بازاریابی: تبلیغات

مدیریت محصول خرده فروشی خرید و تجارت

Retail Product Management  Buying and Merchandising

دانلود کتاب Retail Product Management Buying and Merchandising (به فارسی: مدیریت محصول خرده فروشی خرید و تجارت) نوشته شده توسط «Rosemary Varley»


اطلاعات کتاب مدیریت محصول خرده فروشی خرید و تجارت

موضوع اصلی: تجارت و اقتصاد – فروش و بازاریابی

نوع: کتاب الکترونیکی

ناشر: Routledge

نویسنده: Rosemary Varley

زبان: english

فرمت کتاب: PDF (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)

سال انتشار: 2006

تعداد صفحه: 296

حجم فایل: 2.95 مگابایت

کد کتاب: 0203358600 , 9780415327145

نوبت چاپ: 2

توضیحات کتاب مدیریت محصول خرده فروشی خرید و تجارت

این ویرایش دوم تجدید نظر شده و به روز شده، با معرفی دانش آموزان با فرآیند مدیریت محصول، بینشی از عملیات و شیوه های مورد استفاده خرده فروشان برای دستیابی به اهداف استراتژی محصول خود می دهد. ترکیب رویکردهای نظری از چندین دیدگاه مدیریت، از جمله بازاریابی، خرید و تدارکات، این متن وسعت دانش مورد نیاز برای این وظیفه مدیریتی پیچیده را نشان می‌دهد. شامل عکس ها، شکل ها، جداول و نمودارهای مفهومی، عناصر کاربردی مدیریت محصول را نیز بررسی می کند. این ویرایش دوم با ترکیب فصل‌های جدید مهم و ادغام بحث‌ها در مورد رابطه بین محصول و محیط فروش آن و برند خرده‌فروشی کلی، بر پایه‌های نسخه اول بسیار موفق استوار است و از طیف وسیعی از مطالعات موردی معاصر و مثال‌های عملی استفاده می‌کند. برای ارائه یک مقدمه واضح و مختصر برای مدیریت محصول خرده فروشی. از وب سایت Companion به آدرس www.routledge.com/textbooks/0415372136 دیدن کنید.


Introducing students to the product management process, this revised and updated second edition gives an insight into the operations and practices used by retailers to achieve their product strategy objectives. Blending theoretical approaches from a number of management perspectives, including marketing, purchasing and logistics, this text illustrates the breadth of knowledge needed for this complex managerial task. Including photos, figures, tables and conceptual diagrams, it also examines the practical elements of product management. Incorporating significant new chapters and integrating discussions on the relationship between the product and its selling environment, and the overall retail brand, this second edition builds on the foundations of the highly successful first edition, and uses a broad range of contemporary case studies and practical examples to give a clear and concise introduction to retail product management. Visit the Companion website at www.routledge.com/textbooks/0415372136.

دانلود کتاب «مدیریت محصول خرده فروشی خرید و تجارت»

مبلغی که بابت خرید کتاب می‌پردازیم به مراتب پایین‌تر از هزینه‌هایی است که در آینده بابت نخواندن آن خواهیم پرداخت.

دیدگاهتان را بنویسید