دانلود کتاب Shaders for Game Programmers and Artists (Premier Press Game Development) (به فارسی: Shaders برای برنامه نویسان و هنرمندان بازی (توسعه بازی Premier Press)) نوشته شده توسط «Sebastien St-Laurent»
اطلاعات کتاب Shaders برای برنامه نویسان و هنرمندان بازی (توسعه بازی Premier Press)
موضوع اصلی: کامپیوتر – برنامه نویسی
نوع: کتاب الکترونیکی
ناشر: Course Technology PTR
نویسنده: Sebastien St-Laurent
زبان: english
فرمت کتاب: PDF (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)
سال انتشار: 2004
تعداد صفحه: 513
حجم فایل: 9.68 مگابایت
کد کتاب: 1592000924 , 9781592000920
نوبت چاپ: 1
توضیحات کتاب Shaders برای برنامه نویسان و هنرمندان بازی (توسعه بازی Premier Press)
این کتاب به من درک متفاوتی می دهد. هم ویژگی های خوب و هم بد دارد. نویسنده سعی می کند سایه بان ها را برای افرادی که برنامه نویس نیستند آسان کند. او با تشریح نحوه استفاده از Render Monkey در این تلاش موفق است. با این حال، نویسنده اغلب جزئیات را محو میکند، و حفرههایی را در آنچه شما تلاش میکنید ایجاد میکند، مگر اینکه سایهزن همراه او را باز کنید. باعث می شود احساس تقلب کند. همچنین به دلیل قدمت این کتاب، برخی از تکنیک های ذکر شده دیگر کار نمی کنند.
دانلود کتاب «Shaders برای برنامه نویسان و هنرمندان بازی (توسعه بازی Premier Press)»

برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.