برنامه نويسي

توسعه بازی SFML به عنوان مثال: با استفاده از SFML بازی های هیجان انگیز را از ابتدا تا انتها ایجاد و توسعه دهید

SFML Game Development By Example: Create and develop exciting games from start to finish using SFML

دانلود کتاب SFML Game Development By Example: Create and develop exciting games from start to finish using SFML (به فارسی: توسعه بازی SFML به عنوان مثال: با استفاده از SFML بازی های هیجان انگیز را از ابتدا تا انتها ایجاد و توسعه دهید) نوشته شده توسط «Raimondas Pupius»


اطلاعات کتاب توسعه بازی SFML به عنوان مثال: با استفاده از SFML بازی های هیجان انگیز را از ابتدا تا انتها ایجاد و توسعه دهید

موضوع اصلی: کامپیوتر – برنامه نویسی

نوع: کتاب الکترونیکی

ناشر: Packt Publishing

نویسنده: Raimondas Pupius

زبان: english

فرمت کتاب: PDF (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)

سال انتشار: 2015

تعداد صفحه: 522 / 523

حجم فایل: 3.64 مگابایت

کد کتاب: 1785287346 , 9781785287343

توضیحات کتاب توسعه بازی SFML به عنوان مثال: با استفاده از SFML بازی های هیجان انگیز را از ابتدا تا انتها ایجاد و توسعه دهید

کتابخانه چند رسانه ای ساده و سریع (SFML) یک رابط کاربری ساده است که شامل پنج ماژول به نام های صوتی، گرافیکی، شبکه، سیستم و ماژول های پنجره است که به توسعه برنامه های رسانه ای بین پلتفرمی کمک می کند. با استفاده از کتابخانه SFML، امکان ساخت سریع و آسان بازی‌ها بدون گذر از یک منحنی یادگیری گسترده برای شما فراهم می‌شود. این به طور موثر به عنوان تقویت کننده اعتماد به نفس عمل می کند، و همچنین راهی برای کاوش در خود فرآیند توسعه بازی، قبل از نگرانی در مورد موضوعات پیشرفته تر مانند “Rendering Pipelines” یا “Shader” است. این کتاب تنها با سرمایه‌گذاری دانش متوسط ​​C++ شما را در مسیر توسعه بازی راهنمایی می‌کند. کتاب با ساختن یک کلون از بازی کلاسیک مار شروع می‌شود که در آن یاد می‌گیرید چگونه یک پنجره را باز کنید و یک sprite اولیه را رندر کنید، کدی با ساختار مناسب برای پیاده‌سازی طراحی بازی بنویسید و از مفهوم برخورد جعبه مرزی AABB استفاده کنید.


Simple and Fast Multimedia Library (SFML) is a simple interface comprising five modules, namely, the audio, graphics, network, system, and window modules, which help to develop cross-platform media applications. By utilizing the SFML library, you are provided with the ability to craft games quickly and easily, without going through an extensive learning curve. This effectively serves as a confidence booster, as well as a way to delve into the game development process itself, before having to worry about more advanced topics such as “rendering pipelines” or “shaders.” With just an investment of moderate C++ knowledge, this book will guide you all the way through the journey of game development. The book starts by building a clone of the classical snake game where you will learn how to open a window and render a basic sprite, write well-structured code to implement the design of the game, and use the AABB bounding box collision concept.

دانلود کتاب «توسعه بازی SFML به عنوان مثال: با استفاده از SFML بازی های هیجان انگیز را از ابتدا تا انتها ایجاد و توسعه دهید»

مبلغی که بابت خرید کتاب می‌پردازیم به مراتب پایین‌تر از هزینه‌هایی است که در آینده بابت نخواندن آن خواهیم پرداخت.

دیدگاهتان را بنویسید