دانلود کتاب Same Time, Same Station: Creating American Television, 1948–1961 (به فارسی: همان زمان، همان ایستگاه: ایجاد تلویزیون آمریکایی، 1948-1961) نوشته شده توسط «James L. Baughman»
اطلاعات کتاب همان زمان، همان ایستگاه: ایجاد تلویزیون آمریکایی، 1948-1961
موضوع اصلی: بازرگانی و اقتصاد – صنایع
نوع: کتاب الکترونیکی
ناشر: Johns Hopkins University Press
نویسنده: James L. Baughman
زبان: english
فرمت کتاب: PDF (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)
سال انتشار: 2007
تعداد صفحه: 460 / 472
حجم فایل: 3.45 مگابایت
کد کتاب: 0801879337 , 9780801879333
توضیحات کتاب همان زمان، همان ایستگاه: ایجاد تلویزیون آمریکایی، 1948-1961
تا به حال به این فکر کرده اید که چگونه تلویزیون آمریکا به خانه بسیار مورد تمسخر و تبلیغاتی سنگین برای برنامه های واقعیت، کمدی های موقعیتی فرموله، مردان بدبخت، و زنان بدخلق و کم لباس تبدیل شد؟ آیا می توانست چیز متفاوتی باشد و به جای آن بر فرهنگ، تئاتر و هنرهای نمایشی تمرکز کند؟ در همان زمان، همان ایستگاه، جیمز ال. باگمن، مورخ، خوانندگان را به پشت صحنه پخش اولیه می برد و دسیسه های شرکتی را که آینده تلویزیون را تعیین می کرد، بررسی می کند. به دو دسته تقسیم میشوید – آنهایی که فکر میکردند تلویزیون میتواند انتظارات مصرفکنندگان ثروتمندتر و تحصیلکردهتر پس از جنگ را برآورده کند و احتمالاً آنها را افزایش دهد و کسانی که معتقد بودند موفقیت به معنای تقلید از محصولات سینما و رادیو است – تصمیمگیرندگان به جنگ ایدهها پرداختند. که در دهه 1950 به اوج خود رسید، درست زمانی که تلویزیون به یک وجه اصلی زندگی روزمره برای اکثر آمریکایی ها تبدیل شد. شرح مکتوب جذاب باگمن از بحث کوتاه اما بحث برانگیز نشان می دهد که چگونه عملکرد درونی و کنش های بیرونی شبکه های اصلی، تبلیغ کنندگان، تهیه کنندگان، نویسندگان، و سرگرمی ها در نهایت تلویزیون را به انجمن اصلی سرگرمی و اطلاعات تبدیل کردند. داستان سالهای تاسیس تلویزیون مجموعهای از تصمیمات را نشان میدهد که موفقیت تجاری را به آرمانهای فرهنگی ترجیح میداد.
دانلود کتاب «همان زمان، همان ایستگاه: ایجاد تلویزیون آمریکایی، 1948-1961»

برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.