دانلود کتاب Sculpting the Blender Way: Explore Blender’s 3D sculpting workflows and latest features, including Face Sets, Mesh Filters, and the Cloth brush (به فارسی: Sculpting the Blender Way: گردش کار مجسمه سازی سه بعدی Blender و آخرین ویژگی ها، از جمله Face Sets، Mesh Filters، و Cloth Brush را کاوش کنید.) نوشته شده توسط «Xury Greer»
اطلاعات کتاب Sculpting the Blender Way: گردش کار مجسمه سازی سه بعدی Blender و آخرین ویژگی ها، از جمله Face Sets، Mesh Filters، و Cloth Brush را کاوش کنید.
موضوع اصلی: کامپیوتر – گرافیک و طراحی کامپیوتر
نوع: کتاب الکترونیکی
ناشر: Packt Publishing
نویسنده: Xury Greer
زبان: english
فرمت کتاب: PDF (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)
سال انتشار: 2022
تعداد صفحه: 502
حجم فایل: 32.22 مگابایت
کد کتاب: 1801073872 , 9781801073875
توضیحات کتاب Sculpting the Blender Way: گردش کار مجسمه سازی سه بعدی Blender و آخرین ویژگی ها، از جمله Face Sets، Mesh Filters، و Cloth Brush را کاوش کنید.
با جدیدترین ویژگیهای مجسمهسازی در Blender 3D شروع کنید و گردشهای کاری کلیدی مجسمهسازی مانند Dynotopo، Voxel Remesher، QuadriFlow و Multiresolution را بیاموزید
ویژگیهای کلیدی
- از جریان های کار مجسمه سازی اصلی Blender استفاده کنید: مجسمه سازی پایه، Dynotopo، Voxel Remesher، QuadriFlow، و Multiresolution
- یاد بگیرید چگونه از برس های مجسمه سازی Blender استفاده و سفارشی کنید تا بدون زحمت هنر خارق العاده ای خلق کنید
- تکنیک های رایج را کاوش کنید. در Blender 3.0 برای ایجاد ویژگی های صورت، لباس، لوازم جانبی و موارد دیگر
توضیحات کتاب
Blender 3D یک برنامه رایگان و متن باز است که می تواند برای هر قسمت از خط لوله تولید سه بعدی استفاده شود. چندین مجموعه ویژگی قوی برای ایجاد هنر سه بعدی دارد که به محبوبیت فزاینده آن در چند سال اخیر کمک کرده است. مجسمه سازی شاید لذت بخش ترین و هنری ترین روش برای خلق هنر سه بعدی باشد زیرا کمتر بر دانش فنی تکیه می کند و بر روی قلم مو های هنری تمرکز می کند. آخرین نسخه Blender مجموعه ویژگی های مجسمه سازی را قدرتمندتر از همیشه می کند، بنابراین اکنون زمان بسیار خوبی برای یادگیری آن است! این کتاب فهرست گستردهای از ویژگیهای نسخه Blender 2.93 LTS و همچنین نسخه کاملاً جدید و هیجانانگیز Blender 3.0 را پوشش میدهد. این کتاب یک منبع عالی برای حرفهایهایی خواهد بود که نیاز به نسخه پشتیبانی طولانیمدت آماده تولید نرمافزار دارند، و همچنین علاقهمندانی که به دنبال تجربهای پیشرفته هستند.
Sculpting the Blender Way نشان میدهد که چگونه برای پیمایش در رابط کاربری Blender و شما را در جریان کار اصلی هدایت می کند. درک دقیقی از نحوه عملکرد ویژگیهای مجسمهسازی، از جمله مجسمهسازی اولیه، Dyntopo، Voxel Remesher، QuadriFlow و MultiResolution به دست خواهید آورد. این کتاب بلندر طیف گستردهای از برسها و همچنین تمام جدیدترین موارد اضافه شده به مجموعه ویژگیهای مجسمهسازی را شامل میشود، مانند ستهای صورت، فیلترهای مش و برس پارچهای. شما یاد خواهید گرفت که چگونه این برس ها و ویژگی ها را برای ایجاد مجسمه های سه بعدی فوق العاده که می توانید با جامعه در حال رشد Blender به اشتراک بگذارید، سفارشی کنید.
در پایان این کتاب، به درک کاملی دست خواهید یافت. از جریان های اصلی مجسمه سازی استفاده کنید و بتوانید از Blender برای زنده کردن شخصیت های دیجیتالی خود استفاده کنید.
