دانلود کتاب Risk Management in Emerging Markets: How to Survive and Prosper (به فارسی: مدیریت ریسک در بازارهای نوظهور: چگونه بقا و شکوفا شویم) نوشته شده توسط «Carl Olsson»
اطلاعات کتاب مدیریت ریسک در بازارهای نوظهور: چگونه بقا و شکوفا شویم
موضوع اصلی: تجارت و اقتصاد – امور مالی شخصی
نوع: کتاب الکترونیکی
ناشر: Financial Times/Prentice Hall
نویسنده: Carl Olsson
زبان: english
فرمت کتاب: PDF (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)
سال انتشار: 2002
تعداد صفحه: 256 / 331
حجم فایل: 3.23 مگابایت
کد کتاب: 027365618X , 9780273656180
توضیحات کتاب مدیریت ریسک در بازارهای نوظهور: چگونه بقا و شکوفا شویم
درک ریسک در بازارهای نوظهور یک عامل موفقیت حیاتی برای مدیریت امروز است. مدیریت ریسک به جای اجتناب از ریسک، تصمیم گیری کنترل شده است. ایجاد تعادل بین ریسک و پاداش اهمیت فزاینده ای دارد، اما پاداش بدون ریسک به دست نمی آید. مدیریت ریسک در بازارهای نوظهور در درجه اول به ریسکهای پیش روی سرمایهگذاران بلندمدت میپردازد که پول خود را به جای داراییهای مالی مانند سرمایهگذاری در بازارهای سهام در داراییهای واقعی قرار میدهند، اما همه علاقهمندان به بازارهای نوظهور با خواندن این کتاب ارزش خواهند یافت. این به مدیران کمک می کند تا چشمان خود را نسبت به خطرات باز کنند و راه حل هایی ارائه دهند. همچنین به دنبال پاسخگویی به این سوال است که «چه چیزی بازارهای نوظهور را متفاوت میکند و این موضوع چگونه بر ریسک تأثیر میگذارد؟»، نه اینکه چگونه مانند بسیاری از کتابهای دیگر چگونه بازدهی سریع داشته باشیم. این کتاب به طور مفصل به سؤال “ریسک چیست؟” می پردازد، و سپس اصول اولیه شناسایی، اندازه گیری و مدیریت ریسک را قبل از در نظر گرفتن اینکه چگونه چیزها در عمل در بازارهای نوظهور کار می کنند یا نمی کنند، پوشش می دهد. همچنین روندهای اخیر را در نظر می گیرد و به تحولات احتمالی آینده در این زمینه تعمیم می دهد. مجموعه ای از مطالعات موردی بین المللی و نمونه هایی از هر دو بخش شرکتی و بانکی، خطرات کلیدی را در بریتانیا، ایالات متحده و اروپا و همچنین بازارهای نوظهور برجسته می کند. اینها به نشان دادن این واقعیت کمک می کنند که دنیای تجارت امروز یکپارچه تر، بی ثبات تر و خصمانه تر از همیشه است. مدیریت ریسک در بازارهای نوظهور یک راهنمای ضروری برای مدیران در سازمانهای غیرتجاری و تجاری و همچنین دانشجویان مدیریت ریسک و ریسک است. کسانی که می خواهند زنده بمانند، یا حتی برنده شوند، عاقلانه خواهند بود که این کتاب را قبل از خواندن رقبای خود بخوانند.
دانلود کتاب «مدیریت ریسک در بازارهای نوظهور: چگونه بقا و شکوفا شویم»
![مبلغی که بابت خرید کتاب میپردازیم به مراتب پایینتر از هزینههایی است که در آینده بابت نخواندن آن خواهیم پرداخت.](https://blog.balyan.ir/wp-content/uploads/2023/01/Buy-books-and-build-a-good-life.jpg)