دانلود کتاب Retail Product Management Buying and Merchandising (به فارسی: مدیریت محصول خرده فروشی خرید و تجارت) نوشته شده توسط «Rosemary Varley»
اطلاعات کتاب مدیریت محصول خرده فروشی خرید و تجارت
موضوع اصلی: تجارت و اقتصاد – فروش و بازاریابی
نوع: کتاب الکترونیکی
ناشر: Routledge
نویسنده: Rosemary Varley
زبان: english
فرمت کتاب: PDF (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)
سال انتشار: 2006
تعداد صفحه: 296
حجم فایل: 2.95 مگابایت
کد کتاب: 0203358600 , 9780415327145
نوبت چاپ: 2
توضیحات کتاب مدیریت محصول خرده فروشی خرید و تجارت
این ویرایش دوم تجدید نظر شده و به روز شده، با معرفی دانش آموزان با فرآیند مدیریت محصول، بینشی از عملیات و شیوه های مورد استفاده خرده فروشان برای دستیابی به اهداف استراتژی محصول خود می دهد. ترکیب رویکردهای نظری از چندین دیدگاه مدیریت، از جمله بازاریابی، خرید و تدارکات، این متن وسعت دانش مورد نیاز برای این وظیفه مدیریتی پیچیده را نشان میدهد. شامل عکس ها، شکل ها، جداول و نمودارهای مفهومی، عناصر کاربردی مدیریت محصول را نیز بررسی می کند. این ویرایش دوم با ترکیب فصلهای جدید مهم و ادغام بحثها در مورد رابطه بین محصول و محیط فروش آن و برند خردهفروشی کلی، بر پایههای نسخه اول بسیار موفق استوار است و از طیف وسیعی از مطالعات موردی معاصر و مثالهای عملی استفاده میکند. برای ارائه یک مقدمه واضح و مختصر برای مدیریت محصول خرده فروشی. از وب سایت Companion به آدرس www.routledge.com/textbooks/0415372136 دیدن کنید.
دانلود کتاب «مدیریت محصول خرده فروشی خرید و تجارت»
برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.