کامپیوترها

بازی‌های جدی: بازی‌هایی که آموزش می‌دهند، آموزش می‌دهند و آگاه می‌کنند

Serious Games: Games That Educate, Train, and Inform

دانلود کتاب Serious Games: Games That Educate, Train, and Inform (به فارسی: بازی‌های جدی: بازی‌هایی که آموزش می‌دهند، آموزش می‌دهند و آگاه می‌کنند) نوشته شده توسط «David Michael – Sande Chen»


اطلاعات کتاب بازی‌های جدی: بازی‌هایی که آموزش می‌دهند، آموزش می‌دهند و آگاه می‌کنند

موضوع اصلی: کامپیوتر – گرافیک و طراحی کامپیوتر

نوع: کتاب الکترونیکی

ناشر: Course Technology PTR

نویسنده: David Michael – Sande Chen

زبان: english

فرمت کتاب: DJVU (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)

سال انتشار: 2005

تعداد صفحه: 313

حجم فایل: 4.04 مگابایت

کد کتاب: 1592006221 , 9781592006229

نوبت چاپ: 1

توضیحات کتاب بازی‌های جدی: بازی‌هایی که آموزش می‌دهند، آموزش می‌دهند و آگاه می‌کنند

این کتاب دقیقاً همان چیزی است که وقتی آن را از آمازون سفارش دادم به آن امیدوار بودم. در واقع، خیلی بیشتر است. قسمت اول، در سه فصل، در مورد فرصت های جدید برای بازی سازان صحبت می کند، بازی های جدی را تعریف می کند و در مورد مسائل طراحی و توسعه صحبت می کند.

سپس کتاب غافلگیر می کند. دارای فصول کامل در مورد هر یک از موارد زیر است: بازی های نظامی، بازی های دولتی، بازی های آموزشی، بازی های شرکتی، بازی های مراقبت های بهداشتی، و فصلی در مورد بازی های سیاسی، مذهبی و هنری.

به دنبال افکار نهایی، کتاب دوباره غافلگیر می کند. ضمیمه ها در سطح جهانی هستند. ضمیمه A فهرست فوق‌العاده‌ای از کنفرانس‌ها (در مجموع 13)، و سازمان‌ها (6)، مسابقات (1، دستور کار پنهان، جایزه 25 هزار دلاری) است – ما به موارد بیشتری نیاز داریم. وب سایت ها (6، کمتر چشمگیرتر از آنچه من امیدوار بودم)، و انتشارات (5). ضمیمه B یک بررسی با نتایج است، و پیوست C یک کتابشناسی بسیار خوب و همچنین یک واژه نامه بسیار مفید از اصطلاحات در این زمینه، و یک نمایه است.

از زمانی که دیدم ارتش ایالات متحده حامی اجلاس Serious Games شده است، و سپس شاهد موفقیت های نوظهور Games for Change بودم، متوجه شدم که ما در آغاز یک انفجار بزرگ از نوآوری هستیم که می تواند جهان را تغییر دهد.

به نظر من، بازی‌های جدی باید به مرکز جدیدی برای آموزش مادام‌العمر، برای درک بین فرهنگی، و برای شبیه‌سازی سیستم‌های اعتقادی، از جمله سیستم‌های باورهای شیطانی، در سطوح کلان و خرد علوم اعصاب تبدیل شوند. شبکه اطلاعات زمین به تازگی ایجاد شده است تا اطلاعات عمومی رایگان در دنیای واقعی را به همه بازیکنان جدی و همچنین توسعه دهندگان سیاست و بودجه Transpartisan ارائه دهد.

به نظر حقیر من، Serious Games جهش بزرگ بعدی در اینترنت جهانی است، به ویژه زمانی که با Way of Wiki یکپارچه شود، به طوری که استانداردهای نرم افزار منبع باز می توانند به بازی ها در هر تهدید، هر سیاست، هر بودجه، هر مکانی اجازه تعامل داشته باشند. و توانمندسازی مردم با ابزارهایی برای ایجاد حس و اجماع که زمانی محدود به نخبگان کوچکی بود.

این کتاب تمام آن چیزی بود که به آن امید داشتم و خیلی چیزهای دیگر. من در حال حاضر نیستم و هرگز قصد ندارم یک توسعه دهنده بازی باشم. من می‌خواهم بازی‌های Serious Games را از بازی‌های مجزای شبیه به اسباب‌بازی‌ها که به صورت مجزا بر روی یک موضوع کوچک تمرکز می‌کنند، به یک کره پر جنب و جوش «Co-Evolution» که در یک نمایش دقیق‌تر از زمین، گذشته، حال و آینده گسترش می‌دهد. این کتاب نقطه صفر من در رصد این رشته است و به آینده Serious Games امید زیادی دارم.


This book is exactly what I hoped for when I ordered it from Amazon. In fact, it is much more. The first part, in three chapters, talks about new opportunities for game developers, defines serious games, and talks about design and development issues.

Then the book surprises. It has entire chapters on EACH of the following: Military Games, Government Games, Educational Games, Corporate Games, Healthcare Games, and a chapter on Political, Religious, and Art Games.

Following final thoughts, the book surprises again. The appendices are world-class. Appendix A is a tremendous listing of Conferences (13 in all), and Organizations (6), Contests (1, Hidden Agenda, $25K prize–we need MORE); web sites (6, less impressive than I hoped), and publications (5). Appendix B is a survey with results, and Appendix C is a very fine bibliography as well as a very helpful Glossary of terms in the field, and an index.

Ever since I saw the US Army sponsor the Serious Games summit, and then saw the emergent success of Games for Change, I realized that we were at the beginning of a major explosion of innovation that could change the world.

In my view, Serious Games need to become the new hub for life-long education, for inter-cultural understanding, and for simulating belief systems, including evil belief systems, at both the macro and micro neuroscience levels. The Earth Intelligence Network was just created this year in order to feed free real-world public intelligence to all Serious Gamers as well as to Transpartisan policy and budget developers.

In my humble opinion, Serious Games is the next big leap in the global Internet, especially when integrated with the Way of the Wiki such that open source software standards can allow games on every threat, every policy, every budget, every location, to interact and to empower the public with tools for sense-making and consensus-building that were once limited to a small elite.

This book was everything I hoped for, and much more. I am not now and never intend to be a game developer. I want to see Serious Games expand from isolated toy-like games that focus on one small issue in isolation, to a vibrant “Co-Evolution” Sphere that in an increasingly accurate representation of the Earth, past, present, and future. This book is my ground zero in observing this field, and I have very high hopes for the future of Serious Games.

دانلود کتاب «بازی‌های جدی: بازی‌هایی که آموزش می‌دهند، آموزش می‌دهند و آگاه می‌کنند»

مبلغی که بابت خرید کتاب می‌پردازیم به مراتب پایین‌تر از هزینه‌هایی است که در آینده بابت نخواندن آن خواهیم پرداخت.

دیدگاهتان را بنویسید