علم علم

احساس و رفاه حیوانات

Sentience and Animal Welfare

دانلود کتاب Sentience and Animal Welfare (به فارسی: احساس و رفاه حیوانات) نوشته شده توسط «Donald M.  Broom»


اطلاعات کتاب احساس و رفاه حیوانات

موضوع اصلی: علوم (عمومی)

نوع: کتاب الکترونیکی

ناشر: CABI

نویسنده: Donald M.  Broom

زبان: english

فرمت کتاب: PDF (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)

سال انتشار: 2014

تعداد صفحه: 200

حجم فایل: 2.82 مگابایت

کد کتاب: 1780644035 , 9781780644035

توضیحات کتاب احساس و رفاه حیوانات

این کتاب که با مقدمه‌ای بر احساسات آغاز می‌شود، بررسی می‌کند که چرا ما تا این حد به احساسات علاقه‌مندیم. زمانی که انسان ها به عنوان یک گونه حساس شدند. و چگونه در طول زمان تغییر کرده است. این کتاب جنبه هایی از احساسات مانند هوشیاری، حافظه و احساسات را تعریف می کند و پیچیدگی مغز را به تفصیل مورد بحث قرار می دهد. با نگاهی به احساسات از منظر رشدی، تحلیل می‌کند که چه زمانی می‌توان گفت که احساسات در رشد فرد ظاهر می‌شود و از شواهدی از طیف وسیعی از مطالعاتی که جنین‌ها، جنین‌ها و حیوانات جوان را بررسی می‌کنند، استفاده می‌کند تا یک دید کلی روشنگرانه از موضوع ایجاد کند.

این کتاب با یک فصل کامل که تصمیمات اخلاقی مانند حفاظت از حیوانات و آزمایشات را در بر می گیرد، نه تنها منبع ارزشمندی برای محققان و دانشجویان علوم رفاه و زیست شناسی حیوانات است، بلکه یک مطالعه جذاب و آموزنده برای دامپزشکان و عموم مردم است. عمومی.


Beginning with an introduction to sentience, the book investigates why we are so interested in sentience; when, as a species, humans became sentient; and how it has changed over time. The book defines aspects of sentience such as consciousness, memory and emotions, and discusses brain complexity in detail. Looking at sentience from a developmental perspective, it analyzes when in an individual’s growth sentience can be said to appear and uses evidence from a range of studies investigating embryos, fetuses and young animals to form an enlightening overview of the subject.

With a full chapter covering ethical decisions such as animal protection and experimentation, this book is not only an invaluable resource for researchers and students of animal welfare and biology, but also an engaging and informative read for veterinarians and the general public.

دانلود کتاب «احساس و رفاه حیوانات»

مبلغی که بابت خرید کتاب می‌پردازیم به مراتب پایین‌تر از هزینه‌هایی است که در آینده بابت نخواندن آن خواهیم پرداخت.

دیدگاهتان را بنویسید