت در برابر ادغام — پیاده سازی IMC — برنامه ریزی برای ارتباطات بازاریابی — چارچوبی برای برنامه های ارتباطات بازاریابی یکپارچه — پیوندها و نکات اساسی — خلاصه نکات کلیدی — سؤالات مروری — – مراجع – مخاطبان هدف 58; تقسیم بندی44; targeting44; موقعیت و اهداف — اهداف و مقاصد — مقدمه — تقسیم بندی — هدف گذاری — موقعیت یابی — مفهوم موقعیت یابی — توسعه و مدیریت یک موقعیت — استراتژی های موقعیت یابی — تغییر موقعیت — اهداف ارتباطات بازاریابی — استخراج اهداف تبلیغاتی — اهداف هوشمند — خلاصه نکات کلیدی — بررسی سوالات — مراجع — استفاده از تکنولوژی58; محدوده 44; برنامه ها و وب سایت ها — اهداف و مقاصد — مقدمه — گستردگی کاربردهای فناوری — تأثیر فناوری بر ارتباطات بازاریابی — تجارت الکترونیک — وب سایت ها — طراحی وب سایت — وب سایت ها 8211; رفتار بازدید کننده


“Simply Marketing Communications” offers a concise overview of the engagements, strategies and practice of marketing communications. Unlike most competing texts that describe the ‘How’ behind Marketing Communications, this book provides the ‘Why’ behind Marketing Communications. Based on Chris Fill’s comprehensive “Marketing Communications: Engagement, Strategies and Practice”, this book is geared towards both undergraduate and postgraduate students who want to extend their knowledge of marketing communications, as well as meeting the needs of those students studying for a professional qualification with the Chartered Institute of Marketing. Read more… Cover — Simply Marketing Communications — Brief Contents — Contents — Preface — Acknowledgements — Part 1 Introduction — Marketing communications58; an introduction — Aims and objectives — Introduction — The concept of marketing as an exchange — The tasks of marketing communications — Defining marketing communications — The role of marketing communications — Marketing communications and the environment — The marketing communications mix — Effectiveness of the communication tools — Selection criteria — Branding and the role of marketing communications — Communication differences in consumer and business markets — Summary of key points — Review questions — References — Communication58; theory44; interactivity and people — Aims and objectives — An introduction to the communications process — Linear model of communications — Factors influencing the communications process — Word45;of45;mouth communications — Process of adoption — Process of diffusion — Interactional communications — Engaging audiences through dialogue — Summary of key points — Review questions — References — Audiences58; behaviour44; attitudes and decision making — Aims and objectives — Introduction — Audience information processing — Decision45;making — Types of consumer decision45;making — Perceived risk — Involvement theory — Two approaches to decision45;making — Organisational buying45;decision processes — Summary of key points — Review questions — References — Part 1 summary — Review — Questions and exercises — Mini Case Study58; adidas Originals training shoes — Mini Case Study58; Cr232;me — Part 2 Managing marketing communications — Strategy58; approaches44; integration and planning — Aims and objectives — Introduction — The 3Ps of marketing communications strategy — Integrated marketing communications — What is to be integrated63; — Reasons for the developing interest in IMC — Resistance to integration — Implementing IMC — Planning for marketing communications — A framework for integrated marketing communications plans — Links and essential points — Summary of key points — Review questions — References — Targeting audiences58; segmentation44; targeting44; positioning and objectives — Aims and objectives — Introduction — Segmentation — Targeting — Positioning — The positioning concept — Developing and managing a position — Positioning strategies — Repositioning — Marketing communications objectives — Derivation of promotional objectives — Smart objectives — Summary of key points — Review questions — References — Using technology58; scope44; applications and websites — Aims and objectives — Introduction — The breadth of technological applications — The influence of technology on marketing communications — ecommerce — Websites — Website design — Websites 8211; visitor behaviour

دانلود کتاب «به سادگی ارتباطات بازاریابی»

مبلغی که بابت خرید کتاب می‌پردازیم به مراتب پایین‌تر از هزینه‌هایی است که در آینده بابت نخواندن آن خواهیم پرداخت.

برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.

دیدگاهتان را بنویسید