دانلود کتاب ShaderX3: Advanced Rendering with DirectX and OpenGL (Shaderx Series) (به فارسی: ShaderX3: رندر پیشرفته با DirectX و OpenGL (سری Shaderx)) نوشته شده توسط «Wolfgang Engel»
اطلاعات کتاب ShaderX3: رندر پیشرفته با DirectX و OpenGL (سری Shaderx)
نوع: کتاب الکترونیکی
ناشر: Charles River Media
نویسنده: Wolfgang Engel
زبان: english
فرمت کتاب: PDF (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)
سال انتشار: 2004
تعداد صفحه: 614
حجم فایل: 29.95 مگابایت
کد کتاب: 1584503572 , 9781584503576
نوبت چاپ: 1
توضیحات کتاب ShaderX3: رندر پیشرفته با DirectX و OpenGL (سری Shaderx)
برای من سخت است که کتاب های این مجموعه را جداگانه بررسی کنم (ShaderX 3, ShaderX 4, ShaderX 5). همه آنها کتابهای بسیار خوبی در سطح GPU-Gems یا بالاتر هستند. در مقایسه با GPU Gems، آکادمیکتر هستند. ه. آنها نسبتاً کوتاه هستند و برای طیف گسترده ای از برنامه ها نسبت به برنامه های GPU Gems (در حالی که سری GPU Gems علمی تر هستند، با توجه به یک تحقیق خاص) کاربرد بیشتری دارند و سی دی همراه آن بسیار بهتر است (مثال های کاری زیاد، بیشتر با کد منبع).
بخشها (تصویر-فضا، سایهها) نیز بسیار مفید هستند تا بفهمید چه چیزی برای شما مفید است.
به هر حال این مجموعه برای مبتدیان نیست، پس لطفاً به Cg Tutorial یا DX SDK Tutorial بروید و برای این کتاب ها نمره 2 یا 3 قرار ندهید زیرا نمی توانید با آنها کنار بیایید.
Sections (Image-Space, Shadows) are also very helpful to figure out what is useful for you.
This series is not for beginners anyway, so please, go Cg Tutorial or DX SDK Tutorial and don’t put 2 or 3 marks for these books because you can’t cope with them.
دانلود کتاب «ShaderX3: رندر پیشرفته با DirectX و OpenGL (سری Shaderx)»

برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.