دانلود کتاب Seven Layers of Social Media Analytics: Mining Business Insights from Social Media Text, Actions, Networks, Hyperlinks, Apps, Search Engine, and Location Data (به فارسی: هفت لایه تجزیه و تحلیل رسانه های اجتماعی: بینش کسب و کار استخراج از متن رسانه های اجتماعی، اقدامات، شبکه ها، لینک ها، برنامه ها، موتور جستجو و داده های مکان) نوشته شده توسط «Gohar F. Khan»
اطلاعات کتاب هفت لایه تجزیه و تحلیل رسانه های اجتماعی: بینش کسب و کار استخراج از متن رسانه های اجتماعی، اقدامات، شبکه ها، لینک ها، برنامه ها، موتور جستجو و داده های مکان
موضوع اصلی: کامپیوتر – رسانه
نوع: کتاب الکترونیکی
نویسنده: Gohar F. Khan
زبان: english
فرمت کتاب: EPUB (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)
سال انتشار: 2015
تعداد صفحه: 217
حجم فایل: 3.24 مگابایت
کد کتاب: 1507823207 , 9781507823200
توضیحات کتاب هفت لایه تجزیه و تحلیل رسانه های اجتماعی: بینش کسب و کار استخراج از متن رسانه های اجتماعی، اقدامات، شبکه ها، لینک ها، برنامه ها، موتور جستجو و داده های مکان
این کتاب مفاهیم، ابزارها، آموزشها و مطالعات موردی را ارائه میکند که مدیران کسبوکار برای استخراج و تجزیه و تحلیل هفت لایه دادههای رسانههای اجتماعی، از جمله متن، اقدامات، شبکهها، برنامهها، لینکها، موتورهای جستجو و لایههای مکان، نیاز دارند. تجزیه و تحلیل رسانه های اجتماعی در مورد تبدیل داده های رسانه های اجتماعی بدون ساختار به بینش های تجاری معنی دار است. در پایان این کتاب، شما بر مفاهیم، تکنیکها و ابزارهای مورد استفاده برای استخراج بینش تجاری از رسانههای اجتماعی که به افزایش وفاداری به برند، تولید سرنخ، هدایت ترافیک و در نهایت تصمیمگیری خوب تجاری کمک میکند، تسلط خواهید داشت. این کتاب ماهیت غیر فنی دارد و برای مدیران کسب و کار، مالکان، مشاوران، دانشجویان و اساتید و غیره مناسب است.
برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.