اقتصاد

همان زمان، همان ایستگاه: ایجاد تلویزیون آمریکایی، 1948-1961

Same Time, Same Station: Creating American Television, 1948--1961

دانلود کتاب Same Time, Same Station: Creating American Television, 1948–1961 (به فارسی: همان زمان، همان ایستگاه: ایجاد تلویزیون آمریکایی، 1948-1961) نوشته شده توسط «James L. Baughman»


اطلاعات کتاب همان زمان، همان ایستگاه: ایجاد تلویزیون آمریکایی، 1948-1961

موضوع اصلی: بازرگانی و اقتصاد – صنایع

نوع: کتاب الکترونیکی

ناشر: Johns Hopkins University Press

نویسنده: James L. Baughman

زبان: english

فرمت کتاب: PDF (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)

سال انتشار: 2007

تعداد صفحه: 460 / 472

حجم فایل: 3.45 مگابایت

کد کتاب: 0801879337 , 9780801879333

توضیحات کتاب همان زمان، همان ایستگاه: ایجاد تلویزیون آمریکایی، 1948-1961

تا به حال به این فکر کرده اید که چگونه تلویزیون آمریکا به خانه بسیار مورد تمسخر و تبلیغاتی سنگین برای برنامه های واقعیت، کمدی های موقعیتی فرموله، مردان بدبخت، و زنان بدخلق و کم لباس تبدیل شد؟ آیا می توانست چیز متفاوتی باشد و به جای آن بر فرهنگ، تئاتر و هنرهای نمایشی تمرکز کند؟ در همان زمان، همان ایستگاه، جیمز ال. باگمن، مورخ، خوانندگان را به پشت صحنه پخش اولیه می برد و دسیسه های شرکتی را که آینده تلویزیون را تعیین می کرد، بررسی می کند. به دو دسته تقسیم می‌شوید – آنهایی که فکر می‌کردند تلویزیون می‌تواند انتظارات مصرف‌کنندگان ثروتمندتر و تحصیل‌کرده‌تر پس از جنگ را برآورده کند و احتمالاً آن‌ها را افزایش دهد و کسانی که معتقد بودند موفقیت به معنای تقلید از محصولات سینما و رادیو است – تصمیم‌گیرندگان به جنگ ایده‌ها پرداختند. که در دهه 1950 به اوج خود رسید، درست زمانی که تلویزیون به یک وجه اصلی زندگی روزمره برای اکثر آمریکایی ها تبدیل شد. شرح مکتوب جذاب باگمن از بحث کوتاه اما بحث برانگیز نشان می دهد که چگونه عملکرد درونی و کنش های بیرونی شبکه های اصلی، تبلیغ کنندگان، تهیه کنندگان، نویسندگان، و سرگرمی ها در نهایت تلویزیون را به انجمن اصلی سرگرمی و اطلاعات تبدیل کردند. داستان سال‌های تاسیس تلویزیون مجموعه‌ای از تصمیمات را نشان می‌دهد که موفقیت تجاری را به آرمان‌های فرهنگی ترجیح می‌داد.


Ever wonder how American television came to be the much-derided, advertising-heavy home to reality programming, formulaic situation comedies, hapless men, and buxom, scantily clad women? Could it have been something different, focusing instead on culture, theater, and performing arts?In Same Time, Same Station, historian James L. Baughman takes readers behind the scenes of early broadcasting, examining corporate machinations that determined the future of television. Split into two camps — those who thought TV could meet and possibly raise the expectations of wealthier, better-educated post-war consumers and those who believed success meant mimicking the products of movie houses and radio — decision makers fought a battle of ideas that peaked in the 1950s, just as TV became a central facet of daily life for most Americans.Baughman’s engagingly written account of the brief but contentious debate shows how the inner workings and outward actions of the major networks, advertisers, producers, writers, and entertainers ultimately made TV the primary forum for entertainment and information. The tale of television’s founding years reveals a series of decisions that favored commercial success over cultural aspiration.

دانلود کتاب «همان زمان، همان ایستگاه: ایجاد تلویزیون آمریکایی، 1948-1961»

مبلغی که بابت خرید کتاب می‌پردازیم به مراتب پایین‌تر از هزینه‌هایی است که در آینده بابت نخواندن آن خواهیم پرداخت.

دیدگاهتان را بنویسید