دانلود کتاب Self-Service in the Internet Age: Expectations and Experiences (به فارسی: سلف سرویس در عصر اینترنت: انتظارات و تجربیات) نوشته شده توسط «Celia T. Romm – Dave Oliver (auth.) – Fay Sudweeks – Celia Romm Livermore – David Oliver (eds.)»
اطلاعات کتاب سلف سرویس در عصر اینترنت: انتظارات و تجربیات
موضوع اصلی: کامپیوترها
نوع: کتاب الکترونیکی
ناشر: Springer-Verlag London
نویسنده: Celia T. Romm – Dave Oliver (auth.) – Fay Sudweeks – Celia Romm Livermore – David Oliver (eds.)
زبان: English
فرمت کتاب: pdf (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)
سال انتشار: 2009
تعداد صفحه: 276
حجم کتاب: 3 مگابایت
کد کتاب: 1848002068 , 9781848002067 , 9781848002074
نوبت چاپ: 1
توضیحات کتاب سلف سرویس در عصر اینترنت: انتظارات و تجربیات
اینترنت به عنوان شبکه ای پدیدار شده است که طیف وسیعی از تعاملات بین مشاغل و سازمان های دولتی و افراد را امکان پذیر می کند. این تعاملات بهعنوان B2C (کسب و کار با مصرفکننده)، B2B (کسب و کار به کسبوکار) و C2C (مصرفکننده به مصرفکننده) طبقهبندی میشوند که اشکال روزافزونی از اتصال به اینترنت را ایجاد میکنند.
این اتصال طیف وسیعی از سلفسرویس را ممکن میسازد. فرصت ها از طریق اینترنت سلف سرویس در عصر اینترنتنگرش ها و رفتارها را نسبت به این شکل جدید ارائه خدمات سلف سرویس بررسی می کند. این بر نحوه استفاده و مشاهده خدمات توسط افرادی که تصمیم به استفاده یا عدم استفاده از آنها در زمینه های مختلف مانند بانکداری شخصی، خرید، مسافرت، آموزش و سلامت می کنند، تمرکز دارد.
The Internet has emerged as a network which enables a vast range of interactions between businesses and government organizations and individuals. These interactions are classified as B2C (business to consumer), B2B (business to business) and C2C (consumer to consumer) creating ever growing forms of Internet connectedness.
This connectedness enables a vast range of self-service opportunities via the Internet. Self-Service in the Internet Age explores attitudes and behaviors to this new form of self-service provision. It focuses on how services are used and viewed by those who choose to use or not use them in a variety of contexts such as personal banking, shopping, travel, education, and health.
دانلود کتاب «سلف سرویس در عصر اینترنت: انتظارات و تجربیات»
برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.