رسانه ها

هفت لایه تجزیه و تحلیل رسانه های اجتماعی: بینش کسب و کار استخراج از متن رسانه های اجتماعی، اقدامات، شبکه ها، لینک ها، برنامه ها، موتور جستجو و داده های مکان

Seven Layers of Social Media Analytics: Mining Business Insights from Social Media Text, Actions, Networks, Hyperlinks, Apps, Search Engine, and Location Data

دانلود کتاب Seven Layers of Social Media Analytics: Mining Business Insights from Social Media Text, Actions, Networks, Hyperlinks, Apps, Search Engine, and Location Data (به فارسی: هفت لایه تجزیه و تحلیل رسانه های اجتماعی: بینش کسب و کار استخراج از متن رسانه های اجتماعی، اقدامات، شبکه ها، لینک ها، برنامه ها، موتور جستجو و داده های مکان) نوشته شده توسط «Gohar F. Khan»


اطلاعات کتاب هفت لایه تجزیه و تحلیل رسانه های اجتماعی: بینش کسب و کار استخراج از متن رسانه های اجتماعی، اقدامات، شبکه ها، لینک ها، برنامه ها، موتور جستجو و داده های مکان

موضوع اصلی: کامپیوتر – رسانه

نوع: کتاب الکترونیکی

نویسنده: Gohar F. Khan

زبان: english

فرمت کتاب: EPUB (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)

سال انتشار: 2015

تعداد صفحه: 217

حجم فایل: 3.24 مگابایت

کد کتاب: 1507823207 , 9781507823200

توضیحات کتاب هفت لایه تجزیه و تحلیل رسانه های اجتماعی: بینش کسب و کار استخراج از متن رسانه های اجتماعی، اقدامات، شبکه ها، لینک ها، برنامه ها، موتور جستجو و داده های مکان

این کتاب مفاهیم، ​​ابزارها، آموزش‌ها و مطالعات موردی را ارائه می‌کند که مدیران کسب‌وکار برای استخراج و تجزیه و تحلیل هفت لایه داده‌های رسانه‌های اجتماعی، از جمله متن، اقدامات، شبکه‌ها، برنامه‌ها، لینک‌ها، موتورهای جستجو و لایه‌های مکان، نیاز دارند. تجزیه و تحلیل رسانه های اجتماعی در مورد تبدیل داده های رسانه های اجتماعی بدون ساختار به بینش های تجاری معنی دار است. در پایان این کتاب، شما بر مفاهیم، ​​تکنیک‌ها و ابزارهای مورد استفاده برای استخراج بینش تجاری از رسانه‌های اجتماعی که به افزایش وفاداری به برند، تولید سرنخ، هدایت ترافیک و در نهایت تصمیم‌گیری خوب تجاری کمک می‌کند، تسلط خواهید داشت. این کتاب ماهیت غیر فنی دارد و برای مدیران کسب و کار، مالکان، مشاوران، دانشجویان و اساتید و غیره مناسب است.


The book offers concepts, tools, tutorials, and case studies that business managers need to extract and analyze the seven layers of social media data, including text, actions, networks, apps, hyperlinks, search engines, and location layers. Social media analytics is about converting unstructured social media data into meaningful business insights. By the end of this book, you will have mastered the concepts, techniques, and tools used to extract business insights from social media that help increase brand loyalty, generate leads, drive traffic, and ultimately make good business decisions. The book is non-technical in nature best suited for business managers, owners, consultants, students, and professors, etc.

دانلود کتاب «هفت لایه تجزیه و تحلیل رسانه های اجتماعی: بینش کسب و کار استخراج از متن رسانه های اجتماعی، اقدامات، شبکه ها، لینک ها، برنامه ها، موتور جستجو و داده های مکان»

مبلغی که بابت خرید کتاب می‌پردازیم به مراتب پایین‌تر از هزینه‌هایی است که در آینده بابت نخواندن آن خواهیم پرداخت.

برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.

دیدگاهتان را بنویسید