علم علم

علم، فناوری و فرهنگ (مسائل در مطالعات فرهنگی و رسانه ای)

Science, Technology and Culture (Issues in Cultural and Media Studies)

دانلود کتاب Science, Technology and Culture (Issues in Cultural and Media Studies) (به فارسی: علم، فناوری و فرهنگ (مسائل در مطالعات فرهنگی و رسانه ای)) نوشته شده توسط «David Bell»


اطلاعات کتاب علم، فناوری و فرهنگ (مسائل در مطالعات فرهنگی و رسانه ای)

موضوع اصلی: جامعه، سیاست و فلسفه

نوع: کتاب الکترونیکی

نویسنده: David Bell

زبان: english

فرمت کتاب: PDF (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)

سال انتشار: 2005

تعداد صفحه: 208 / 171

حجم فایل: 2.99 مگابایت

کد کتاب: 0335224199 , 9780335224197

نوبت چاپ: 1

توضیحات کتاب علم، فناوری و فرهنگ (مسائل در مطالعات فرهنگی و رسانه ای)

این کتاب دانشجویان را با مطالعات فرهنگی علم و فناوری آشنا می کند. این دانش آموزان را با درک علم و فناوری به عنوان جنبه های فرهنگ، و درک اهمیت تفکر در مورد علم و فناوری از دیدگاه مطالعات فرهنگی مجهز می کند. فصل‌های جداگانه بر موضوعاتی از جمله بازنمایی‌های عمومی علم و دانشمندان، جایگاه علم و فناوری در زندگی روزمره، و رقابت‌های آماتور، حاشیه‌ای و شبه علم تمرکز دارند. هر فصل شامل مطالعات موردی از واکسن MMR تا بشقاب پرنده‌ها و از جنگ هسته‌ای تا اجاق‌های مایکروویو است. این برای دانشجویان در مطالعات فرهنگی، مطالعات رسانه، جامعه شناسی و مطالعات علم و فناوری مناسب است.


This book introduces students to cultural studies of science and technology. It equips students with an understanding of science and technology as aspects of culture, and an appreciation of the importance of thinking about science and technology from a cultural studies perspective. Individual chapters focus on topics including popular representations of science and scientists, the place of science and technology in everyday life, and the contests over amateur, fringe and pseudo-science. Each chapter includes case studies ranging from the MMR vaccine to UFOs, and from nuclear war to microwave ovens. It is suitable for students in cultural studies, media studies, sociology and science and technology studies.

دانلود کتاب «علم، فناوری و فرهنگ (مسائل در مطالعات فرهنگی و رسانه ای)»

مبلغی که بابت خرید کتاب می‌پردازیم به مراتب پایین‌تر از هزینه‌هایی است که در آینده بابت نخواندن آن خواهیم پرداخت.

دیدگاهتان را بنویسید