برنامه نویسی: بازی

Rigging for Games: Primer برای هنرمندان فنی با استفاده از مایا و پایتون

Rigging for Games: A Primer for Technical Artists Using Maya and Python

دانلود کتاب Rigging for Games: A Primer for Technical Artists Using Maya and Python (به فارسی: Rigging for Games: Primer برای هنرمندان فنی با استفاده از مایا و پایتون) نوشته شده توسط «Assaf – Eyal»


اطلاعات کتاب Rigging for Games: Primer برای هنرمندان فنی با استفاده از مایا و پایتون

موضوع اصلی: کامپیوتر – کامپیوتر و بازی های ویدئویی

نوع: کتاب الکترونیکی

ناشر: Taylor and Francis;Focal Press

نویسنده: Assaf – Eyal

زبان: english

فرمت کتاب: PDF (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)

سال انتشار: 2015

تعداد صفحه: 392

حجم فایل: 29.36 مگابایت

کد کتاب: 1317802942 , 9781317802945

توضیحات کتاب Rigging for Games: Primer برای هنرمندان فنی با استفاده از مایا و پایتون

Rigging for Games: A Primer for Technical Artists Using Maya and Python فقط یک کتابچه راهنمای گام به گام دیگر از آموزش های مرتبط نیست. با استفاده از شخصیت‌های بازی ویدیویی Tin، شما را در فرآیند خلاقانه و فنی واقعی ساختن شخصیت‌ها برای بازی‌های ویدیویی و سینماتیک هدایت می‌کند، و به خوانندگان اجازه می‌دهد یک نگاه کامل از درون به یک پروژه واحد داشته باشند.
شما راه‌های جدیدی را کشف خواهید کرد. اسکریپت بنویسید و ریگ های مدولار را با استفاده از مایا و پایتون ایجاد کنید، و فرآیند ریگ کردن را در خط لوله خلاق خود به طور خودکار و تسریع کنید. در نهایت، کارآمدترین روش‌های صادرات ریگ خود را به موتور بازی محبوب Unity خواهید آموخت. این همان آغازگر تقلبی عملی و شروع به پایانی است که منتظرش بودید!
مهارت خود را با یادگیری نحوه تقلب کارآمد شخصیت ها با استفاده از تکنیک های قابل اجرا در بازی ها و سینماها افزایش دهید
با تمام اکشن ها همراه باشید. تصاویر پشت صحنه و اسکریپت های کد
مهارت های تقلب خود را با آموزش ها و فایل های پروژه موجود در وب سایت همراه اصلاح کنید


Rigging for Games: A Primer for Technical Artists Using Maya and Python is not just another step-by-step manual of loosely related tutorials. Using characters from the video game Tin, it takes you through the real-world creative and technical process of rigging characters for video games and cinematics, allowing readers a complete inside look at a single project.
You’ll explore new ways to write scripts and create modular rigs using Maya and Python, and automate and speed up the rigging process in your creative pipeline. Finally, you’ll learn the most efficient ways of exporting your rigs into the popular game engine Unity. This is the practical, start-to-finish rigging primer you’ve been waiting for!
Enhance your skillset by learning how to efficiently rig characters using techniques applicable to both games and cinematics
Keep up with all the action with behind-the-scenes images and code scripts
Refine your rigging skills with tutorials and project files available on the companion website

دانلود کتاب «Rigging for Games: Primer برای هنرمندان فنی با استفاده از مایا و پایتون»

مبلغی که بابت خرید کتاب می‌پردازیم به مراتب پایین‌تر از هزینه‌هایی است که در آینده بابت نخواندن آن خواهیم پرداخت.

برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.

دیدگاهتان را بنویسید