دانلود کتاب Rethinking Competitive Advantage: New Rules for the Digital Age (به فارسی: بازاندیشی در مزیت رقابتی: قوانین جدید برای عصر دیجیتال) نوشته شده توسط «Ram Charan»
اطلاعات کتاب بازاندیشی در مزیت رقابتی: قوانین جدید برای عصر دیجیتال
موضوع اصلی: تجارت و اقتصاد – مدیریت و رهبری
نوع: کتاب الکترونیکی
ناشر: Currency
نویسنده: Ram Charan
زبان: english
فرمت کتاب: EPUB (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)
سال انتشار: 2021
تعداد صفحه: 224
حجم فایل: 2.63 مگابایت
کد کتاب: 052557560X , 9780525575603
توضیحات کتاب بازاندیشی در مزیت رقابتی: قوانین جدید برای عصر دیجیتال
چگونه در نظم جهانی دیجیتال برتری پیدا می کنید؟
«یک کتاب دیگر برای اعصار از یک استاد! . . . تاکید او بر این موضوع که چگونه تجربه مصرفکنندههای انفرادی نهایی، برندگان را از بازندهها در عصر دیجیتال جدید ما جدا میکند، بسیار روشنتر است.»—فرد حسن، رئیس، گروه Caret; مدیرعامل سابق Schering-Plough and Pharmacia
روش های قدیمی ایجاد مزیت رقابتی برای کسب و کار شما – مانند ساختن خندق برای دفع رقبا – خطرناک شده اند. غولهایی مانند آمازون و علیبابا از طریق ترکیبی ماهرانه از ابزارهایی مانند یادگیری ماشینی و هوش تجاری که تجارب مشتری را دوباره تجسم میکند و در عین حال ارزش سهامداران زیادی را ایجاد میکند، فضاهای بازار گستردهای را ایجاد میکنند.
تعداد انگشت شماری از شرکت های سنتی، از جمله Fidelity Investments، Walmart و B2W، این رویکردهای جدید را برای تقویت مجدد کسب و کار خود اتخاذ کرده اند. با این حال، اکثر آنها متوقف شده اند – و ساعت در حال اتمام است.
در این راهنمای پر جنب و جوش و در دسترس، رام چاران، نویسنده پرفروش و مشاور برخی از مدیران عامل و هیئت مدیره برتر جهان، مزیت رقابتی را برای دوره دیجیتال اول بازتعریف می کند و مجموعه ای از قوانین جدید را برای پیشبرد ارائه می دهد:
• یک اکوسیستم با شرکای شخص ثالث ایجاد کنید تا تجربه مشتری را متحول کرده و شخصی کنید.
• توانمندسازی تیمهایی که بر روی یک کار واحد متمرکز شدهاند و یک «موتور اجتماعی» ایجاد میکنند که نوآوری مداوم، اجرای سریع و رضایت مشتری را به همراه دارد.
• جذب سرمایهگذارانی که تصویر بزرگ را درک میکنند: اینکه فراتر از یک مقیاس معین، هزینههای اولیه اصلی به یک ماشین تولید پول تبدیل میشود.
Rethinking Competitive Advantage مملو از داستان هایی است که در پشت پرده غول های دیجیتال و همچنین شرکت های سنتی که سازمان های خود را متحول کرده اند، توصیه ها و روش هایی را ارائه می دهد تا به شما در درک فضاهای بازار جدید و مدل های پول سازی کمک کند.
رقابت با غولهای دیجیتال اگر غیرممکن نباشد، ممکن است دلهرهآور به نظر برسد. قدرت محاسباتی لازم در دسترس هر شرکتی است. با قرض گرفتن از کتابهای بازی این برندگان دیجیتال، شرکتهای سنتی و تازهکارها به طور یکسان میتوانند دست برتر را به دست آورند. چه در C-suite باشید و چه ایده بزرگ بعدی را از گاراژ خود دارید، تفکر مجدد مزیت رقابتی راهنمای نهایی برای ایجاد مزیت رقابتی امروز است.
“Another book for the ages from a master! . . . Particularly insightful is his emphasis on how the end-to-end individual consumer experience will separate winners from losers in our new digital age.”—Fred Hassan, chairman, Caret Group; former CEO, Schering-Plough and Pharmacia
The old ways of creating competitive advantage for your business—such as building moats to ward off competitors—have become dangerous. Giants like Amazon and Alibaba are creating vast new market spaces through a deft combination of tools like machine learning and business savvy that reimagines customer experiences while generating immense shareholder value.
A handful of traditional companies, including Fidelity Investments, Walmart, and B2W, have adopted these new approaches to reinvigorate their businesses. Most, however, are stalled—and the clock is running out.
In this lively, accessible guide, Ram Charan, bestselling author and adviser to some of the world’s top CEOs and boards, redefines competitive advantage for the digital-first era, offering a set of new rules to get ahead:
• Create an ecosystem with third-party partners to revolutionize and personalize the customer experience.
• Empower teams focused on a single task, building a “social engine” that drives constant innovation, fast execution, and customer satisfaction.
• Attract funders who understand the big picture: that beyond a certain scale, major upfront spending will turn into a cash-generation machine.
Filled with stories that peek behind the curtain of digital behemoths as well as traditional companies that have transformed their organizations, Rethinking Competitive Advantage offers concrete advice and methods to help you conceive of new market spaces and moneymaking models.
Competing against digital giants might seem daunting, if not impossible. The necessary computing power is within any company’s reach. By borrowing from these digital winners’ playbooks, traditional companies and upstarts alike can gain an upper hand. Whether you’re in the C-suite or brainstorming the next big idea from your garage, Rethinking Competitive Advantage is the ultimate guide to creating competitive advantage today.
دانلود کتاب «بازاندیشی در مزیت رقابتی: قوانین جدید برای عصر دیجیتال»
برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.