دانلود کتاب SFML Game Development By Example: Create and develop exciting games from start to finish using SFML (به فارسی: توسعه بازی SFML به عنوان مثال: با استفاده از SFML بازی های هیجان انگیز را از ابتدا تا انتها ایجاد و توسعه دهید) نوشته شده توسط «Raimondas Pupius»
اطلاعات کتاب توسعه بازی SFML به عنوان مثال: با استفاده از SFML بازی های هیجان انگیز را از ابتدا تا انتها ایجاد و توسعه دهید
موضوع اصلی: کامپیوتر – برنامه نویسی
نوع: کتاب الکترونیکی
ناشر: Packt Publishing
نویسنده: Raimondas Pupius
زبان: english
فرمت کتاب: PDF (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)
سال انتشار: 2015
تعداد صفحه: 522 / 523
حجم فایل: 3.64 مگابایت
کد کتاب: 1785287346 , 9781785287343
توضیحات کتاب توسعه بازی SFML به عنوان مثال: با استفاده از SFML بازی های هیجان انگیز را از ابتدا تا انتها ایجاد و توسعه دهید
کتابخانه چند رسانه ای ساده و سریع (SFML) یک رابط کاربری ساده است که شامل پنج ماژول به نام های صوتی، گرافیکی، شبکه، سیستم و ماژول های پنجره است که به توسعه برنامه های رسانه ای بین پلتفرمی کمک می کند. با استفاده از کتابخانه SFML، امکان ساخت سریع و آسان بازیها بدون گذر از یک منحنی یادگیری گسترده برای شما فراهم میشود. این به طور موثر به عنوان تقویت کننده اعتماد به نفس عمل می کند، و همچنین راهی برای کاوش در خود فرآیند توسعه بازی، قبل از نگرانی در مورد موضوعات پیشرفته تر مانند “Rendering Pipelines” یا “Shader” است. این کتاب تنها با سرمایهگذاری دانش متوسط C++ شما را در مسیر توسعه بازی راهنمایی میکند. کتاب با ساختن یک کلون از بازی کلاسیک مار شروع میشود که در آن یاد میگیرید چگونه یک پنجره را باز کنید و یک sprite اولیه را رندر کنید، کدی با ساختار مناسب برای پیادهسازی طراحی بازی بنویسید و از مفهوم برخورد جعبه مرزی AABB استفاده کنید.

برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.