مدیریت

تجربیات زمان مناسب: کسب درآمد با موبایل و داده های بزرگ

Right-Time Experiences: Driving Revenue with Mobile and Big Data

دانلود کتاب Right-Time Experiences: Driving Revenue with Mobile and Big Data (به فارسی: تجربیات زمان مناسب: کسب درآمد با موبایل و داده های بزرگ) نوشته شده توسط «Maribel Lopez»


اطلاعات کتاب تجربیات زمان مناسب: کسب درآمد با موبایل و داده های بزرگ

موضوع اصلی: تجارت و اقتصاد – مدیریت و رهبری

نوع: کتاب الکترونیکی

ناشر: Wiley

نویسنده: Maribel Lopez

زبان: english

فرمت کتاب: PDF (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)

سال انتشار: 2014

تعداد صفحه: 320 / 323

حجم فایل: 2.26 مگابایت

کد کتاب: 1118847350 , 9781118847350

نوبت چاپ: 1

توضیحات کتاب تجربیات زمان مناسب: کسب درآمد با موبایل و داده های بزرگ

دریابید که چگونه موبایل، کلان داده و تجزیه و تحلیل برای تغییر فرآیندهای کسب و کار ترکیب می شوند

تجربه صحیح، نتایج مناسب: بهبود سود، حاشیه، و تعامل با موبایل و داده های بزرگ نشان می‌دهد که چگونه کسب‌وکارها می‌توانند از تحرک، داده‌های بزرگ و تجزیه و تحلیل برای بهبود یا تغییر فرآیندهای کسب‌وکار، بهبود حاشیه‌ها از طریق بینش بهتر، تغییر تجربیات مشتری، توانمندسازی کارکنان با بینش واقعی و عملی و غیره استفاده کنند. این کتاب نشان می‌دهد که چگونه شرکت‌ها می‌توانند با استفاده از موبایل، داده‌های بزرگ محاسبات ابری، و تجزیه و تحلیل برای بهبود تجارت، خدمات مشتری و ارتباطات با کارکنان و مصرف‌کنندگان، تمایز رقابتی ایجاد کنند.

در گذشته، فناوری‌هایی که برای ارائه شخصی‌سازی استفاده می‌شدند. و خدمات متنی یا در دسترس نبودند، مقرون به صرفه نبودند، یا صرفاً برای بازار مصرف محفوظ بودند. اما امروز، موج بعدی محاسبات – موبایل، محاسبات ابری. داده‌های بزرگ و تجزیه و تحلیل – پایه و اساس ایجاد برنامه‌ها و خدمات شخصی‌سازی‌شده و تطبیقی ​​را برای کسب‌وکارها فراهم کرده است. این سرویس‌های هوشمندتر با ارائه نقطه‌ی نیاز، به محصولات و خدمات سازمانی اجازه می‌دهند تا تقاضای رو به رشد برای اطلاعات همیشه متصل، دقیق و در زمان واقعی را برآورده کنند. تجربه درست، نتایج مناسب: بهبود سود، حاشیه و تعامل با موبایل و داده های بزرگ راهنمای شما برای انجام کارها است. این کتاب شامل موارد زیر است:

  • نمونه‌های دنیای واقعی که نشان می‌دهد چگونه شرکت‌ها در صنایع مختلف با ادغام فناوری‌های جدید، فرآیندهای تجاری بهتری ایجاد می‌کنند
  • یک برنامه عملیاتی سه مرحله‌ای برای شروع و غلبه بر موانع
  • یک چک لیست الکترونیکی با اقدامات متعدد که به شما کمک می کند با استفاده از تلفن همراه، داده های بزرگ و تجزیه و تحلیل راه اندازی کنید
  • راهنمای به دست آوردن بینش از منابع تلفن همراه، اجتماعی و دیگر برای ایجاد تجربیات غنی‌تر

اگر مدیر اجرایی، مدیر بازاریابی، مدیر بازاریابی یا مدیر تجاری هستید، تجربه صحیح، نتایج مناسبهر آنچه را که نیاز دارید در اختیار شما قرار می‌دهد. برای مهار فن آوری برای دمیدن زندگی جدید به کسب و کار شما.


Grasp how mobile, big data, and analytics are combining to change business processes

Right Experience, Right Results: Improving Profits, Margin, and Engagement with Mobile and Big Data illustrates how businesses can use mobility, big data, and analytics to enhance or change business processes, improve margins through better insight, transform customer experiences, empower employees with real-time, actionable insight, and more. The book depicts how companies can create competitive differentiation using mobile, cloud computing big data, and analytics to improve commerce, customer service, and communications with employees and consumers.

In the past, the technologies used to deliver personalized and contextual services were either unavailable, unaffordable, or reserved solely for the consumer market. Today, however, the next wave of computing—mobile, cloud computing. big data, and analytics—has provided the foundation for businesses to create adaptive, personalized applications and services. Delivered point-of-need, these smarter services allow enterprise products and services to meet the burgeoning demand for always-connected, accurate, and real-time information. Right Experience, Right Results: Improving Profits, Margin, and Engagement with Mobile and Big Data is your guide to the new way of doing things. The book includes:

  • Real world examples that illustrate how companies across various industries are creating better business processes by integrating new technologies
  • A three step action plan for getting started and overcoming obstacles
  • An electronic checklist with numerous actions that help get you up and running with incorporating mobile, big data, and analytics
  • A guide to drawing insight from mobile, social, and other sources to create richer experiences

If you’re a CEO, chief marketing officer, marketing director, or business manager, Right Experience, Right Results gives you everything you need to harness technology to breathe new life into your business.

دانلود کتاب «تجربیات زمان مناسب: کسب درآمد با موبایل و داده های بزرگ»

مبلغی که بابت خرید کتاب می‌پردازیم به مراتب پایین‌تر از هزینه‌هایی است که در آینده بابت نخواندن آن خواهیم پرداخت.

برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.

دیدگاهتان را بنویسید