مدیریت

اسرار اتاق نوآوری: چگونه می توان ایده های ولتاژ بالا ایجاد کرد که پول درآورد، کسب و کار برنده شد و از رقابت پیشی گرفت

Secrets from the Innovation Room: How to Create High-Voltage Ideas That Make Money, Win Business, and Outwit the Competition

دانلود کتاب Secrets from the Innovation Room: How to Create High-Voltage Ideas That Make Money, Win Business, and Outwit the Competition (به فارسی: اسرار اتاق نوآوری: چگونه می توان ایده های ولتاژ بالا ایجاد کرد که پول درآورد، کسب و کار برنده شد و از رقابت پیشی گرفت) نوشته شده توسط «Kay Allison»


اطلاعات کتاب اسرار اتاق نوآوری: چگونه می توان ایده های ولتاژ بالا ایجاد کرد که پول درآورد، کسب و کار برنده شد و از رقابت پیشی گرفت

موضوع اصلی: تجارت و اقتصاد – مدیریت و رهبری

نوع: کتاب الکترونیکی

ناشر: McGraw-Hill

نویسنده: Kay Allison

زبان: english

فرمت کتاب: CHM (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)

سال انتشار: 2004

تعداد صفحه: 180

حجم فایل: 4.51 مگابایت

کد کتاب: 0071454381 , 9780071454384

نوبت چاپ: 1

توضیحات کتاب اسرار اتاق نوآوری: چگونه می توان ایده های ولتاژ بالا ایجاد کرد که پول درآورد، کسب و کار برنده شد و از رقابت پیشی گرفت

تکنیک های اثبات شده برای ارائه ایده های خلاقانه و سودآور – هر بار که همه به طور طبیعی خلاق هستند. کلید این است که بدانیم چگونه در هر زمان، هر مکان و به هر دلیلی از خلاقیت درونی استفاده کنیم. Secrets from the Innovation Room توضیح می دهد که چگونه فرآیند خلاقانه مانند هر مهارت دیگری قابل یادگیری است. این اسطوره ها و اسرار دیرینه را از بین می برد، و آنها را با فرآیندی گام به گام برای ارائه ایده های نوآورانه، قهرمان ساز و سودآور در صورت تقاضا جایگزین می کند. نویسنده کی آلیسون سال ها تجربه دست اولی در جلب خلاقیت از دیگران دارد. او از این دانش برای ارائه کتابی متمرکز بر نتایج استفاده می کند که استدلال “من خلاق نیستم” را در مسیر خود متوقف می کند. برگه‌های کاری، خودآزمایی، مثال‌ها و موارد دیگر به شما نشان می‌دهد که چگونه به طور مداوم ایده‌هایی داشته باشید که پول در می‌آورند – و باعث پیشرفت شغلی می‌شوند: * 10 دشمن ایده‌ها و نوآوری را بشناسید و از آنها اجتناب کنید * مشکلات اثبات شده را بیاموزید و از آنها استفاده کنید- حل تکنیک ها در هر شرایطی * آب خلاق را برای به جریان انداختن ایده ها شل کنید کی آلیسون بنیانگذار The Energy Annex است، یک شرکت مشاوره بازاریابی و نوآوری که به مشتریان از جمله Avon، Kraft Foods، Nestle و دیگران نشان می دهد که چگونه می توانند جدید و درآمدزا ایجاد کنند. ایده ها. آلیسون مدیر اجرایی برنامه ارتباطات یکپارچه بازاریابی دانشگاه نورث وسترن است و در نشریات پیشرو از جمله لس آنجلس تایمز، اینستورز بیزینس دیلی، شیکاگو سان تایمز و اکونومیست نقل قول شده است.


Proven techniques for coming up with creative and profitable ideas – every timeEveryone is naturally creative; the key lies in knowing how to tap into that inner creativity anytime, anywhere, and for any reason. Secrets from the Innovation Room explains how the creative process is learnable, just like any other skill. It debunks long-held myths and mysteries, replacing them with a step-by-step process for coming up with innovative, hero-making, and profitable ideas on demand.Author Kay Allison has years of firsthand experience drawing creativity from others. She uses this knowledge to deliver a results-focused book that stops the “I’m not creative” argument in its tracks. Work sheets, self-tests, examples, and more show you how to consistently come up with ideas that make money – and drive careers forward – as you: * Recognize and avoid the 10 Enemies of Ideas and Innovation * Learn and use proven problem-solving techniques in any situation * Loosen up creative juices to get ideas flowing Kay Allison is founder of The Energy Annex, a marketing innovation and consulting firm that shows clients including Avon, Kraft Foods, Nestle, and others how to create new, revenue-generating ideas. Allison is the executive in residence for Northwestern University’s graduate Integrated Marketing Communications program, and has been quoted in leading publications including the Los Angeles Times, Investor’s Business Daily, the Chicago Sun-Times, and the Economist.

دانلود کتاب «اسرار اتاق نوآوری: چگونه می توان ایده های ولتاژ بالا ایجاد کرد که پول درآورد، کسب و کار برنده شد و از رقابت پیشی گرفت»

مبلغی که بابت خرید کتاب می‌پردازیم به مراتب پایین‌تر از هزینه‌هایی است که در آینده بابت نخواندن آن خواهیم پرداخت.

دیدگاهتان را بنویسید