کامپیوترها

طراحی معکوس: Final Fantasy VI

Reverse Design: Final Fantasy VI

دانلود کتاب Reverse Design: Final Fantasy VI (به فارسی: طراحی معکوس: Final Fantasy VI) نوشته شده توسط «Holleman – Patrick»


اطلاعات کتاب طراحی معکوس: Final Fantasy VI

موضوع اصلی: کامپیوترها

نوع: کتاب الکترونیکی

ناشر: CRC Press

نویسنده: Holleman – Patrick

زبان: english

فرمت کتاب: PDF (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)

سال انتشار: 2018

تعداد صفحه: 80 / 81

حجم فایل: 1.29 مگابایت

کد کتاب: 1138324817 , 9781138324817

نوبت چاپ: First edition

توضیحات کتاب طراحی معکوس: Final Fantasy VI

مجموعه طراحی معکوس به تمام تصمیمات طراحی که در بازی های ویدیویی کلاسیک انجام شده است نگاه می کند. این اولین قسمت از سری طراحی معکوس است که به Final Fantasy VI نگاه می کند. که در قالبی خوانا نوشته شده است، به شش بخش تقسیم می‌شود و برخی از مهم‌ترین موضوعات بازی را بررسی می‌کند: چگونه عناصر روایی، به‌ویژه طراحی چهارده بازیکن-شخصیت، محدودیت حیاتی بود که تولید بازی را شکل داد. چگونه بازی سنت‌های متعدد RPG را شکست تا بر روی داستان و شخصیت‌پردازی تمرکز کند، در حالی که هنوز عمق مکانیکی حفظ شده است. چگونه سیستم‌ها به گونه‌ای طراحی شدند که به بازیکن اجازه می‌داد از هر ترکیبی از شخصیت‌ها با سطوح موفقیت برابر استفاده کند. ادامه مطلب…
چکیده: مجموعه طراحی معکوس به تمام تصمیمات طراحی که در بازی‌های ویدیویی کلاسیک انجام شد، نگاه می‌کند. این اولین قسمت از سری طراحی معکوس است که به Final Fantasy VI نگاه می کند. که در قالبی خوانا نوشته شده است، به شش بخش تقسیم می‌شود و برخی از مهم‌ترین موضوعات بازی را بررسی می‌کند: چگونه عناصر روایی، به‌ویژه طراحی چهارده بازیکن-شخصیت، محدودیت مهمی بود که تولید بازی را شکل داد. بازی چگونه بود. سنت‌های RPG متعدد را شکست تا بر روی طرح و شخصیت‌پردازی تمرکز کند، در حالی که هنوز عمق مکانیکی را حفظ کرده است.


The Reverse Design series looks at all of the design decisions that went into classic video games. This is the first installment in the Reverse Design series, looking at Final Fantasy VI. Written in a readable format, it is broken down into six sections examining some of the most important topics to the game: How narrative elements, specifically the design of the fourteen player-characters, was the critical constraint which shaped the game’s production How the game broke with numerous RPG traditions in order to focus on plot and characterization, while still maintaining mechanical depth How the systems were designed to allow the player to use any combination of characters with equal levels of success.  Read more…
Abstract: The Reverse Design series looks at all of the design decisions that went into classic video games. This is the first installment in the Reverse Design series, looking at Final Fantasy VI. Written in a readable format, it is broken down into six sections examining some of the most important topics to the game: How narrative elements, specifically the design of the fourteen player-characters, was the critical constraint which shaped the game’s production How the game broke with numerous RPG traditions in order to focus on plot and characterization, while still maintaining mechanical depth How the systems were designed to allow the player to use any combination of characters with equal levels of success

دانلود کتاب «طراحی معکوس: Final Fantasy VI»

مبلغی که بابت خرید کتاب می‌پردازیم به مراتب پایین‌تر از هزینه‌هایی است که در آینده بابت نخواندن آن خواهیم پرداخت.

برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.

دیدگاهتان را بنویسید