دانلود کتاب Serious Games and Edutainment Applications : Volume II (به فارسی: بازیهای جدی و برنامههای سرگرمی آموزشی: جلد دوم) نوشته شده توسط «Minhua Ma – Andreas Oikonomou (eds.)»
اطلاعات کتاب بازیهای جدی و برنامههای سرگرمی آموزشی: جلد دوم
موضوع اصلی: کامپیوترها
نوع: کتاب الکترونیکی
ناشر: Springer International Publishing
نویسنده: Minhua Ma – Andreas Oikonomou (eds.)
زبان: english
فرمت کتاب: PDF (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)
سال انتشار: 2017
تعداد صفحه: 694
حجم فایل: 13.99 مگابایت
کد کتاب: 3319516450 , 9783319516455
نوبت چاپ: 1
توضیحات کتاب بازیهای جدی و برنامههای سرگرمی آموزشی: جلد دوم
با استفاده مداوم از بازی برای آموزش و آموزش، که در دو دهه گذشته شاهد رشد تصاعدی بوده است، این کتاب با تحقیقات آکادمیک پیشرفته، مقدمه ای روشنگر از پیشرفت ها و کاربردهای فعلی فناوری های بازی در محیط های آموزشی ارائه می دهد. و بینش های صنعت، درک بیشتری از پیشرفت ها و پیشرفت های فعلی و آینده در این زمینه ارائه می دهد.
پس از موفقیت جلد اول در سال 2011، محققان از سراسر جهان تحقیقات به روزی را در مورد طیف گسترده ای از موضوعات جدید و نوظهور مانند بازی های جدی و احساسات، بازی های موسیقی ارائه می دهند. آموزش و بازی برای آموزش پزشکی، تا گیمیفیکیشن، بازیهای جدی سفارشی، و اقتباس از بازیهای تجاری خارج از قفسه برای آموزش و طراحی روایت، به خوانندگان درک کاملی از پیشرفتها و مسائل جاری پیش روی توسعهدهندگان و طراحان در مورد بازیهای آموزشی و آموزشی میدهد. .
این جلد دوم بازیهای جدی و برنامههای سرگرمی آموزشی اطلاعات بیشتری را برای محققان، طراحان و مربیانی که علاقهمند به استفاده از بازیهای جدی برای اهداف آموزشی و آموزشی هستند، ارائه میدهد و به توسعهدهندگان بازی میدهد. با اطلاعات دقیق در مورد موضوعات و تحولات جاری در این منطقه رو به رشد.
With the continued application of gaming for training and education, which has seen exponential growth over the past two decades, this book offers an insightful introduction to the current developments and applications of game technologies within educational settings, with cutting-edge academic research and industry insights, providing a greater understanding into current and future developments and advances within this field.
Following on from the success of the first volume in 2011, researchers from around the world presents up-to-date research on a broad range of new and emerging topics such as serious games and emotion, games for music education and games for medical training, to gamification, bespoke serious games, and adaptation of commercial off-the shelf games for education and narrative design, giving readers a thorough understanding of the advances and current issues facing developers and designers regarding games for training and education.
This second volume of Serious Games and Edutainment Applications offers further insights for researchers, designers and educators who are interested in using serious games for training and educational purposes, and gives game developers with detailed information on current topics and developments within this growing area.
دانلود کتاب «بازیهای جدی و برنامههای سرگرمی آموزشی: جلد دوم»
برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.