آنچه یاد خواهید گرفت
- تبلت گرافیکی خود را برای استفاده در مجسمه سازی سه بعدی پیکربندی کنید
- Set بالا رابط کاربری Blender برای مجسمه سازی
- درک جریان های اصلی مجسمه سازی
- استفاده از برس های مجسمه سازی اولیه Blender را امتحان کنید
- براش ها را برای گردش های کاری پیشرفته تر سفارشی کنید
- جزئیات رزولوشن بالا را با براش آلفا و چند رزولوشن کاوش کنید
- برس کاملاً جدید پارچه را امتحان کنید
- آثار پایانی خود را برای نمونه کار خود ارائه دهید
این کتاب برای چه کسانی است
این کتاب برای هنرمندانی است که میخواهند با ویژگیهای جدید و هیجانانگیز مجسمهسازی در Blender 3D شروع کنند. چه تجربه استفاده از ZBrush یا مجسمهسازی سنتی را داشته باشید یا در مجسمهسازی کاملاً جدید باشید، این کتاب چیز جدیدی برای یادگیری شما خواهد داشت. تجربه قبلی با Blender یا سایر نرم افزارهای سه بعدی ممکن است مفید باشد اما لازم نیست. با این حال، یک تبلت گرافیکی از Wacom، XP-Pen، یا Huion به شدت توصیه می شود تا بتوانید مفاهیم و مثال های مطرح شده در کتاب را دنبال کنید.
فهرست محتوا
- کاوش در رابط کاربری Blender برای مجسمه سازی
- نمای اجمالی گردش کار مجسمه سازی Blender
- مجسمه سازی یک سر کاراکتر ساده با برس های اصلی
- چگونه یک مش پایه برای یک مجسمه سه بعدی بسازیم
- آموزش قدرت Subdivision و گردش کار چند رزولوشن
- استفاده از ویژگی های پیشرفته و سفارشی سازی برس های مجسمه سازی
- ساخت کره چشم
- ساخت لوازم جانبی و لباس
- ایجاد دندان، ابرو و مو
- پرداخت مجسمه برای نمونه کار شما
Get started with the latest sculpting features in Blender 3D and learn key sculpting workflows such as Dynotopo, Voxel Remesher, QuadriFlow, and Multiresolution
Key Features
- Use Blender’s core sculpting workflows: basic sculpting, Dynotopo, Voxel Remesher, QuadriFlow, and Multiresolution
- Learn how to use and customize Blender’s sculpting brushes to create fantastic art effortlessly
- Explore common techniques in Blender 3.0 for creating facial features, clothing, accessories, and more
Book Description
Blender 3D is a free and open source program that can be used for every part of the 3D production pipeline. It has several robust feature sets for creating 3D art that have contributed to its rising popularity in the last few years. Sculpting is perhaps the most enjoyable and artistic method for creating 3D art as it relies less on technical knowledge and focuses on artistic brushes. The latest release of Blender makes the sculpting feature set more powerful than ever, so now is an excellent time to learn it! This book covers the expansive list of features in the Blender 2.93 LTS release, as well as the exciting all-new Blender 3.0 release. This book will be an excellent resource for professionals who need a production-ready long-term support release of the software, as well as hobbyists looking for a cutting-edge experience.
Sculpting the Blender Way will demonstrate how to navigate Blender’s user interface and take you through the core workflows. You’ll gain a detailed understanding of how the sculpting features work, including basic sculpting, Dyntopo, the Voxel Remesher, QuadriFlow, and Multiresolution. This Blender book will cover a wide range of brushes, as well as all of the latest additions to the sculpting feature set, such as Face Sets, Mesh Filters, and the Cloth brush. You’ll learn how to customize these brushes and features to create fantastic 3D sculptures that you can share with the ever-growing Blender community.
By the end of this book, you’ll have gained a complete understanding of the core sculpting workflows and be able to use Blender to bring your digital characters to life.
What you will learn
- Configure your graphics tablet for use in 3D sculpting
- Set up Blender’s user interface for sculpting
- Understand the core sculpting workflows
- Get the hang of using Blender’s basic sculpting brushes
- Customize brushes for more advanced workflows
- Explore high-resolution details with brush alphas and Multiresolution
- Try out the all-new Cloth brush
- Render your finished artwork for your portfolio
Who this book is for
This book is for artists who want to get started with the exciting new sculpting features in Blender 3D. Whether you have experience using ZBrush or traditional sculpting, or are completely new to sculpting, this book will have something new for you to learn. Prior experience with Blender or other 3D software may be helpful but is not required. However, a graphics tablet from Wacom, XP-Pen, or Huion is highly recommended to be able to follow along the concepts and examples covered in the book.
Table of Contents
- Exploring Blender’s User Interface for Sculpting
- Overview of Blender’s Sculpting Workflows
- Sculpting a Simple Character Head with Basic Brushes
- How to Make a Base Mesh for a 3D Sculpture
- Learning the Power of Subdivision and the Multiresolution Workflow
- Using Advanced Features and Customizing the Sculpting Brushes
- Making Eyeballs
- Making Accessories and Clothing
- Creating Teeth, Eyebrows, and Hair
- Rendering Sculptures for your Portfolio
برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.