بازاریابی: تبلیغات

فروش با هوش هیجانی

Selling with Emotional Intelligence

دانلود کتاب Selling with Emotional Intelligence (به فارسی: فروش با هوش هیجانی) نوشته شده توسط «Mitch Anthony»


اطلاعات کتاب فروش با هوش هیجانی

موضوع اصلی: تجارت و اقتصاد – فروش و بازاریابی

نوع: کتاب الکترونیکی

ناشر: Kaplan Publishing

نویسنده: Mitch Anthony

زبان: english

فرمت کتاب: PDF (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)

سال انتشار: 2003

تعداد صفحه: 288 / 273

حجم فایل: 1.62 مگابایت

کد کتاب: 0793161282 , 9780793161287

توضیحات کتاب فروش با هوش هیجانی

در محیط کسب و کار فوق رقابتی امروزی، برای متخصصان فروش کافی نیست که در مهارت‌های فنی و تاکتیکی مانند گرفتن قرار ملاقات، ارائه سخنرانی و بستن قرارداد مهارت داشته باشند. برای موفقیت واقعی، آنها باید مهارت های ارتباطی خود را توسعه دهند و به کار گیرند – یا آنچه به عنوان هوش هیجانی شناخته می شود – تا به آنها کمک کند با مردم ارتباط برقرار کنند، خواسته ها و نیازهای مشتری را بشناسند و روابط قوی و پایدار ایجاد کنند. مفهوم هوش هیجانی اولین بار در اواخر دهه 1990 رایج شد و بعدها با موفقیت رهبری و مدیریت مرتبط شد. مطالعات نشان می دهد که هوش هیجانی یک فرد 80 تا 85 درصد بر موفقیت در محل کار تأثیر دارد، در حالی که ضریب هوشی او در بهترین حالت 25 درصد تأثیر دارد. اکنون، در کتاب فروش با هوش هیجانی، نویسنده و مربی فروش، میچ آنتونی، اولین بررسی هوش هیجانی را در رابطه با عملکرد فروش ارائه می دهد. آنتونی ابتدا توضیح می دهد که هوش هیجانی چیست، سپس یک برنامه اثبات شده برای افزایش هوش هیجانی به متخصصان فروش ارائه می دهد و در نتیجه موفقیت فروش آنها را بهبود می بخشد. این برنامه که به عنوان برنامه ARROW شناخته می شود، شامل پنج مرحله است: 1. آگاهی و هماهنگی با نقاط قوت و ضعف طبیعی. بررسی کنید که چگونه شخصیت فرد بر دیگران تأثیر می گذارد. از احساسات کنترل کننده فرآیند فروش آگاه باشید. 2. مهار- احساسات منفی را که می تواند به روابط آسیب برساند، باعث درد و هزینه شود، شناسایی کنید. پاسخی منطقی آماده کنید که احساسات را مهار کند. 3. تاب آوری- بیاموزید که طبیعتی خوش بینانه و پایدار داشته باشید. سختی ها را در آغوش بگیرید. منبع واقعی دلسردی را بشناسید. محرک های درونی را در آغوش بگیرید. 4. دیگران (همدلی) – احساسات و انگیزه ها را تشخیص دهید. رادار احساسی را توسعه دهید. یاد بگیرید که شنونده و ناظر بهتری باشید. 5. کار با دیگران (ایجاد ارتباط) – ارتباط برقرار کنید. تعارضات را حل کنید. یاد بگیرید که با دیگران ارتباط برقرار کنید و آنها را رهبری کنید. زمان و هزینه زیادی صرف آموزش فروشندگان در جنبه های فنی کار می شود. با این حال، نیاز واقعی در آموزش فروش در کمک به نمایندگان و مدیران نهفته است تا مهارت‌های عاطفی و رابطه‌ای را تقویت کنند. فروش با هوش عاطفی به متخصصان فروش برنامه ای برای مقابله با چالش های عاطفی کارشان و افزایش عملکرد فروش ارائه می دهد.


In today’s ultra-competitive business environment, it’s not enough for sales professionals to be adept at technical and tactical skills such as getting appointments, making presentations, and closing deals. To really succeed, they must develop and apply their relational skills-or what is known as emotional intelligence-to help them connect with people, recognize customer wants and needs, and build strong, lasting relationships. The concept of emotional intelligence was first popularized in the late 1990s, and later linked to leadership and management success. Studies show that a person’s emotional intelligence has an 80 to 85 percent influence on success in the workplace, while his or her IQ has at best a 25 percent influence. Now, in Selling with Emotional Intelligence, author and sales trainer Mitch Anthony presents the first-ever examination of emotional intelligence as it relates to sales performance. Anthony first explains what emotional intelligence is, then presents sales professionals with a proven program for increasing their emotional intelligence, thus improving their sales success. The program, which is known as the ARROW Program, includes five steps: 1. Awareness-Tune-in to natural strengths and weaknesses. Examine how one’s personality impacts others. Be aware of emotions controlling the sales process. 2.Restraint-Identify negative emotions that can damage relationships, inflict pain, and cost money. Prepare a rational response that will restrain emotions. 3. Resilience-Learn to develop an optimistic, persistent nature. Embrace adversity. Recognize the true source of discouragement. Embrace intrinsic motivators. 4.Others (empathy)-Discern feelings and motives. Develop emotional radar. Learn to be a better listener and observer. 5.Working with others (building rapport)-Communicate. Resolve conflicts. Learn to relate to and lead others. A great deal of time and money is spent training salespeople in the technical aspects of their work. However, the real need in sales training lies in helping representatives and managers hone emotional and relational skills. Selling with Emotional Intelligence provides sales professionals with a program for dealing with the emotional challenges of their work and for enhancing sales performance.

دانلود کتاب «فروش با هوش هیجانی»

مبلغی که بابت خرید کتاب می‌پردازیم به مراتب پایین‌تر از هزینه‌هایی است که در آینده بابت نخواندن آن خواهیم پرداخت.

دیدگاهتان را بنویسید