سرمایه گذاری

مدیریت ریسک در بازارهای نوظهور: چگونه بقا و شکوفا شویم

Risk Management in Emerging Markets: How to Survive and Prosper

دانلود کتاب Risk Management in Emerging Markets: How to Survive and Prosper (به فارسی: مدیریت ریسک در بازارهای نوظهور: چگونه بقا و شکوفا شویم) نوشته شده توسط «Carl Olsson»


اطلاعات کتاب مدیریت ریسک در بازارهای نوظهور: چگونه بقا و شکوفا شویم

موضوع اصلی: تجارت و اقتصاد – امور مالی شخصی

نوع: کتاب الکترونیکی

ناشر: Financial Times/Prentice Hall

نویسنده: Carl Olsson

زبان: english

فرمت کتاب: PDF (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)

سال انتشار: 2002

تعداد صفحه: 256 / 331

حجم فایل: 3.23 مگابایت

کد کتاب: 027365618X , 9780273656180

توضیحات کتاب مدیریت ریسک در بازارهای نوظهور: چگونه بقا و شکوفا شویم

درک ریسک در بازارهای نوظهور یک عامل موفقیت حیاتی برای مدیریت امروز است. مدیریت ریسک به جای اجتناب از ریسک، تصمیم گیری کنترل شده است. ایجاد تعادل بین ریسک و پاداش اهمیت فزاینده ای دارد، اما پاداش بدون ریسک به دست نمی آید. مدیریت ریسک در بازارهای نوظهور در درجه اول به ریسک‌های پیش روی سرمایه‌گذاران بلندمدت می‌پردازد که پول خود را به جای دارایی‌های مالی مانند سرمایه‌گذاری در بازارهای سهام در دارایی‌های واقعی قرار می‌دهند، اما همه علاقه‌مندان به بازارهای نوظهور با خواندن این کتاب ارزش خواهند یافت. این به مدیران کمک می کند تا چشمان خود را نسبت به خطرات باز کنند و راه حل هایی ارائه دهند. همچنین به دنبال پاسخگویی به این سوال است که «چه چیزی بازارهای نوظهور را متفاوت می‌کند و این موضوع چگونه بر ریسک تأثیر می‌گذارد؟»، نه اینکه چگونه مانند بسیاری از کتاب‌های دیگر چگونه بازدهی سریع داشته باشیم. این کتاب به طور مفصل به سؤال “ریسک چیست؟” می پردازد، و سپس اصول اولیه شناسایی، اندازه گیری و مدیریت ریسک را قبل از در نظر گرفتن اینکه چگونه چیزها در عمل در بازارهای نوظهور کار می کنند یا نمی کنند، پوشش می دهد. همچنین روندهای اخیر را در نظر می گیرد و به تحولات احتمالی آینده در این زمینه تعمیم می دهد. مجموعه ای از مطالعات موردی بین المللی و نمونه هایی از هر دو بخش شرکتی و بانکی، خطرات کلیدی را در بریتانیا، ایالات متحده و اروپا و همچنین بازارهای نوظهور برجسته می کند. اینها به نشان دادن این واقعیت کمک می کنند که دنیای تجارت امروز یکپارچه تر، بی ثبات تر و خصمانه تر از همیشه است. مدیریت ریسک در بازارهای نوظهور یک راهنمای ضروری برای مدیران در سازمان‌های غیرتجاری و تجاری و همچنین دانشجویان مدیریت ریسک و ریسک است. کسانی که می خواهند زنده بمانند، یا حتی برنده شوند، عاقلانه خواهند بود که این کتاب را قبل از خواندن رقبای خود بخوانند.


Understanding risk in emerging markets is a critical success factor for management today. Risk management is about controlled decision making rather than risk avoidance. Balancing risk and reward is increasingly important but reward does not come without risk. Risk Management in Emerging Markets is primarily concerned with the risks facing long-term investors who put their money in real assets rather than financial ones such as investing in stock markets, but everyone interested in emerging markets will find value in reading this book. It will help open managers, eyes to risks and provide solutions. It also seeks to answer the question ‘What makes emerging markets different and how does this impact on risk?, rather than how to make a quick return, as many other books do. The book addresses in detail the question of ‘What is risk?, and then covers the basics of identification, measurement and management of risk before considering how things work or don,t work in practice in emerging markets. It also considers recent trends and extrapolates into the future possible developments within the field. A selection of international case studies and examples from both the corporate and banking sectors highlight key risks in the UK, US and Europe as well as emerging markets. These help illustrate the fact that today,s business world is more integrated, more volatile and more hostile than it has ever been. Risk Management in Emerging Markets is an essential guide for managers in both non-commercial and commercial organizations, as well as students of risk and risk management. Those wanting to survive, or even win, would be wise to read this book before their competitors do.

دانلود کتاب «مدیریت ریسک در بازارهای نوظهور: چگونه بقا و شکوفا شویم»

مبلغی که بابت خرید کتاب می‌پردازیم به مراتب پایین‌تر از هزینه‌هایی است که در آینده بابت نخواندن آن خواهیم پرداخت.

دیدگاهتان را بنویسید