دانلود کتاب Sales Hunting: How to Develop New Territories and Major Accounts in Half the Time Using Trust as Your Weapon (به فارسی: شکار فروش: چگونه با استفاده از اعتماد به عنوان سلاح خود، مناطق جدید و حساب های اصلی را در نیمی از زمان توسعه دهید) نوشته شده توسط «David A. Monty (auth.)»
اطلاعات کتاب شکار فروش: چگونه با استفاده از اعتماد به عنوان سلاح خود، مناطق جدید و حساب های اصلی را در نیمی از زمان توسعه دهید
موضوع اصلی: تجارت و اقتصاد – مدیریت و رهبری
نوع: کتاب الکترونیکی
ناشر: Apress
نویسنده: David A. Monty (auth.)
زبان: english
فرمت کتاب: PDF (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)
سال انتشار: 2014
تعداد صفحه: 276 / 255
حجم فایل: 4.68 مگابایت
کد کتاب: 1430267704 , 9781430267706
نوبت چاپ: 1
توضیحات کتاب شکار فروش: چگونه با استفاده از اعتماد به عنوان سلاح خود، مناطق جدید و حساب های اصلی را در نیمی از زمان توسعه دهید
اولین سال توسعه یک منطقه فروش جدید یک کار دلهره آور است – به ویژه در صنایع سگ خواری. توصیه سنتی این است که به سرعت در مورد محصول آموزش دهید، لیست مشتریان را به دست آورید، شروع به تماس برای قرار ملاقات، کشف فرصت ها و بستن معاملات کنید. در واقع، تقریباً هر مدل فروش موجود بر اساس چیزی جز مدیریت «فرصت» نیست. اما پرش مستقیم به فرصت باعث میشود که فروشندگان جدید – یا کهنهسربازانی که مناطق جدید را توسعه میدهند – برای یک یا دو سال اول دنبالهروی خود را تعقیب کنند.
As Sales Hunting: How to Develop New Territories and Major Accounts in Half Time Using. به جزئیات سلاح خود اعتماد کنید، مشکل مهمی وجود دارد که باید هنگام باز کردن حسابها و قلمروهای جدید بر آن غلبه کنید. مهم نیست که چه چیزی را می فروشید، مشتری احتمالی شما از قبل یک رابطه قابل اعتماد با یک فروشنده فعلی دارد و حتی زمانی که راه حل بهتری داشته باشید به خرید از آن فروشنده ادامه خواهد داد. زمین بازی مساوی نیست – و شما در طرف اشتباه هستید. پس چگونه می توانید برای برنده شدن با هم رقابت کنید؟
دیو مونتی، متخصص فروش و مربی می نویسد: «اعتماد گریسی است که فروش کسب و کار را بدون دردسر می کند. معیارهای فرصت مهم هستند، اما اعتماد – و چند تاکتیک دقیق درونی که مونتی آشکار می کند – راهنمای موفقیت است. بنابراین، مدل فروش او معیارهای مبتنی بر اعتماد را همراه با معیارهای سنتی فروش ترکیب میکند. این سوختی است که به شما کمک میکند نه تنها قلمروی بکر را به یک تولیدکننده درآمد ثابت تبدیل کنید، بلکه به شما کمک میکند حسابهای بالقوهای را که اکنون از محصولات رقابتی استفاده میکنند، به دست آورید.
Sales Hunting به شما کمک میکند قبل از قدم گذاشتن در درب مشتری احتمالی، شروع به ایجاد اعتماد کنید و تاکتیکهای لازم برای نفوذ به حسابهای جدید را به شما نشان میدهد. هنگامی که دسترسی پیدا کردید، اعتماد میتواند به عنوان روشی سیستماتیک برای ایجاد روابط طولانیمدت استفاده شود که سودی فراتر از اولین فروش شما به شما بدهد. از جمله موارد دیگر، این کتاب توضیح میدهد:
- چرا اکثر مشتریان نمیخواهند از شما خرید کنند. . . هنوز
- چرا روابط مبتنی بر اعتماد شما را قادر میسازد مناطقی را باز کنید و بزرگترین مشتریان را به سرعت جذب کنید
- چگونه مشتریان را بر اساس ویژگیها واجد شرایط و رتبهبندی کنید
- چگونه میتوانید با چرخه خرید مشتری همگام شوید
- چگونه معیارهای فروش مبتنی بر اعتماد و سنتی را برای هدایت تلاش های خود ایجاد کنید
با مشاوره بر اساس بیست سال فروش فناوری اطلاعات Monty و تجربه مدیریت فروش – همراه با اصول تایید شده توسط تحقیقات آکادمیک – Sales Hunting کتابی آسان برای خواندن است که مملو از مثال ها و نسخه های واقعی برای دستیابی به موفقیت در فروش است. برای هر فروشنده یا مدیر فروش که منطقه جدیدی را توسعه میدهد یا سعی میکند به حسابهای جدید نفوذ کند، نجاتبخش خواهد بود.
The first year of developing a new sales territory is a daunting task—especially in dog-eat-dog industries. The traditional advice is to train quickly on product, grab a customer list, start calling for appointments, discover opportunities, and close deals. In fact, almost every sales model out there is based on nothing more than “opportunity” management. But jumping straight to opportunity will have new salespeople—or veterans developing new territories—chasing their tails for the first year or two.
As Sales Hunting:How to Develop New Territories and Major Accounts in Half the Time Using Trust as Your Weapon details, there is a significant problem you must overcome when opening up new accounts and territories. No matter what you are selling, your prospect already has a trusted relationship with an incumbent vendor and will continue to buy from that vendor even when you have the better solution. The playing field is not level—and you’re on the wrong side. So how can you compete to win?
“Trust is the grease that makes business sales effortless,” writes sales pro and trainer Dave Monty. Opportunity metrics are important, but trust—and a few sharp insider tactics Monty reveals—is the guidepost that leads to success. His sales model therefore incorporates metrics based on trust along with traditional sales measures. That is the fuel that helps you not just turn virgin territory into a consistent revenue generator, but helps you win over potential accounts that now use competitive products.
Sales Hunting helps you start establishing trust before you step foot in a prospect’s door, and it shows you the tactics necessary to penetrate new accounts. Once you gain access, trust can be used as systematic way to build long-lasting relationships that pay dividends well beyond that first sale you make. Among other things, this book explains:
- Why most customers don’t want to buy from you . . . yet
- Why trust-based relationships enable you to open up territories and bag the biggest customers quickly
- How to qualify and rank customers based on traits
- How to get in step with the customer’s buying cycle
- How to establish trust-based and traditional sales metrics to guide your efforts
With advice based on Monty’s twenty years of IT sales and sales management experience—along with principles confirmed by academic research—Sales Hunting is an easy-to-read book that is packed with real-life examples and prescriptions for achieving sales success. It will prove a lifesaver for any salesperson or sales manager developing a new territory or trying to penetrate new accounts.

برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.